فریماه ن.ق
شیراز
تازگیا اینجا بوده
9 اردیبهشت 1405
5 نفر این آیتم رو دوست داشتن
اکسسوری
این اکسسوری کردی هست ، خودم اسمشو بلد نیستم 😁 فقط دیدم خیلی خوشگل هست واسه عکس گرفتن یا برای توی سفر قشنگه خریدم ( قسمتم نشد نه باهاش عکس بگیرم نه سفر کنم) . اگر کرد اینجا داریم بیاد کامنت کنه ببینیم بهش چی میگن .😍
اولین نفر نظرتو بذار
600,000تومن
700,000تومن14%

