قوانین و مقررات کمدا :

  1. کمدا قانون نداره، فرهنگ داره. فرهنگ اش رو همه ی دخترهای قشنگی که همراهش هستن با احترام، صداقت و وجدان ساختن.
  2. کمدا از هر نظر تابع قوانین کشور ایرانه. بله!
  3. توی کمدا هیچ اطلاعات شخصی به جز نام و عکس کاربر به صورت عمومی نمایش داده نمیشه و حفظ حریم خصوصی افراد از اولویت هاست.
  4. کمدا یه پلتفرم اجتماعی واسه خرید و فروشه که حق تقدم رو به خانم ها داده. خرید و فروش و پرداخت صرفاً از اپلیکیشن و سایت کمدا صورت می گیره و هر فعالیتی خارجش، مورد تایید ما نیست.
  5. کمدا می تونه (با اجازه بزرگ ترها!) آیتم های ارسالی رو بدون اطلاع قبلی، قبول و رد کنه و آیتم هایی رو که نامناسب می دونه از سیستم حذف کنه. البته که دلیل اش رو هم برات می فرسته که مطلع شی.
  6. پرداخت و خرید به صورت آنلاینه. ما دریافت هرگونه وجه خارج از این چهارچوب رو تایید نمی کنیم.
  7. کمدا در قبال رد و بدل کردن شخصی شماره تماس و نام کاربری مربوط به سایر شبکه های اجتماعی توسط خودت، مسئولیتی نداره، بهتره مراقب باشی که اطلاعات شخصیت رو در دسترس افرادی که نمیشناسی قرار ندی. ما تضمین می کنیم که هیچ کدوم از اطلاعات شخصیت از طرف ما به هیچ شخص ثالثی فاش نخواهد شد.
  8. شیوه ی ارسال با توافق دو طرف صورت می گیره. می تونی در پیام خصوصی گپ و گفت و چک و چونه بزنی و تصمیم بگیری.
  9. وجه پرداختی از سمت خریدار مادامی که کالا صحیح و سالم به دست خریدار برسه، دست کمدا امانت می مونه تا خیال هر دو طرف راحت باشه!
  10. در صورتی که آیتم خریداری شده نقصی داشته باشه که فروشنده توی توضیحات ذکر نکرده و این مورد برای تیم کمدا هم محرز شه، وجه خریدار از سمت کمدا مسترد میشه و هماهنگی مرجوع شدن آیتم به عهده ی طرفین میشه.
  11. پول پرداختی خریدار بعد از تحویل گرفتن آیتم و زدن دکمه رسید، به کیف پول فروشنده وارد میشه، با زدن دکمه “بریز به حسابم” این مبلغ تا حداکثر 72 ساعت کاری به شماره شبایی که واسمون گذاشتی واریز میشه.
  12. کمدا در خصوص آیتم هایی که به صورت حضوری تحویل داده می شوند، هیچ گونه مسئولیتی را در قبال مشکلات آتی بین خریدار و فروشنده نمی پذیرد.
  13. آیا می‌دانستید؟ طبق ماده ۶۴۱ قانون مجازات اسلامی مصوب ۷۵، هرگاه کسی به وسیله‌ تلفن یا دستگاه‌های مخابراتی دیگر برای اشخاص ایجاد مزاحمت کند علاوه بر اجرای مقررات خاص شرکت مخابرات، مرتکب به حبس از یک تا شش ماه محکوم خواهد شد. همچنین طبق ماده۱۴ قانون جرایم رایانه‌ای، هر فردی به وسیله سامانه‌های رایانه‌ای یا مخابراتی یا حامل‌های داده محتویات مستهجن را منتشر، توزیع یا معامله کند یا به قصد تجارت یا افساد تولید یا ذخیره یا نگهداری کند، به حبس از ۹۱ روز تا ۲ سال یا جزای نقدی از پنج میلیون ریال تا چهل میلیون ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد. هدف ما ایجاد بستری امن مناسب خانم‌هاست. هرگونه ایجاد مزاحمت و سلب آسایش در فضای کمدا جرم بوده و برابر قانون پیگیری و برخورد می‌شود.

