آذر ( ^__^ )
تهران
دو روز پیش اینجا بوده
29 اردیبهشت 1405
5 نفر این آیتم رو دوست داشتن
اسنیکر جیر زیلان
برند زیلان
کفی طبی و خیلی راحت
ونس جیر
واقعا با نو هیچ فرقی نداره
من از یه دوست کمدایی خریدم و خیلی دوسش دارم ولی حیف کوچیکه برام
کلا 1بار پوشیده شده و واقعا انگار دارین از مغازه میخرین
مناسب پای سایز 36.5 و 37 تا 23 سانت
و اینکه پنجهتون پهن نباشه
ولی خیییلی جمع و جور و خوش استایله و با اینکه ونس تخته ولی خیلی راحته کفی اش
اولین نفر نظرتو بذار
1,500,000تومن
2,800,000تومن46%




