ترنم رحمانی
کرج
یک هفته پیش اینجا بوده
17 اردیبهشت 1405
1 نفر این آیتم رو دوست داشتن
نیم تنه مجلسی
اینم مثل اون یکی نیم تنه برای عکاسی خریدم اما به دلیل اضافه وزن موند توی کمدم.
کلا 1 بار برای عکاسی پوشیدم.
راستی آستینش سه ربع هست و برای کسایی که تو قسمت شکم اضافه وزن ندارن خیلی خوشگل تو تن میشینه😍
اولین نفر نظرتو بذار
200,000تومن
500,000تومن60%