شرایط بازگردانی آیتم :

اگر آیتمی که خریدی و به دستت رسیده، با اطلاعاتی که فروشنده داده مغایرت داره و طبق موارد که در ادامه واست گفتیم، شامل گارانتی پرداخت کمدا میشه، توی قدم اول دکمه رسید رو نزن! به جاش دکمه “پشتیبانی” توی بخش “خریدهام” اپلیکیشن رو بزن و از نقص ها و مغایرت های آیتم واسمون بگو. یادت باشه حتما از نقص ها هم عکس بذار و صبر کن تا کارشناسی بشه و نتیجه رو اعلام کنیم. راستی فقط 72 ساعت بعد از اینکه آیتم به دستت میرسه فرصت داری که وارد این پروسه بشی.
اگر فروشنده ای، باید توضیحات آیتم ات رو واضح بنویسی، عکس های خوب و باکیفیت بگیری که همه جوانب آیتم رو نشون بده. معیار ما برای قضاوت درباره مرجوعی، عکس آپلود شده توی کمداست، پس توی گذاشتن عکس های ژورنالی دقت کن. یادت باشه حتما قبل از ارسال کلی عکس و فیلم از آیتم ات بگیر و داشته باش که بتونی سالم بودن آیتمت رو اثبات کنی.

شرایط مرجوعی آیتم های کتگوری فشن:

هرگونه پارگی، نخکش، لکه های پاک نشدنی و مغایرت رنگ و شکل که آیتم داشته باشه می تونی برای مرجوعیش اقدام کنی. عکس های واضحی واسمون بذار که مشخص بشه نقص کجای لباسه و چجوریه.

سایز نبودن شامل مرجوعی نمیشه! مگر اینکه سایز نوشته شده روی تگ لباس با سایز نوشته شده توی توضیحات فروشنده متفاوت باشه. پس یادت باشه بهتره قبل از خرید اندازه ها رو به سانتی متر از فروشنده بگیری چون ممکنه بعضی سایزها استاندارد نباشن.

کمدا پلتفرمی هست که کمک میکنه خریدار و فروشنده همدیگه رو پیدا کنن. ما آیتم ها رو از نزدیک نمی بینیم و نمی تونیم درباره اصل یا فیک بودنشون قضاوتی داشته باشیم. حتما قبل از خرید آیتم از اصل بودنش اطمینان پیدا کن.

شرایط مرجوعی آیتم های کتگوری آرایشی و بهداشتی:

آیتم های آرایشی و بهداشتی در حد نو به دلیل شرایط بهداشتی، شامل مرجوعی نمیشوند. حتما توی خرید دقت کن و اطلاعات بیشتری از فروشنده بخواه.

برای لوازم آرایشی- بهداشتی کاملا نو، فقط در شرایطی که اطلاعات نوشته شده روی جعبه (مثل شماره رنگ و حجم) با توضیحات فروشنده مغایرت داشته باشن، بدون باز کردن پلمپ جعبه می تونی وارد پروسه مرجوعی بشی. 

برای آیتم های برقی و کاملا نو، کمدا نمی تونه درباره کیفیتشون تضمینی ارائه بده. برای این موارد اگر فروشنده رضایت داشت می تونی با اطلاع به ما و انجام هماهنگی های لازم، آیتم رو مرجوع کنی.

یادت باشه حتما قبل از خرید آیتم از اصل یا فیک بودنش اطمینان پیدا کنی، کمدا نمی تونه توی این مورد قضاوتی داشته باشه.

همچنین لوازم بهداشتی شخصی مثل مسواک برقی یا غیر برقی، شانه و… در هیچ صورتی مرجوعی ندارند.

