استایل, پربازدیدترین مطالب

خرید شلوار جین مام استایل دخترانه و زنانه با تخفیف ۵۰%

شلوار جین مام استایل چیست ؟ ترند شلوار جین 2019

خرید شلوار جین مام استایل در اپلیکیشن کمدا

خرید شلوار جین مام استایل

 

شلوار جین مام استایل و هرآنچه باید در مورد آن بدانید

شلوار جین مام استایل امروزه بدجور سر زبان ها افتاده، اکثر فشن بلاگرها هم ازش تعریف می‌کنند و هر روز هم یک رنگ‌اش را می‌پوشند!
قبلاً در مورد انواع مدل‌های شلوار جین زنانه مطلبی نوشتیم حال در این نوشته قصد داریم که راجع به شلوار جین مام استایل که ترند امسال هست بیشتر توضیح دهیم، شاید بد نباشد همه‌ ما یک شلوار مام استایل توی کمد لباس‌مان داشته باشیم.

همان‌طور که می‌دانید، شلوار جین به راحتی با هر لباس و کفشی ست میشه و مثل هر ترند مد دیگه‌ای در حال کامل شدن هست.

پس اول برویم سراغ اسم‌اش، شلوار جین مام استایل از کلمه مام (مادر) الهام گرفته و طراحی شده، شلوارهای مام استایل انواع مختلفی دارند؛ اما چیزی که توی همه آنها مشترک هست، رنگ‌های عادی و متوسط با فاق‌های بلندتر از حد نرمال و جیب های پشت خیلی بالاست که قسمت ساق پای آنها بیش از حد معمول پهن هستند.

این نوع شلوار باعث می‌شود تا پایین تنه شخص جذاب تر به نظر بیاد.

این سبک از شلوار جین برای افراد با فرم اندام ساعت شنی (کیم کارداشیان)  بسیار مناسب هستند.

این فرم با استایل شلوار جین‌های تنگ، که به بدن چسبیده و فرم بدن را جمع وجور می کنه، کاملا متناقض هست و روی تن خیلی ریلکس‌تر هستند.

شلوار جین مام استایل

تاریخچه شلوار جین مام استایل

اگه می‌خواهید بدانید چی شد که جین‌های خیلی تنگ به مام استایل آپدیت شد باید بگوییم که مد همیشه شامل لباس‌هایی نیست که امتحان پس دادند، بلکه مُد بازی با لباس هاست.

تا مدت زیادی جین برای خانم ها فقط شلوار جین‌های خیلی تنگ بود تا اینکه به استایل‌های ریلکس‌تر مثل جین‌های مام استایل، بوی فرند و گرل فرند آپدیت شد.

این استایل از جین‌ها که اولین بار در دهه ۸۰ میلادی توسط زنان میان سالی که در آن راحتی را حس می کردند، خریداری شد،شلوارهای کمرنگی بود و چین و چروکی هم نداشتند.

در اواخر دهه ۱۹۹۰ میلادی و همین‌طور بعد از آن، شلوارهای جین تنگ دنیای مد خانم‌ها را تسخیر کرده بودند.

تنها چندسال پیش بود که استایل‌های ریلکس‌تر و بازتر جین، مانند شلوار جین‌های بوی فرند، تکامل یافته و به بازار آمدند تا برتری جین های تنگ در صنعت مد را به چالش بکشند.

چطور شلوار مام استایل به یک ترند تبدیل شد؟

تاپ‌شاپ  TOPSHOP اولین فروشگاه مُدی بود که شلوار جین مام استایل را مجدداً به عنوان برند یک ترند، به مصرف کنندگان جوان معرفی کرد.

دیگر برند های جهانی پر طرفدار در بین جوانان مانند H&M و ASOS بلافاصله این ترند را دنبال کردند.

به طوری که امروزه، این شلوار جین‌ها یکی از اجناس داغ و پر طرفدار مد هستند که حتی برندهای لوکس نیز آن ها را در مجموعه لباس‌های جین خود قرار داده اند.

