مهسا خانِم
شاهین شهر
تازگیا اینجا بوده
27 بهمن 1404
3 نفر این آیتم رو دوست داشتن
بوت چرم
اینو یکی دو سال پیش خریدم و فوقش یه بار پوشیدم
چون نوک کفش گرده خیلی دوسش ندارم
گرونم خریدم
جنس چرمش خوبه
هیچ مشکل خاصی نداره اما نوک یکی از کفشا خط و خش جزیی داره که فک کنم تو کمد ایجاد شده اگر خواستید عکس میفرستم
سایز کفش 38 عه ولی یه ذره جاش باز تره تا 38 و نیم اوکیه به نظرم
اولین نفر نظرتو بذار
650,000تومن
2,500,000تومن74%