شرایط مرجوعی آیتم های کتگوری کتاب:

کتاب ها همیشه خوندنی ان! توی کمدا کتاب شامل شرایط مرجوعی نمیشه. مگر اینکه ارسالش اشتباه واست انجام شده باشه، یعنی به جای کتابی که سفارش داده باشی، یک کتاب دیگه تحویل گرفته باشی!

شرایط مرجوعی آیتم های کتگوری کودک و سیسمونی:

به خاطر مسائل بهداشتی و مراقبت از نی نی ها، آیتم های مربوط به کودک و سیسمونی شامل شرایط مرجوعی نمیشن. اما اگر آیتمی که گرفتی پلمپ هست و بدون باز کردنش متوجه مغایرت با توضیحات فروشنده شدی (مثلا برند یا رنگ یا سایزش مغایرت داشته باشه) می تونی وارد پروسه مرجوعی بشی.

اما آیتم های دسته بندی گردش و سفر کودک اگر نو هستند و با توضیحات فروشنده مغایرت ددارن شامل شرایط مرجوعی میشن.

یادت باشه حتما قبل از خرید آیتم از اصل یا فیک بودنش اطمینان پیدا کنی، کمدا نمی تونه توی این مورد قضاوتی داشته باشه.

شرایط مرجوعی آیتم های کتگوری دکوریجات:

اگر آیتمی که خریدی “در حد نو” باشه شامل شرایط مرجوعی نمیشه.

آیتم های “کاملا نو”، درصورت مغایرت یا نقص آیتم، مثل آسیب فیزیکی یا مغایرت هایی که بتونی توی عکس بهمون نشونش بدی، شامل شرایط مرجوعی میشه.

مسئولیت رسیدن آیتم تا خونه خریدار، بر عهده ی فروشنده هست، اگر آیتمی که ارسال میکنی شکستنی هست، بهتره که حتما بیمه اش کنی، اگر هم از پست مستقیم توی کمدا استفاده کردی، مسئولیت سالم رسیدنش به عهده شرکتی هست که برای ارسال انتخابش کردی. اگر مشکلی پیش بیاد ما بهت کمک می کنیم تا حل شه.

یادت باشه حتما قبل از ارسال ازش کلی عکس و فیلم بگیر که بتونه سالم بودن آیتم رو نشون بده.

اگر خریداری، حتما قبل از خرید آیتم از اصل یا فیک بودنش اطمینان پیدا کن. کمدا نمی تونه توی این مورد قضاوتی داشته باشه.

شرایط مرجوعی آیتم های کتگوری ورزش:

اگر آیتمی که خریدی “در حد نو” باشه شرایط مرجوعی نداره.

آیتم هایی که “کاملا نو” هستن اگه با توضیحات فروشنده مغایرت داشت شامل شرایط مرجوعی میشه. فقط حواست باشه آیتم رو تو همون شرایطی که تحویل گرفتی باید مرجوع کنی.

بعضی از لوازم ورزشی خیلی حساس و شکننده ان پس حتما قبل از ارسال ازش کلی عکس و فیلم بگیر که بتونی ثابت کنی سالم بوده و بعد خوب بسته بندیش کن تا مشکلی براش پیش نیاد.

مسئولیت رسیدن آیتم تا خونه خریدار، بر عهده ی فروشنده هست، اگر آیتمی که ارسال میکنی شکستنی هست، بهتره که حتما بیمه اش کنی، اگر هم از پست مستقیم توی کمدا استفاده کردی، مسئولیت سالم رسیدنش به عهده شرکتی هست که برای ارسال انتخابش کردی و اگر مشکلی پیش بیاد ما بهت کمک می کنیم تا حل شه.

شرایط مرجوعی لباس های ورزشی مثل کتگوری فشن بررسی میشه.

یادت باشه حتما قبل از خرید آیتم از اصل یا فیک بودنش اطمینان پیدا کنی، کمدا نمی تونه توی این مورد قضاوتی داشته باشه.

