الی E.m.
تهران
یک هفته پیش اینجا بوده
21 بهمن 1404
2 نفر این آیتم رو دوست داشتن
بوت بلند بالای زانو
این بوت رو استفاده کردم اما خیلی کم،هیچ جاییش هم زدگی یا رفتگی نداره،جنسش جیر هست و روش یه سری نگین همرنگ خودش مشکی داره من به خاطر یه مشکلی نمیتونم دیگه پاشنه دار بپوشم برای همین گزاشتم که بقیه استفاده کنن بازم سیوالی راجبش داشتید بپرسید
جورابی
بوت
اولین نفر نظرتو بذار
1,500,000تومن
2,000,000تومن25%


