سوالات مانتو, لباس عروس

از کجا مانتو عقد بخرم؟ (راهنمای گام به گام و جامع خرید مانتوی عقد)

از کجا مانتو عقد بخرم؟

از کجا مانتو عقد بخرم؟

احتمالا شما هم موافقید که ازدواج یکی از مهم‌ترین و خاطره انگیزترین اتفاقات در زندگی هر فردی است و همه ما به نوعی در تلاشیم که این اتفاق به بهترین شکل برگزار شود. هر زوجی بنا بر روحیات، شرایط و رسوم خانوادگی، سبکی از مراسم عقد را انتخاب می‌کنند. برخی از افراد مراسم‌های مجلل را انتخاب می‌کنند اما بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که مراسم عقد خود را در یک محضر و به صورت رسمی برگزار کنند. برگزاری مراسم عقد در یک محضر و با حضور نزدیک‌ترین افراد، ذره‌ای از اهمیت این مراسم به یادماندنی کم نمی‌کند و برگزاری بدون نقص آن بسیار مهم است. اگر شما هم تصمیم گرفته‌اید مراسم عقد خود را در محضر برگزار کنید و به دنبال لباسی مناسب برای این روز به یاد ماندنی هستید و برایتان این سوال پیش آمده که از کجا مانتو عقد بخرم؟ ادامه این نوشته را از دست ندهید.

حتما ببینید : مدل مانتو جدید 2019 معرفی بیش از 100 مدل جدید و به روز (ایرانی و خارجی)

 

در این نوشته از رادیومدا تلاش کرده‌ایم راهنمای جامعی برای خرید مانتو عقد گردآوری کنیم که به شما در انتخاب بهترین مانتو عقد کمک کند.

قبل از خرید مانتو عقد لازم است چه چیزهایی را بدانیم؟

اگر هنوز مدل خاصی را برای خرید مانتو عقد انتخاب نکرده‌اید، بهتر است قبل از شروع خرید چند نکته را در نظر داشته باشید که در ادامه با هم می‌خوانیم.

اهمیت انتخاب رنگ مانتو عقد

همه ما به خوبی می‌دانیم که رنگ سفید با نام عروس عجین شده است. اما آیا شما واقعا می‌خواهید هم در مراسم عقد و هم در مراسم عروسی خود از رنگ سفید استفاده کنید؟ برای اینکه بتوانید به این سوال جواب صحیح بدهید کافی است به سلیقه خود رجوع کنید. بسیاری از عروس خانم‌ها ترجیح می‌دهند در روز عقدشان لباسی بپوشند که با لباس عروسی‌شان متفاوت باشد و این موضوع شامل رنگ هم می‌شود. شما همیشه می‌توانید در روز عقدتان از کلیه رنگ‌های روشن پاستلی که حس می‌کنید به چهره‌تان می‌آید استفاده کنید. دقت کنید که مرسوم است لباس عقد رنگی تیره نداشته باشد. بهتر است از رنگ‌های بسیار روشن استفاده کنید که نمادی از روشنی هستند.

یکی از رنگ‌های محبوب مانتوی عقد، رنگ نباتی است. این رنگ هم به اندازه کافی روشن است و به سفید نزدیک است و هم به اندازه کافی ته‌رنگی از رنگ بژ دارد و یه شکوه استایل شما اضافه می‌کند.

حتما ببینید : مانتو مجلسی بلند، با گیپور، مروارید دوری 

 

رنگ مانتو عقد

بودجه‌ خرید مانتو عقد را در نظر بگیرید

لازم است قبل از اقدام به جستجو برای مانتو عقد مناسب بدانیم دقیقا چه مبلغی را می‌توانیم برای تهیه مانتو عقد کنار بگذاریم تا با آرامش خاطر بیشتری خریدمان را انجام بدهیم و در حین بررسی مدل‌های مختلف، فکرمان درگیر حساب و کتاب نباشد. اگر از طرفداران خرید آنلاین لباس باشید٬ می‌توانید از طریق اپلیکیشن کمدا٬ مانتوهایی که به بودجه مورد نظر شما نزدیک هستند را بیابید.

