آموزشی, سوالات مانتو

آیا مانتو بلند برای افراد کوتاه قد مناسب است؟ (ترفندهای پوشیدن مانتو بلند)

آیا مانتو بلند برای افراد کوتاه قد مناسب است؟

آیا مانتو بلند برای افراد کوتاه قد مناسب است؟

امروزه طراحان لباس٬ تمام گروه‌های موجود در جامعه اعم از افراد کوتاه قد، رنگین پوست، پلاس‌سایز و… را حین طراحی محصولات خود در نظر می‌گیرند. مطمئنم که شما با هر فرم بدنی که دارید تا حدودی موفق شده‌اید که استایل دلخواه خود را داشته باشید. اگر قد کوتاهی دارید، مهم است که از نکات مربوط به ساخت استایل خود خبر داشته باشید. برای مثال بدانید آیا مانتو بلند برای افراد کوتاه قد مناسب است؟

حتما ببینید : مدل مانتو جدید 2019 معرفی بیش از 100 مدل جدید و به روز (ایرانی و خارجی)

در این مقاله ما به بررسی این موضوع می‌پردازیم که آیا مانتو بلند برای افراد کوتاه قد مناسب است یا یک اشتباه به شمار می‌آید؟ اگر شما قد نسبتا کوتاهی دارید و به پوشیدن مانتوهای بلند نیز علاقه‌مندید٬ این مقاله به شما راهنمایی کامل در مورد انتخاب مدل‌های مانتوهای متناسب با قدتان را می‌دهد.

ما می‌خواهیم همیشه ظاهر جذابی داشته باشیم و استایلی برای خود بسازیم که ما را به بهترین حالت نشان دهد. اگر قد کوتاهی دارید، نگران ساخت استایل خود نباشید. مطمئنم شما خانم‌های زیادی را می‌بینید که قد کوتاه یا متوسطی دارند اما با کمک ترفندهایی قد خود را بیشتر از اندازه‌ای که هست، نشان می‌دهند.
در این مقاله ما یکی از پراستفاده‌ترین پوشش‌های خانم‌های ایرانی را انتخاب کردیم تا درباره آن به شما راهنمایی‌هایی ارائه کنیم. بله، درست حدس زدید، مانتو. این آیتم را شما همه جا از  محل کار٬ خرید و دانشگاه گرفته تا مراسم‌های مهم، مثل عروسی در استایلتان به کار می‌برید. پس مهم است بدانید که چه مدل مانتویی برای شما بهترین است؟ آیا مانتو بلند برای افراد کوتاه قد مناسب است؟ آیا پوشیدن مانتو بلند  آن‌ها را بلندتر نشان می‌دهد یا نتیجه معکوس دارد و کوتاه‌تر به نظر می‌آیند؟ نمی‌توان گفت مانتو بلند برای استایل خانم‌های کوتاه قد مناسب نیست. اگر آیتم‌ها به درستی در کنار یکدیگر قرار گیرند، استفاده از مانتو بلند در استایل خانم‌های کوتاه قد می‌تواند نتیجه رضایت‌بخشی داشته باشد.

حتما ببینید : مانتو اسپرت

 استفاده از مانتو بلند برای افراد کوتاه قد

در این قسمت نکاتی را بیان می‌کنیم که به کمک آن‌ها بتوانید استایلی بسازید که قد بلندتر دیده شوید و همچنین به آیتم‌هایی اشاره می‌کنیم که می‌توانید به همراه آن استایل خود را کامل کنید.

حتما ببینید :  مانتو ترک (ترکیه ای 2019)

مانتو بلند تک رنگ برای افراد کوتاه قد

یکی از روش‌های ساده برای بلندتر به نظر رسیدن شما استفاده از یک رنگ در کل ست روزانه‌تان است. یعنی استفاده از مانتو بلند در کنار شلوار و شالی به رنگ مانتو. شما می‌توانید اکسسوری‌های استایل خود را از کیف، کمربند و روسری را نیز به رنگ مانتو انتخاب کنید. برای مثال از مانتو با کمربند طوسی، شلوار و روسری طوسی برای ساخت استایل خود استفاده کنید. این آیتم‌ها می‌توانند عینا هم‌رنگ باشند یا در یک طیف نزدیک به هم قرار داشته باشند.

 

مانتوی تک رنگ برای افراد کوتاه قد

مانتوی تک رنگ برای افراد کوتاه قد

مانتوی تک رنگ برای افراد کوتاه قد

 

مانتو بلند تیره برای افراد کوتاه قد

رنگ تیره بهترین رنگ در انتخاب مانتو بلند برای استایل خانم‌های کوتاه قد به نظر می‌رسد. علت اینکه رنگ تیره را پیشنهاد می‌کنیم، این است که با پوشیدن مانتو تیره شما لاغرتر به نظر می‌رسید. این لاغری تاثیر زیادی در باریک دیده شدن شما نیز دارد. بنابراین اگر مانتویی شما را باریک‌تر نشان دهد، قد شما نیز بلندتر به نظر می‌رسد. شما می‌توانید این ایده را با ترفند قبلی با هم در استایل‌تان به کار ببرید. یعنی یک استایل سر تا پا تیره برای خود بسازید. از جمله رنگ‌های تیره که می‌توانید استفاده کنید، رنگ‌های مشکی، آبی تیره و سبز جنگلی است.