شرایط مرجوعی آیتم های کتگوری سرگرمی:

آیتم های دسته بندی سرگرمی غیر از زیردسته های “اسباب بازی کودک و نوجوان” و “عروسک و فیگور” شامل شرایط مرجوعی نمیشن.

آیتم های “اسباب بازی کودک و نوجوان” و “عروسک و فیگور” در صورتی که با توضیحات فروشنده مغایرت داشته باشن و این نقص و مغایرت رو بتونی توی عکس بهمون نشون بدی، شامل شرایط مرجوعی میشن.

درباره سایر زیردسته های این کتگوری، فقط در صورتی که آیتمی که تحویل گرفته باشی اشتباه به دستت رسیده باشه یا نقصی داشته باشه که بدون باز کردن پلمپ جعبه بتونی بهمون ثابتش کنی، آیتم شامل شرایط مرجوعی میشه.

یادت باشه حتما قبل از خرید آیتم از اصل یا فیک بودنش اطمینان پیدا کنی، کمدا نمی تونه توی این مورد قضاوتی داشته باشه.

شرایط مرجوعی آیتم های کتگوری سفر کوهنوردی و کمپینگ:

اگه آیتمی که خریدی در حد نو باشه شامل شرایط مرجوعی نمیشه. به جز ساک و چمدان، چادر و زیرانداز سفری، کیسه خواب، کوله پشتی و کیف کمری و لباس و پوشیدنی ها که بشه با عکس متوجه مشکلات آیتم شد. حتما قبل از خرید از جهات مختلف آیتم از فروشنده عکس بخواه و همه چیز رو چک کن تا خرید مطمئن و خوبی داشته باشی.

آیتم هایی که نو هستن فقط اگه کاملا با توضیحات فروشنده مغایرت داشت شامل شرایط مرجوعی میشه. حواست باشه آیتم رو تو همون شرایطی که تحویل گرفتی باید مرجوع کنی.

بعضی از آیتم های این کتگوری حساس و شکننده ان پس حتما قبل از ارسال ازش کلی عکس و فیلم بگیر که اگر با پست همکار کمدا ارسال کردی، بتونی ثابت کنی سالم بوده و بعد خوب بسته بندیش کن تا مشکلی براش پیش نیاد.

یادت باشه حتما قبل از خرید آیتم از اصل یا فیک بودنش اطمینان پیدا کنی، کمدا نمی تونه توی این مورد قضاوتی داشته باشه.

شرایط مرجوعی آیتم های کتگوری خانه و آشپزخانه:

آیتم های غیربرقی خانه و آشپزخانه شامل شرایط مرجوعی نمیشن مگر اینکه توی مسیر آسیبی بهش بخوره. مسئولیت رسیدن آیتم ها تا خونه خریدار با فروشنده هست، یادت باشه اگر فروشنده ای آیتم ات رو خوب بسته بندی کنی.

آیتم های برقی در حد نو شامل شرایط مرجوعی نمیشن.

آیتم های برقی نو اگر نقص فنی یا فیزیکی داشته باشه میتونه وارد پروسه مرجوعی بشه.

یادت باشه حتما قبل از خرید آیتم از اصل یا فیک بودنش اطمینان پیدا کنی، کمدا نمی تونه توی این مورد قضاوتی داشته باشه.

یه نکته دیگه اگه داری آیتمی رو مرجوع میکنی، حواست باشه مسئولیتش تا خونه فروشنده با توئه پس خوب بسته بندیش کن.

پرسش های متداول :

کمدا چیه؟

کمدا یه شبکه اجتماعی شیک و با احساسه واسه خرید و فروش. البته که اینجا حق تقدم با خانم هاست. می تونی با قیمت مناسب چیزمیزای شیک بخری، هم-سلیقه هات رو پیدا کنی و کمدت رو هم خالی و به پول تبدیل کنی. با کُمُدا می تونی کمدت رو‌ خالی کنی و حداقل ۵۰٪ پولی رو که خرج کردی، برگردونی به جیب‌ات! و البته خرید کنی و باز ۵۰٪ هر خریدی بمونه توی جیب‌ات!

