الی E.m.
تهران
یک هفته پیش اینجا بوده
21 بهمن 1404
3 نفر این آیتم رو دوست داشتن
بوت بلند در رنگ جیر
این بوت و دو سال پیش از ترکیه گرفتم ویکبار هم استفاده کردم خیلی کم انقدری که کف اشو عکس گزاشتم معلومه که استفاده نشده،ولی باز من زدم در حد نو،پاشنه هم 8سانته،دو رنگ هست فیلی و طوسی تیره،خیلی رنگش قشنگه توشم یه پارچه خیلی گرم هست بازم سیوالی بود ازم بپرسید
همهی 3 نظر رو ببین
1,500,000تومن
2,700,000تومن44%