خرید مانتو عقد

استایل شخصی‌تان را برای انتخاب مانتو عقد در نظر بگیرید

به نظر شما آیا می‌توان همیشه استایل خاصی را دنبال کرد و در روز عقد کاملا خلاف آن عمل کرد؟ هنگام انتخاب مانتوی عقد، لازم است به خوبی با روحیات خود آشنایی داشته باشید و بدانید که استایل شما در این روز به یاد ماندنی، هیچ گاه فراموش نخواهد شد. پس تلاش نکنید برای باشکوه‌تر به نظر رسیدن، خارج از استایل و روحیات خود عمل کنید، چرا که احتمالا در آینده پشیمان خواهید شد. اعتماد به نفس داشته باشید و خودتان باشید.

حتما ببینید :  مانتو ترک (ترکیه ای 2019)

فرم بدنی و مدل مانتو عقد

از خوبی‌های خلق استایل و انتخاب لباس این است که می‌توان به کمک فرم‌های مختلف لباس‌ها، استایلی را خلق کرد که اندام شما را زیباتر نشان بدهد. فرم های مختلف لباس، فبهتر است قبل از انتخاب مانتوی عقد، به جزییات اندام‌تان توجه کنید. فرم اندام شما نقش مهمی در برازنده به نظر رسیدن لباس‌های انتخابی شما دارد. بهتر است به بلندی یا کوتاهی قدتان و فرم کلی بدن دقت کنید و لباسی را انتخاب کنید که زیبایی‎های اندام شما را زیباتر کند. در تصویر زیر، فرم‌های مختلف اندام به همراه راهنمایی برای انتخاب فرم لباس را می‌بینیم.

فرم بدنی و مدل مانتو عقد

 

حتما ببینید : مانتو کتی
 

جزییات دوست داشتنی مانتو عقد

مانتوی عقد شما، کمی متفاوت‌تر از سایر مانتو‌هایی است که به صورت روزمره و یا حتی در سایر مجالس استفاده می‌کنید. روز عقد، روز شماست و شما حق دارید که بسیار زیبا و با شکوه به نظر برسید. توصیه کمدا این است که از پارچه‌هایی استفاده کنید که بر روی آنها کار شده است. آیتم تزئینی مورد علاقه شما چیست؟ ممکن است شما به مروارید علاقه داشته باشید. شاید هم دلتان بخواهد مانتوی عقد شما با گل‌های حریری آراسته شده باشد. پارچه‌ای را انتخاب کنید که علاوه بر هم‌خوانی با روحیات شما، بر روی آن کار شده باشد و اصطلاحا مجلسی‌تر باشد.

بیشتر عروس خانم‌ها در این روز، پارچه گیپور را انتخاب می‌کنند. قبلا در مطلبی در رادیو مدا در مورد مدل لباس عروس با پارچه‌ی گیپور برایتان نوشته‌ایم. توصیه می‌کنیم این نوشته را حتما بخوانید.

 

ست لباس عقد عروس و داماد

اگر شما و نامزدتان از افرادی هستید که به ست کردن لباس‌هایتان علاقه دارید، بهتر است قبل از خرید مانتوی عقد در نظر بگیرید که آیا می‌خواهید یک ست از استایل خودتان و همسرتان بسازید؟ مایل هستید چه رنگ‌ها و آیتم‌هایی در این ست مشترک باشند؟ اگر می‌خواهید که رنگ مانتوی عقدتان را با کت و شلوار همسرتان ست کنید، بهتر است رنگی را انتخاب کنید که علاوه بر تیره نبودن، با روحیات هر دو شما هم‌خوانی داشته باشد.

ست لباس عقد عروس و داماد

 

حتما ببینید : مانتو لاکچری 2019

مدل‌های مانتو عقد

مانتوی عقد مدل‌ها و رنگ های متنوعی دارد و در خرید آن هرکسی مطابق با روحیات و سلیقه خود عمل می‌کند. در ادامه چند مدل مختلف از مانتو‌های عقد را می‌بینیم.