روند و روال کمدا چیه؟

اینجا 2 تا داستان داریم. فروشنده و خریدار.

فروشنده : اگه چیز میزای بلااستفاده داری، کمدت حالت تهوع گرفته و دلت نمیاد ببخشیشون، از آیتم هات عکس بگیر، مشخصات رو وارد کن و بفرست توی کمدا تا فروش بره. وقتی که  آیتم ات رو بخرن، برات پیامک میاد و خبردار میشی. از طریق پیام خصوصی با خریدار هماهنگ کن تا بتونی آیتم رو از راهی که مدنظرشه با هزینه ی خودش براش بفرستی، تحویل صاحب جدید که دادیش، پول به کیف پولت وارد میشه. می تونی به حساب شخصیت واریزش کنی یا اینکه توی کمدا دوباره چیزای جدید بخری. تِمام!

خریدار : اکثر چیز میزایی که توی کمداست 50 تا 70 درصد تخفیف خورده. اگه از چیزی خوش ات اومد بزن رو سبد خرید. روش پرداخت رو انتخاب کن. توی درگاه اینترنتی پرداخت کن. فروشنده می رسونه دستت. بعد که رسید، میری توی اپ و از پروفایل ات، دکمه “خریدهام” رو میزنی و گزینه ”رسید“ رو انتخاب می کنی تا ما پول رو به فروشنده بدیم. بعدش هم به کیفیت آیتم امتیاز میدی!

 

چطوری میتونم فرد دیگه ای رو بندازم توی کمدا؟

خیلی راحت. بش کمدا رو معرفی کن تا اپلیکیشن رو از سایت کمدا دانلود کنه. یا خودت مستقیم از اپلیکیشن براش لینک دعوت رو بفرست. اگه قبول نکرد، از یقه بگیرش به زور بیارش در جریان! کُمُدی ها دخترهای خاصی هستن. با کُمُدات در سطحِ ایران (و حتی در جزایرِ بورابورا) پُز بده.
 

از هر شهری که باشیم میتونیم لباسامون رو بفروشیم؟

بله. تو قسمت پروفایلت شهر محل سکونت رو انتخاب می کنی تا بقیه هم ببینن و بتونین راحت تر خرید و فروش داشته باشین 

چی بذاریم توی کمدا؟

پوشیدنی و اکسسوری های سالم و تمیز و نو/در حد نو که از کمدمون بیرون نیومده، کتاب یا لوازم آرایشی و بهداشتی که سالم و تمیز باشن. وسایل کودک و سیسمونی بچه ها که نو یا در حد نو ولی سالم و تمیز باشن، دکوریجات خوشگلی که خودت درست میکنی یا تمیز و درحد نو هستن و دیگه استفاده نمیکنی، وسایل ورزشی نو/درحد نو که میخوای به دیگران هم برسونی که زندگی سالم تری رو تجربه کنن، وسایل بازی و سرگرمی برای بچه ها و بزرگا، وسایل کمپینگ و سفر با کلی انرژی مثبت و نهایتا وسایل نو یا در حد نو آشپزخونه و خونه ات تا بالاخره کابینتات یه نفسی بکشن.

چی نذاریم توی کمدا؟

 
آیتم هایی که خیلی ازشون استفاده شده، ترند و یا تمیز نیستن رو نذاریم توی کمدا. اگه آیتم نقصی داره با صداقت اون رو توی توضیحات ذکر کنیم. لباس زیر، مایو، لوازم موی استفاده شده، و زیورآلات از جنس طلا و نقره رو هم نذاریم.