شلوار مام استایل امروزی چه شکلیه؟

تغییری که در شلوارهای مام استایل از گذشته تا امروز مشاهده می‌شود این هست که امسال پاچه شلوارهای مام استایل را تا می‌زنند تا به روزتر شوند، پوشیدن آن با پیراهن داخل شلوار و کفش‌های پاشنه بلند یا اسنیکرز، ظاهر بهتری به آن می‌دهد.

اصول پوشیدن شلوار جین مام استایل:

رنگ‌هایی که به شلوار جین مام استایل میاد و می‌شود ست کرد:

 

ا-صورتی و آبی: رنگ آبی نشانه شادی، صداقت، پاکیزگی و شفافیت و برای ملاقات‌ها یا مجالسی که می‌خواهید ظاهری آرام داشته باشین بهترین گزینه است.

همچنین صورتی رنگی بسیار جذابه که حس آرامش ، نشاط و سرزندگی تداعی میکنه. ترکیب بلوز صورتی وشلوار جین آبی یکی از ست‌های مورد پسند خانوم‌های جذاب هست.

ترکیب این رنگ‌ها با کتونی سفید یه استایل اسپرت ساده و دخترونه رو نشون می‌دهد.

شلوار جین مام استایل

2-سفید و آبی: ترکیب این دورنگ از محبوب تریناس چون در عین سادگی اعتماد به نفس آراستگی شما را نشان می‌دهد و برای قرارهای دوستانه حس خوبی به طرف مقابل‌تان منتقل می‌کند.

شلوار جین مام استایل

می‌توانید مینیمالیست باشید تی‌شرت سفید ساده با شلوار مام استایل تا زده شده و یک کتونی ست کنید یا اینکه با شومیز و کفش پاشنه بلند استایل جسورانه تری داشته باشید.

 

 

3-مشکی و آبی: ترکیب این دو رنگ هرگز خسته کننده نیست و تکراری نمی‌شود.

شلوار جین مام استایل

4-زرد و آبی: رنگ زرد رنگ گرم و نماد شادی، شور و شوق،ترکیب رنگ آبی و زرد هیجان و نشاط را به همراه دارد و مناسب فصل تابستان و پاییز است.

.شلوار جین مام استایل

رنگ های بسیاری هستند که در کنار رنگ آبی ترکیب زیبایی می‌شوند که هرکس به سلیقه شخصی خودش می‌تواند ست کند و بپوشد.

برای کمک بیشتر چرخه رنگ را با دو روش استفاده، توضیح می‌دهیم تا بتوانید ترکیب‌های بیشتری بسازید.

 

روش ۱: در چرخه‌ رنگ، رنگ‌هایی که در مقابل هم قرار می‌گیرند یعنی همان رنگ‌های متضاد، در واقع رنگ‌های مکمل محسوب می‌شوند.رنگ مقابل آبی خالص در چرخه رنگ، نارنجی است.

نارنجی ‌رنگ مکمل آبی است و درعین‌حال در نقطه‌ی مقابل آن نیز قرار دارد. این دو رنگ بهترین گزینه برای ترکیب شدن هستند.

 

روش 2: به چرخه‌ رنگ نگاه کنید و یک رنگ را انتخاب کنید. رنگ انتخابی را رأس قرار دهید و یک مثلث متساوی‌الاضلاع رسم کنید. سه رنگ رأس مثلث ترسیم‌شده، رنگ‌هایی هستند که با یک‌دیگر هارمونی دارند و می‌توانند در کنار هم به خوبی نمایش داده شوند.

چیزهایی که پیشنها می‌شود با شلوار مام استایل پوشید:

دسته اول: در فصل پاییز یا زمستان با پلیور‌های بافتنی و اور سایز، کت پشمی، بوت یا نیم بوت و… به راحتی ست می‌شوند.

 

بهتر هست که شلوار مام استایل همیشه بیرون از نیم بوت قرار بگیرد.