بیشتر خانم‌ها در این روز به سراغ مانتوها و پیراهن‌های بلند می‌روند. اما اگر شما مانتوی کوتاه را ترجیح می‌دهید و فکر می‌کنید بیشتر به شما می‌آید، به هیچ وجه شک نکنید و به سراغ مانتو عقد کوتاه بروید. همانطور که در تصویر بالا می‌بینید جنس پارچه، برش، دوخت و جزییات کار شده بر روی مانتو اهمیت بالایی در برازنده‌تر به نظر رسیدن مانتو دارند.

مدل‌های مانتو عقد

 

 

اگر جزییات و سنگ دوزی پارچه برای شما مهم است و علاقه دارید که در مانتوی عقدتان از این جزییات استفاده کنید، مانتوی موجود در تصویر زیر می‌تواند الهام بخش خوبی برای شما باشد. دقت کنید که هر رنگ روشنی که به چهره شما بیاید و با روحیات شما هم‌خوانی داشته باشد، می‌تواند انتخاب مناسبی برای مانتوی عقد باشد.

مدل‌های مانتو عقد

پیراهن‌های پوشیده هم یکی دیگر از انتخاب‌های مناسب برای عقد محضری است. دقت کنید که بهتر است برای عقد محضری از پیراهن‌هایی استفاده کنید که دامن پف‌دار نداشته باشند. انتخاب پارچه مناسب در زیبایی پیراهن‌های ساده بسیار مهم است.

حتما ببینید: مانتو شاین (براق)

مدل‌های مانتو عقد

ممکن است دلتان بخواهد مانتوی عقد شما جزییاتی از گلدوزی، پولک دوزی و یا گل‌های رنگی داشته باشد. در این صورت به شما بابت داشتن چنین سلیقه‌ای تبریک می‌گوییم. طرح‌های رنگی بر روی پارچه‌های سفید مانتوی عقد، جلوه‌ای بسیار زیبا ایجاد خواهند کرد.

 

حتما ببینید: مانتو گل گلی 

 

مدل‌های مانتو عقد

 

از کجا مانتو عقد بخرم؟

احتمالا شما مزون‌ها و بوتیک‌های بسیاری در شهر خودتان می‌شناسید که مانتو عقدهای زیادی برای فروش دارند. اما خرید حضوری دردسرهای مخصوصی دارد؛ به طوری‌که طی چند سال اخیر٬ درصد بالایی از افراد٬ به خرید اینترنتی و آنلاین پوشاک روی آورده‌اند. این یک حقیقت است که گسترش دسترسی به تکنولوژی انتخاب‌های روزانه ما را افزایش داده است. یکی از این انتخاب‎ها که موجب آسایش بیشتر در زندگی ما شده است، امکان خرید آنلاین است. بنابراین اگر قصد خرید مانتوی عقد دارید، کمدا به شما پیشنهاد می‌کند که خرید آنلاین مانتوی عقد را هم مد نظر قرار بدهید. خرید اینترنتی لباس و به ویژه مانتوی عقد مزایای فراوانی دارد که در ادامه مطلب چند مورد را می‌خوانیم.

 

حتما ببینید: مانتو با دامن

خرید اینترنتی مانتو عقد

خرید اینترنتی مانتوی عقد یک انتخاب مناسب است و جایگزین خوبی به جای خرید از فروشگاه‌هاست. یکی از مزایای شیوه خرید آنلاین٬ این است که محدودیت زمانی خاصی برای انجام آن ندارید. در هر ساعتی از شبانه روز، تنها کافی است به یک تلفن همراه هوشمند و اینترنت دسترسی داشته باشید و به سادگی مدل‌های مختلف را مقایسه کنید و با بودجه و سلیقه تان تطبیق بدهید.

یکی دیگر از مزایای خرید اینترنتی مانتوی عقد این است که می‌توانید همسرتان را در این خرید سهیم کنید. اگر شرایط کاری شما یا همسرتان و یا هردو به شکلی است که نمی‌توانید زمان زیادی صرف این کنید که از کجا مانتو عقد بخریم؟ ، خرید اینترنتی مانتوی عقد این امکان را به شما می‌دهد که به سادگی مدل‌های مد نظرتان را انتخاب کنید، عکس‌های مانتوی عقد انتخابی‌تان را برای همسرتان ارسال کنید و نظر وی را جویا شوید.

