Rose montazeri
تبریز
تازگیا اینجا بوده
9 خرداد 1405
3 نفر این آیتم رو دوست داشتن
کراپ کت چرم
یکبار پوشیدمش
جنسش ضخیمه اصلا نازک نیست ایستایی داره
هم به تنهایی میشه پوشید با شلوار بگ و نیم بگ
هم میتونید اگر بارونی دارید اینو روی بارونی بپوشید مثل ژیلهی بارونی میشه خیلییی قشنگ میشه من به عنوان ژیله بارونی پوشیدم همون یکبار هم
کاملا سالم و تمیز و نو هست واقعا در حد نو حساب میشه
آستر نداره و لایی چسب کار شده
اولین نفر نظرتو بذار
389,000تومن
1,000,000تومن61%

