الی E.m.
تهران
یک هفته پیش اینجا بوده
21 بهمن 1404
3 نفر این آیتم رو دوست داشتن
نیم بوت جیر پاشنه بلند
این کفش استفاده شده هست ولی خیلی تمیز نگه داشتم روی پاشنه یا روی خوده کفش هیچ جای زدگی نداره فقط یکی از بندهاش یکم رفته که کلا بندها میره داخل کفش عکس از کف اش هم خواستید براتون میفرستم برند هالستون هست و خیلی فشنه،اندازه پاشنه هم 5سانت لژ داخلش هست و پاشنه خودشم 15 سانته ولی خیلی خیلی کفش راحتی هست
بوت
اولین نفر نظرتو بذار
1,500,000تومن
3,000,000تومن50%