اگر حس می‌کنید که انتخاب‌های شما در شهر محل زندگیتان محدود است و ممکن است نتوانید مانتوی عقد مورد نظرتان را در محل سکونت‌تان تهیه کنید، خرید اینترنتی مانتوی عقد به شما کمک می‌کند بدون خارج شدن از شهر محل سکونت خود، حق انتخاب‌هایتان را افزایش بدهید و مانتوی عقدی زیبا و سازگار با سلیقه و روحیاتتان را تهیه کنید.

امکان مقایسه سریع قیمت هم یکی دیگر از مزایای خرید اینترنتی است. شما به سادگی و تنها با یک جستجو و بررسی چندین سایت، فروشگاه و اپلیکیشن خرید اینترنتی لباس، می‌توانید قیمت‌ها را مقایسه کنید و با بودجه خود تطبیق بدهید. در فروشگاه‌های اینترنتی همیشه لباسی زیبا که با بودجه شما هم‌خوانی داشته باشد وجود دارد.

اگر در سالیان گذشته خرید عروسی یک فرآیند زمان‌بر بود و تکمیل شدن خرید‌های عروس و داماد روزهای طولانی زمان می‌برد، امروزه و به لطف امکان خرید اینترنتی پروسه خرید بسیار کوتاه شده است. حال برای انتخاب مانتوی عقد مناسب و خریدن آن، شما تنها به چند ساعت زمان احتیاج دارید و به میزان خوبی در زمان و هزینه تان صرفه جویی می‌کنید.

علاوه بر تمام مزایای ذکر شده برای خرید اینترنتی، خرید از اپلیکیشن کمدا به شما این امکان را می‌دهد که با صرفه جویی در هزینه٬ لباسی زیبا و با ارزش تهیه کنید چرا که کلیه لباس‌های موجود در کمدا شامل حداقل 50 درصد تخفیف می‌شوند.

همچنین شما می‌توانید پس از استفاده از مانتوی عقد، آن را در کمدا به فروش برسانید و بخشی از هزینه‌تان را به کیف پول‌تان بازگردانید.

خرید مانتو عقد از اپلیکیشن کمدا٬ پاسخ خوبی برای سوال  از کجا مانتو عقد بخرم؟ محسوب می‌شود که علاوه بر تمام ویژگی‌های خرید آنلاین٬ گارانتی پرداخت نیز دارد.

 

این هم چند مدل مانتو عقد زیبا که برای فروش در اپلیکیشن کمدا قرار گرفته است. شما نیز اگر به دنبل جوابی برای سوال از کجا مانتو عقد بخرم؟ هستید؛ حتما چرخی در قسمت مانتو عقد این اپلیکیشن بزنید.

خرید مانتو عقد با قیمت مناسب خرید مانتو عقد با قیمت مناسب خرید مانتو عقد با قیمت مناسب خرید مانتو عقد با قیمت مناسب خرید مانتو عقد با قیمت مناسب خرید مانتو عقد با قیمت مناسب

به نظر شما از کجا مانتو عقد بخرم؟

اگر تجربه‌ی خرید مانتو عقد را دارید در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

 

قبل از خرید مانتو عقد لازم است چه چیزهایی را بدانیم؟

انتخاب رنگ مانتو عقد، بودجه‌ مورد نظر، فرم بدنی و جزییات دوست داشتنی مانتو عقد نکاتی هستند که قبل از خرید باید حتما در نظر بگیرید.

کدام مدل مانتوهای عقد در این پست رادیومدا معرفی شده‌اند؟

مانتوی عقد کوتاه، سنگ‌دوزی شده، پیراهن‌های پوشیده و گلدوزی و پولک‌دوزی شده معرفی شده‌اند.

از کجا مانتو عقد بخرم؟

خرید از اپلیکیشن کمدا به شما این امکان را می‌دهد که با صرفه جویی در هزینه٬ لباسی زیبا بخرید. کلیه لباس‌های موجود در کمدا شامل حداقل 50 درصد تخفیف می‌شوند و گارانتی پرداخت دارد.
شما می‌توانید پس از استفاده، مانتوی عقد را در کمدا بفروشید و بخشی از هزینه را به کیف پول‌تان بازگردانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.