شلوار جین مام استایل

 

دسته دوم: برای استایل خیابانی شلوار مام استایل را با مانتو‌های جلو باز اسپرت و کوتاه ست کنید.

شلوار مام استایل تقریباً با هر نوع کفشی مناسب است.

اگر تیپ اسپرت و راحت را می‌پسندید، از کفش‌های کتانی و اسنیکرز استفاده کنید.

ست شلوار مام استایل با کت جین یکی از بهترین‌هاست که باید امتحانش کنید.

 

نکات پوشیدن این مدل شلوار:

 

-اگر در فصل سرما هستید توصیه می‌کنم با این شلوارها از کت های کوتاه به ویژه کت‌های چرم و یا کاپشن‌های کوتاه استفاده کنید.

-اگر قصد دارید آنها را با پالتوهای بلند زمستانی ست کنید میتوانید از کت های اُور سایز و یا پالتوهای تدی که به تازگی مد شده‌اند یا پالتو هایی با جنس فوتر استفاده کنید.

-می‌توانید با این مدل شلوارها  شومیزهای خوش فرم نخی طرح دار و یا ساده بپوشید که بهتر است پایین شومیز را داخل شلوار بگذارید تا خوش فرم بایستد و البته شومیزتان باید فرمی آزاد داشته باشد.

-برای تیپ‌های کژوال و روزانه حتماً از کتانی‌های سفید ساده استفاده کنید که ترکیبی عالی با شلوارهای مام استایل هستند و باعث جذابیت بیشتر استایل شما می‌شود.

-اگر به دنبال تیپی دخترانه با شلوارهای مام استایل هستید نبم تنه و یا کراپ تاپ انتخاب بی‌نظیری است که می‌توانید آنها را با کفش های پاشنه بلند و یا کتانی استفاده کنید.

-اگر می‌خواهید استایلی رسمی‌تری داشته باشید بهتر است شلوارهای خود را با کفش های پاشنه بلند بپوشید.

-اگر قصد دارید در مهمانی از این شلوار استفاده کنید آنها را با یک تاپ یا بلوز جذب یا بادی بپوشید و ظاهرتان را جذاب‌تر کنید.

چند استایل مختلف با شلوار جین مام استایل :

یکی از مزیت های این شلوارها این است که می‌توان آنها را در مراسم‌ها و موقعیت‌های مختلفی استفاده کرد مثلا: استفاده‌های روزانه و اسپرت، مهمانی و دورهمی های دوستانه و یا حتی در مراسم های رسمی تر، که البته همه این‌ها بستگی به این دارد که آنها را با چه لباسی و به چه صورت بپوشید.

1-شلوار مام استایل با شومیز

شلوارهای مام استایل ساده روشن را می‌توانید با یک شومیز سفید خوش فرم نخی ست کنید.

برای این کار توصیه می‌کنم که آستین‌های بلوز را تا آرنج تا زده و پایین پیراهن را دور کمر گره بزنید تا زیباتر به نظر بیاید.

بعد از یک گردنبند طلایی براق چند ردیفه و y شکل استفاده کنید و در نهایت استایل‌تان را با یک نیم بوت جورابی سفید رنگ که بلندی آن تا قوزک پا است، کامل کنید.

اگر می‌خواهید استایلی خاص داشته باشید بهتر است که از نیم بوت های نوک تیز و پاشنه گربه ای استفاده کنید تا فوق العاده به نظر بیایید. ( اگر دوست دارید تیپ‌تان رسمی‌تر به نظر برسد از کفش پاشنه دار استفاده کنید). با اینکه این استایل به نظر ساده میاید ولی در عین حال جدید و امروزی است.

به عنوان آخرین نکته، فراموش نکنید برای اینکه شلوار جین‌ با هر لباسی که می‌پوشید زیبا به نظر برسد، نباید رنگ لباس‌های‌تان از سه رنگ متنوع‌تر بشه مگر اینکه رنگ های مکمل و هم خانواده باشند که بالاتر توضیح دادیم.

