شبنم میم
تهران
تازگیا اینجا بوده
6 اردیبهشت 1405
5 نفر این آیتم رو دوست داشتن
کفش کتونی Nike اصل
از ترکیه خریدم. تنها دلیلم برای فروشش اینه که سایز پام 39 هست و یه کمی گشاد هست برام. راحت ترین کفشی هست که تو زندگیم داشتم. لطفا اصلا درخواست تخفیف نکنین، همینجوریش هم به سختی دلم اومده آگهیش کنم. هرکی بخرتش تا سالها یهکفش اصل و خوب و راحت داره.
اولین نفر نظرتو بذار
1,890,000تومن
12,000,000تومن84%