با چه ملاکی قیمت گذاری کنیم؟

اگه خودت خریدی، 50 تا 70% از قیمت اولیه کم کن. چون هدف اینه که از کمدت خارج بشه نه این که کاسبی کنیم. اگه برات هدیه آوردن یه تحقیقی کن ببین که الان قیمتش توی بازار چقده یا ارزشش چه حدوده. بعد 50-70 درصد تخفیف بذار روش.

امتیاز دادن به چه دردی میخوره؟

با امتیاز دادن به آیتم فروشنده به سایر کمدی ها کمک میکنی که فروشنده های تاپ رو راحتتر پیدا کنن و خرید بهتری داشته باشن. اینجوری کیفیت کمدا در حد انتظار و قابل قبولت میمونه

از خریدم پشیمون شدم و میخوام کنسلش کنم.چیکار کنم حالا؟

با پشتیبانی هماهنگ کن که فروشنده رو مطلع کنه و پولت رو بهت برگردونه. مطمئن شو که شماره شبات رو تو پروفایلت گذاشته باشی

خریدم کی به دستم میرسه؟

وقتی خرید اینترنتی رو انجام دادی به فروشنده پیام خصوصی رو بده و هماهنگی های لازم رو انجام بده.

آیتمم فروش رفته. چجوری برسونم به خریدار؟

از قسمت ”پیام خصوصی” باش هماهنگ کن تا به روشی که براش مطلوب تره آیتم رو ارسال کنی. اگه توی یه شهر هستید، الوپیک، اسنپ باکس یا… هر دو الی چهار چرخی رو بیاب که سالم به مقصد برسه. اگه توی دو تا شهر مختلف هستی هم پست، سرویس پست تلفنی 193 (خوش) یا تیپاکس رو امتحان کن. اگر توی شهرایی هستی که تحت پوشش سرویس دهندگان پستی همکار ما هستند، میتونی از پست مستقیم هم استفاده کنی تا دم در خونه، آیتم ازت تحویل گرفته شه و به خریدار تحویل داده شه.

اگر آیتم رو سالم ارسال کنم ولی شکسته به خریدار برسه آیا مرجوع میشه؟

بله، مسئولیت رسیدن آیتم تا خونه خریدار با فروشنده هست. آیتم رو خیلی خوب و ایمن بسته بندی کن و اگر از پست استفاده کردی حتما آیتم های شکستنی رو بیمه کن تا در صورت بروز مشکل بتونی پیگیری کنی.

نمیشه برام پول رو کارت به کارت کنید؟

از اونجایی که سیستم به صورت گروهی انتقال وجه ها رو انجام میده، لازمه که شماره شبات رو تو پروفایلت وارد کنی. شماره شبا رو اینترنتی هم میتونی بگیری لازم نیست بری بانک!
 

اس ام اس واریز مبلغ برام نیومده. چرا؟

بخاطر اینکه انتقال وجه به فروشنده از راه انتقال وجه پایا هست. ممکنه گاهی تا 24 ساعت هم طول بکشه که پول به حساب ات واریز بشه. دیر و زود میشه، اما میشه.

از کجا میتونم اطمینان حاصل کنم که برام پول واریز شده؟

بانکِ مبارک! یا تماس با پشتیبانی.

هزینه ای ارسال آیتم با کیه؟

خریدار!

در صورت توافق با فروشنده می تونم آیتم رو بهش برگردونم؟

بله ولی از اونجایی که پول شما پیش کمدا امانت مونده باید پشتیبانی رو از مراحل مرجوع کردن آیتم با خبر کنی.

