اکسسوری, لباس عروس

جدیدترین و زیباترین مدل تاج عروس (به همراه راهنما برای انتخاب تاج عروسی مناسب)

جدیدترین و زیباترین مدل تاج عروس

تاج عروس جدید 2021

آیا خرید تاج عروسی برای شما استر‌س‌آور است؟ آیا نمی‌دانید این روزها چه مدل تاج‌هایی بیشتر محبوب هستند؟ اگر به زودی برای مراسم عروسی خود آماده می‌شوید و به دنبال یک تاج عروس جدید و جذاب می‌گردید؛ مطالعه این مقاله از رادیومدا را از دست ندهید. در این مقاله، ابتدا شما را با ترفندهای انتخاب صحیح تاج آشنا کرده و سپس، به معرفی چند مدل جدید تاج عروسی می‌پردازیم.

مدل تاج عروس سلطنتی

مدل تاج عروس سلطنتی

چند نکته برای انتخاب تاج عروس ساده و شیک

  1. چه مدل مویی انتخاب می‌کنید: اولین نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که می‌خواهید چه مدل مویی داشته باشید و چه نوع تاجی بپوشید. اگر می‌خواهید بیشتر احساس آرامش داشته باشید، بهترین گزینه تاج‌هایی هستند که حالت هاله‌ای دارند و دارای بند یا روبان‌هایی برای تنظیم شدنِ بدون دردسر روی سرتان می‌باشند. شما با انتخاب آنها به سنجاق هم نیاز پیدا نمی‌کنید. این مدل تاج عروسی زیبا برای موهای کوتاه هم مناسب است. در مقابل، قاب بعضی از تاج‌ها هم سیم نازکی است که با کمک سنجاق درون حلقه‌های موی شما جاساز می‌شود. بنابراین، فراموش نکنید که حتما تاج را به ارایشگاه ببرید و با آرایشگر خود درباره مدل مو، تاج و نحوه قرارگیری آن روی سرتان صحبت کنید.

 

  1. به اندازه و نسبت‌ها نگاه کنید: قطعا عروس بدون تاج نمی‌شود اما هیچ خانمی نمی‌خواهد که در مهم‌ترین روز عمرش تحت فشار و استرس باشد. اگر ریزاندام هستید، به دنبال تاج عروسی شیکی باشید که ظریف، کار شده باشد. این تاج باید در قسمت وسط یا مرکز نسبت به کناره‌ها بلندتر باشد تا با خطای دید شما را قدبلندتر نشان دهد. بنابراین شما با انتخاب تاج درست می‌توانید بعضی از ویژگی‌های ظاهری خود را برجسته یا پنهان کنید تا زیباتر دیده شوید. به جز قد، این مساله درباره فرم صورت هم صادق است که در قسمت‌ بعد به آن اشاره می‌کنیم.

 

  1. به لباس و اکسسوری‌هایتان توجه کنید: اگر لباس عروس شما از جنس تور است یا دارای جزئیات گل‌دوزی شده می‌باشد، باید به سراغ تاجی بروید که با حس و حال لباس شما هماهنگ باشد. برای مثال یک ایده جالب این است که بین این دو با انتخاب شکل هندسی کنتراست زیبایی ایجاد کنید یا برعکس، برای مدرن‌تر به نظر رسیدن به سراغ تطبیق جنس و بافت بروید. این روزها انواع تاج عروس کریستالی (گل‌دوزی شده)، تاج متالیک (با جزئیات تور)، تاج عروس ژله ای، تاج با گل طبیعی و… را می‌توانید در بازار بیابید. اگر انتخاب شما تاجی متالیک است؛ زیورآلات خود را هم متالیک انتخاب کنید. زیرا بهترین جفت برای لباس عروس با پارچه سفید، اکسسوری‌های پلاتینیوم و نقره هستند اما برای لباس‌های عاجی و کرم رنگ، اکسسوری‌های طلایی رنگ، هماهنگی زیباتری دارند. بنابراین، شما با کمک خلاقیت در انتخاب تاج می‌توانید به استایل عروسی خودتان رنگ اضافه کنید.
مدل تاج عروسی 2021

مدل تاج عروسی 2021

حتما ببینید: رنگ لباس عروس را چگونه انتخاب کنیم؟

تاج عروس برای صورت کشیده

همانطوری که برای انتخاب مدل موی مناسب به فرم صورت توجه می‌کنید، باید برای خرید تاج هم به این ویژگی دقت داشته باشید. با این حال هیچ قانونی وجود ندارد که شما را اجبار کند که دست روی چه نوع تاجی بذارید اما بهتر است انتخابی داشته باشید که فرم صورت شما را کامل کند.

