Maya Gggg
همدان
پنج روز پیش اینجا بوده
21 اردیبهشت 1405
2 نفر این آیتم رو دوست داشتن
کتانی نایکی
خیلی کفش خوب و عالیه.الان توی بازار کفش ساخت ویتنام پیدا نمیشه.متاسفانه به پاهام کوچیک شده.یکمم احتیاج به شستن داره.وگرنه سالمِ.کم استفاده شده
اولین نفر نظرتو بذار
1,100,000تومن
3,500,000تومن69%