 2-شلوار مام استایل با تی‌شرت

دراین روش می‌خواهیم شلوار را با یک تی‌شرت ساده ست کنیم.

برای این‌که شیک به نظر برسد می‌توانید فقط جلوی تی‌شرت و یا کل آن را داخل شلوار بگذارید و پایین شلوار را تا بزنید تا کفش های‌تان جلوه بیشتری داشته باشند.

اگر به دنبال استایلی راحت هستید پس به کفش کتانی راحت نیاز دارید، بهترین کتانی‌هایی که با همه رنگ شلوارهای مام استایل ست می‌شوند کتانی های سفید رنگ هستند.

 

 

3-استایل زمستانی با شلوار جین مام استایل

اگر می‌خواهید این شلوارها را درفصل‌های سردتر مثل پاییز و زمستون بپوشید این استایل بی نظیر است.

دراین استایل باید بافت و کفش‌تان هم رنگ هم باشند. می‌توانید یک بافت قرمز رنگ کوتاه و گشاد را با  شلوار مام استایل پاره و زاپ دار بپوشید و یک گردنبند خیلی ساده و شیک طلایی رنگ با آن بیندازید و سپس از نیم بوت های قرمز رنگ نوک تیز و پاشنه گربه‌ای برای جلوه بخشیدن به تیپ خود استفاده کنید.

شلوار مام استایل با بوت

4-استایل مهمانی با شلوار جین مام استایل

 اگر قصد رفتن به مهمانی را دارید و در عین حال به دنبال راحتی هستید می‌توانید شلوارهای مام استایل خود را با یک تاپ ساده مشکی رنگ بپوشید و کل تاپ را در شلوار بگذارید.( بهتر است این کار را برای مهمانی های دوستانه و غیر رسمی انجام دهید)

اگر هوا سرد است استفاده از یک کت چرم کوتاه انتخاب بی‌نظیری است.

برای گردنبند هم می‌توانید از بند چرم ظریف و نازک گردنبند مانند استفاده کنید.

برای کفش بهتر است از یک نیم بوت چرم مشکی پاشنه بلند استفاده کنید تا پاهایتان کشیده‌تر به نظر برسند.

5-شلوار مام استایل با بافت آستین بلند

یکی دیگر از استایل ها، پوشیدن شلوار مام استایل با یک بافت ظریف و جذب آستین بلند است که باید آن را کاملاً داخل شلوار بگذارید که خیلی خوب به نظر میرسد و از یک گردنبند ساده با مدالی کوچک و ظریف استفاده کنید و آنها را با یک نیم بوت جورابی کوتاه که انتخاب مناسبی برای فصل سرما است، ست کنید.( توصیه می‌شود که بلوز و بوت هم رنگ هم باشند).

اگر قصد دارید که بیشتر توجه ها را به سمت شلوارتان جلب کنید، رنگ مشکی را برای بلوز و کفش انتخاب کنید.

 

6- شلوار مام استایل با بلوز یقه قایقی

برای این مدل میتوانید شلوار مام استایل تیره خود را با یک بلوز یقه قایقی خوش رنگ و زیبا ست کنید تا ظاهری جذاب و دخترانه داشته باشید.

بعد از یک رویی برای پوشیدن روی آن استفاده کنید و با افزودن جزئیاتی مثل  گردنبندی ساده و ظریف استایل خود را کامل کنید.

امیدواریم توضیحات مربوط به شلوار جین مام استایل با همه ی جزئیاتش برای شما مفید واقع شده باشد و زمان خرید دقیقاً بدانید که می‌خواهید شلوار جین مام استایل را با چه چیزی ست کنید و استایل شخصی خودتان را حفظ کنید.

اگر از علاقه‌مندان به شلوار مام استایل هستید سری به اپلیکیشن کمدا بزنید و شلوارهای جین مام استایل موجود در کمدا را برای خرید ببینید.

خرید شلوار جین مام استایل

 

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.