  • قلبی شکل: اگر صورت شما قلبی شکل است، باید تاج عروس روی پیشانی (به شکلV) بخرید. با پوشیدن این تاج، این خطای دید به وجود می‌آید که شما چهره کشیده‌تری دارید.
  • کشیده: اگر صورت کشیده‌ای دارید، نباید تاج بلند و نوک تیز انتخاب کنید. تاج شما باید بدون ارتفاع (یا با ارتفاع کم) باشد.
  • بیضی شکل: اگر فرم صورت شما بیضی است، خوشبختانه می‌توانید اکثر تاج‌ها را بر سر کنید. تنها تاج‌هایی را که نوک آنها در وسط است، نپوشید. زیرا چهره شما را کشیده‌تر نشان می‌دهند.
مدل تاج عروسی 2020

مدل تاج عروسی 2020

مدل تاج عروسی جدید

این مدل تاج عروس طلایی رنگ که به صورت گل‌های زیبایی با کریستال‌های سواروسکی تزئین شده، یکی از بهترین مدل‌های تاج برای آن دسته خانم‌هایی است که ترجیح می‌دهند به جای تاج پرنسسی، استایل بوهو داشته باشند.

تاج عروسی مدل گل

تاج عروسی مدل گل

اگر قرار است لباس عروس شما به رنگ سیاه باشد، مدل تاج کریستالی به شکل ستاره از برند Jennifer Behr بهترین مکمل برای ساخت استایلی منحصربفرد برای شما است. با انتخاب این تاج جدید می‌توانید از پوشیدن هر گونه اکسسوری اضافه مانند گوشواره و گردنبند صرف‌نظر کنید.

تاج عروسی مدل کریستال

تاج عروسی مدل کریستال

حتما ببینید: مدل کفش عروس

آیا عاشق پوشیدن تور و تاج عروس هستید؟ تاج برند david’s bridal ساخته شده از مروارید و کربستال سواروسکی را همراه با تور مدنظرتان با خیال راحت بر سر کنید و در مراسم عروسی خود بدرخشید.

تاج عروس تور عروس

تاج عروس تور عروس

اگر قرار است عروسی شما به زودی در فصل بهار یا تابستان برقرار شود، خرید تاجی که مناسب حس و حال این فصول باشد و با الهام از شاخه‌های گل و طبیعت ساخته شده باشد، گزینه ایده‌آلی به نظر می‌رسد. اگر شما هم از چنین ایده‌ای استقبال می‌کنید؛ خرید تاج برند BHLDN را به شما پیشنهاد می‌کنیم. همانطور که می‌بینید، این تاج زیبا با استفاده از کریستال‌های بلوری و مرواریدهای ریز به شکل شاخه‌های گل درآمده است.

مدل مو با تاج گل

مدل مو با تاج گل

اگر تاج عروسی مدل سلطنتی یا سنتی می‌پسندید، تاج زیبای زیر از برند Twigs & Honey شما را به هدفتان می‌رساند. این تاج حتی برای پوشیدن با لباس عروس سیاه رنگ هم مناسب است. اغراق نیست اگر بگوئیم با پوشیدن این تاج احساس ملکه بودن را تجربه می‌کنید.

تاج عروس ملکه ای

تاج عروس ملکه ای

حتما ببینید: لباس عروس مدل شاین‌

تاج عروس از کجا بخرم؟

اگر تا به اینجا مدل تاج مورد نظرتان را انتخاب کردید؛ اما بودجه کافی برای خرید تاج‌های موجود در بازار ندارید، نگران نباشید! رادیومدا راه‌حل خوبی برای شما دارد. با کمک پلتفرم کمدا می‌توانید با کمترین بودجه، تاج عروسی لاکچری برای عقد، محضر یا مراسم عروسی خود بر سر کنید. کافی‌ست اپلیکیشن کمدا را نصب کرده و برای خرید مدل تاج عروس سلطنتی، گل‌دار، کریستالی و… با تخفیف‌های بالای 50% اقدام کنید. در ضمن، به جز تاج می‌توانید لباس عروس، کفش و سایر اکسسوری‌های مورد نیازتان را با تخفیف ویژه از درگاه امن کمدا بخرید و دیگر برای تامین بودجه عروسی استرس نداشته باشید. در ادامه چند نمونه از مدل تاج برای محضر و عروسی که در کمدا موجود هستند، مشاهده می‌کنید:

خرید تاج عروس از کمدا

خرید تاج عروس از کمدا

خرید تاج عروس از کمدا

خرید تاج عروس از کمدا

خرید تاج عروس از کمدا

خرید تاج عروس از کمدا

شما قصد دارید چه مدل تاج عروسی برای مراسم خود بر سر می‌کنید؟

کدام مدل تاج عروس از مدل‌های بالا را پسندیدید؟ به نظر شما چه مدل تاج‌هایی دمده یا محبوب هستند؟ نظراتتان را با دوستان کمدایی خود در میان بگذارید.

 

منبع: https://www.brides.com

درباره فائزه خجیر

من یک کامپیوتری عاشق نویسندگی، هنر و فشن هستم. یکی که محدود نمیشه به چیزی و عاشق تنوع درون آدمها و تفکراتشونه. همیشه به دنبال ایده های نو و خلاقیت میره و ساختن آرزوشه.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.