باید بسته بندی خاصی داشته باشیم برای ارسال آیتم؟

از اونجایی که داری آیتم ات رو با عشق وارد یه کمد دیگه می کنی خوبه که خوشگل بفرستیش، تازه اگه دوس داشته باشی میتونی یه کمداستانک هم برای صاحب جدیدش بنویسی. این که از کجا خریدی؟ چه جور سر از کمدت درآورده؟ داستان اش چیه؟ چرا گذاشتیش توی کمدا؟

اگر شخصی ازم خواست بیرون از کمدا فروش داشته باشم چیکار کنم؟

بهش بگو: ”راه نداره!” با خرید و فروش توی کمدا هم پروفایل و هم کمدت امتیاز بندی میشه تا آدما بیشتر بهت سر بزنن واعتماد کنن، آیتمهای بیشتری میفروشی و در نتیجه کمدت زودتر خالی میشه. استفاده از سیستم کمدا باعث میشه که پول و دریافت کالا گارانتی شه و مزاحمتی برات ایجاد نشه.

راستی اگه ریپورت بشی که خرید و فروش خارج از کمدا داشتی، حساب کاربری‌ات مسدود میشه و می مونی پشت در کمدا. برای اظهار ندامت/پیگیری می‌تونی با پشتیبانی تماس بگیری و به راه راست هدایت شی. این کار برای حفاظت از جامعه ‌قشنگ و بافرهنگی هست که با هم ساختیم. لطفا برای این که این تجربه، ارزشمند و قابل ساپورت بمونه، قوانین اینجا رو نقض نکنیم.

آیا امکان پرو قبل از خرید هست؟

متاسفانه نه! برای اینکه خرید خوبی داشته باشی توضیحات آیتم که شامل اندازه ها هست رو با دقت بخون و اگه احتیاج به اطلاعات بیشتری داشتی زیر آیتم تو قسمت درج نظرات برای فروشنده پیام بذار یا باش چت کن تا بتونه دقیق تر راهنماییت کنه.

اگه آیتمی خریدم و اندازم نبود چی کار کنم؟

به عنوان صاحب جدید اون آیتم میتونی بذاریش تو کمدا و به پول تبدیلش کنی.

آیا میتونیم آیتم های مغازمون رو بذاریم تو کمدا برای فروش؟

کمدا در وهله ی اول مکانی برای به اشتراک گذاری پوشاک کمد شخصی خانوم هاست ولی اگه قراره آیتمی رو با تخفیف خوب آپلود کنی و ازش “تعداد محدود” و “تک” مونده می‌تونی با اسم حقیقی توی کمد عضو بشی و آیتمت رو با تخفیف بذاری.

من چطور میتونم شماره تماسم رو تو اپ عوض کنم؟

با عرض پوزش بسیار، اگه بخوای شماره رو عوض کنی باید یه بار دیگه از اول ثبت نام کنی.

آیتمی که میخوام بخرم سبد خرید نداره ! چی کار کنم؟

حتما تو درگاه پرداخت اینترنتی مشکلی پیش اومده وقتی داشتی سعی می کردی بخریش. به پشتیبانی خبر بده تا کمک ات کنه و دوباره امتحان کنی.

آیتم ویژه چیه و چه شرایطی لازم داره؟

آیتم ویژه به مدت 24 ساعت میاد توی لیست آیتم های ویژه صفحه اول اپلیکیشن. برای اینکه آیتم رو ویژه کنی دکمه ی مربوط رو توی صفحه آیتم انتخاب و 15000 تومان پرداخت کن.

تو اجرا برنامه برام مشکل پیش میاد و کرش میکنه. چی کار کنم؟

تیم خفن فنی کمدا حتما کمکت می کنه تا مشکل برطرف شه. فقط بمون خبر بده! چه از توی اپلیکیشن چه با بوق و سوت و کد مورس و دود!

پسورد کمدام رو فراموش کردم. چه کنم؟

با شماره‌ای که توش ثبت نام کرده بودی با زدن دکمه “ورود” همون لحظه یه رمز شب برات پیامک میشه و می‌تونی باهاش بپری توی کمدا. همه اطلاعات سرجاشون هستن و نیازی به داشتن رمز نیست.

آیا میتونم آیتمم رو با یه آیتم دیگه عوض کنم؟

امکان مبادله ی کالا به کالا رو توی کمدا نداریم. آیتم ها رو جداگونه بخریم و بفروشیم.