فشن بلاگر ها

معرفی پروفایل اینفلوئنسرها در اپلیکیشن کمدا

معرفی پروفایل اینفلوئنسرها در اپلیکیشن کمدا

احتمالا می‌دانید که اپلیکیشن کمدا یه شبکه اجتماعی دخترونه برای خرید و فروش لباس و زیورآلات نو یا در حد نو کمدمون هست. ما یه جامعه دخترونه با دغدغه‌های محیط زیستی و ضد مصرف گرا هستیم که هدفمون اینه توی این شرایط اقتصادی ایرانی و با افزایش قیمت لباس ها بتونیم کمک کنیم دخترها بتونن از کل ایران خریدهای هیجان انگیز کنند، با هزینه کم تنوع استایل داشته باشند و خوشحال باشند.

خیلی از دخترهای اینفلوئنسر اینستاگرم مثل فشن بلاگرها، استایلیست‌ها و …. هم توی کُمُدا پروفایل ساختن و آیتماشون رو برای فروش گذاشتن.اینجا پروفایل کمدای چندتاشون رو بهت معرفی می‌کنیم.

استایلیست ها و فشن بلاگرها:

-پروفایل کُمُدایی شقایق سیدی shaghayegh_syd@

 

شقایق سیدی بلاگر حوزه مد و فشن از تهران هست.

شقایق توی اپلیکیشن کمدا پروفایل ساخته و چند تا از آیتم های “نو” یا “در حد نو” رو برای فروش گذاشته که تا الان درصدی از اون آیتم ها هم به فروش رفتن.

اگه تمایل داری از شقایق سیدی خریدی انجام بدی می‌تونی توی اپلیکیشن کمدا قسمت جستجو/ هم سلیقه یابی پیداش کنی و لباس هاش رو برای خرید ببینی.

شقایق سیدی-اپلیکیشن کمدا

-پروفایل کُمُدایی فرانا FeranaStyle@

فرانا یه استایلیست از شهر رشت هست که چند تا از آیتمای جذابش رو توی اپلیکیشن کمدا برای فروش گذاشته. دو تا از لباس‌هاش هم تا الان فروش رفتن.

اگه تمایل داری از فرانا خریدی انجام بدی می‌تونی توی اپلیکیشن کمدا قسمت جستجو/ هم سلیقه یابی با اسم “فرانا یعقوبی” پیداش کنی و لباس هاش رو برای خرید ببینی و تعقیب (فالو)‌اش کنی.

فرانا استایل- فشن بلاگر

-پروفایل کُمُدایی آنیتا مشکل گشا anitamoshkelgosha@

آنیتا هم از استایلیست ها و فشن بلاگرهای شناخته شده‌ی اینستاگرام هست که با اسم Anita Moshkelgosha توی کمدا فعالیت داره.

آنیتا مشکل گشا- استایلیست و فشن بلاگر-پروفایل کُمُدایی عسل طاهری

عسل طاهری یکی دیگه از اینفلوئسرها و فشن بلاگرهای تهرانی هست که از 6 تا آیتمی که توی اپلیکیشن کمدا برای فروش گذاشته 5 تاش فروش رفته.

اگه تمایل داری از عسل خریدی انجام بدی می‌تونی توی اپلیکیشن کمدا قسمت جستجو/ هم سلیقه یابی با اسم “عسل طاهری” پیداش کنی و لباس هاش رو برای خرید ببینی و تعقیب (فالو)‌اش کنی.

عسل طاهری- فشن بلاگر و اینفلوئنسر

-پروفایل کُمُدایی نیلو لا @nilooola

نیلو هم از استایلیست های شناخته شده اینستاگرم هست که چند تا از لباس هاش رو توی اپلیکیشن کمدا برای فروش گذاشته.

نیلو لا- استایلیست

-پروفایل کُمُدایی هدیه هوشمند hediyebohostyle@

هدیه هم یه استایلیست با استایل بوهو هست که توی کمدا با اسم هدیه هوشمند فعالیت داره.

هدیه هوشمند-بوهو استایل

تو هم یه سری لباس، زیورالات نو یا در حد نو داری توی کمدت که خیلی وقته ازشون استفاده نکردی؟ می‌تونی اپلیکیشن کمدا رو نصب کنی و آیتمای اضافی کمدت رو توی اپلیکیشن کمدا برای فروش بذاری. همچنین میتونی از کمد بقیه با قیمت مناسب خرید کنی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.