مانتو بلند تیره برای افراد کوتاه قد

مانتو بلند تیره برای افراد کوتاه قد

مانتو بلند تیره برای افراد کوتاه قد

 

مانتو بلند چسبان برای افراد کوتاه قد

پوشیدن مانتوهای بلند و اورسایز ممنوع! یکی از نکاتی که به هنگام خرید مانتو بلند برای خانم‌های کوتاه قد باید مورد توجه قرار گیرد، این است که سایز مانتو بلند باید دقیقا فیت تن و حتی کمی چسبان باشد. زیرا مانتوی فیت تن خطوط بدن‌تان را برجسته می‌کند و شما باریکتر دیده می‌شوید. بنابراین از پوشیدن مانتوهای بلند اورسایز خودداری کنید، زیرا زیرا خطوط بدن شما محو خواهند شد و بر خلاف تصورتان نه تنها قد شما را بلندتر نشان نمی‌دهد بلکه باعث می‌شود، جثه شما ریز نقش و کوچک‌تر به نظر آید. بنابراین به حجم آیتم انتخابی دقت کنید.

مانتو بلند چسبان برای افراد کوتاه قد

مانتو بلند چسبان برای افراد کوتاه قد

 

حتما ببینید : مانتو دانشجویی 98 و 2019

مانتو بلند چسبان برای افراد کوتاه قد

 

طرح مانتو بلند برای افراد کوتاه قد

استفاده از مانتوهایی با طرح برجسته و شلوغ را کنار بگذارید. شما می‌توانید مانتوهایی را انتخاب کنید که سبک و ظریف هستند. طرح پیشنهادی در انتخاب مانتو بلند برای استایل خانم‌های کوتاه قد، طرح راه‌راه عمودی است. زیرا طرح راه‌راه عمودی باعث می شود، شما باریک تر و کشیده‌تر به نظر برسید. هرچه طرح راه‌راه عمودی مانتوی شما باریک‌تر باشد، قد شما نیز بلندتر دیده می‌شود. همچنین شما می‌توانید از مانتوهای بلندی استفاده کنید که در آن‌ها از برش‌های عمودی استفاده شده است، زیرا همان تاثیر را در نمایش قد شما خواهد داشت.

طرح مانتو بلند برای افراد کوتاه قد

طرح مانتو بلند برای افراد کوتاه قد

طرح مانتو بلند برای افراد کوتاه قد

طرح مانتو بلند برای افراد کوتاه قد

 

مانتو بلند کمربنددار برای افراد کوتاه قد

بهترین مدل کمربند برای بستن روی مانتو بلند استایل خانم‌های کوتاه قد، کمربند باریک و ظریفی است که همرنگ مانتو شما باشد. این مدل کمربندها باعث می‌شوند که پاهای شما بلندتر و کشیده‌تر دیده شوند. اگر مانتو جلو باز می‌پوشید، می‌توانید از این کمربندها برای شلوار، دامن یا پیراهن خود استفاده کنید. برای مثال اگر پیراهنی دارید که می‌خواهید آن را در زیر مانتو جلوباز خود بپوشید و در ناحیه کمر کمی گشاد است، بهتر است با یک کمربند مناسب آن را سفت ببندید. در ضمن هر چه کمربندها را بالاتر ببندید، اندازه پاهای شما بلندتر به نظر می‌رسد و در نتیجه قد شما بلندتر دیده می‌شود. تا حد امکان برای مانتوهای بلند از کمربندهای عریض و کلفت استفاده نکنید زیرا تمام تلاش‌های شما را برای قد بلندتر به نظر رسیدن به باد خواهد داد. در ساخت استایل باید همیشه این نکته را در نظر داشته باشید که از آیتم‌های بزرگ و حجیم دوری کنید زیرا باعث می‌شوند شما ریز نقش و کوتاه‌تر دیده شوید.

مانتو بلند کمربنددار برای افراد کوتاه قد

مانتو بلند کمربنددار برای افراد کوتاه قد

مانتو بلند کمربنددار برای افراد کوتاه قد

 

روسری ست مانتو بلند برای افراد کوتاه قد

یکی از مهم‌ترین آیتم‌ها در پوشش خانم‌های ایرانی در فضای بیرون منزل روسری یا شال می‌باشد. یکی از تصورات غلط در زمینه‌ی پوشش روسری و شال مناسب با مانتو بلند برای استایل خانم‌های کوتاه قد، استفاده از آیتم‌های با اندازه کوتاه می‌باشد. پیشنهاد ما استفاده از روسری و شال‌های بلند در کنار مانتو بلند برای استایل خانم‌های کوتاه قد است، چرا که بلندی این آیتم‌ها روی لباس شما سبب می‌شود، قد شما بلندتر به نظر برسد. روسری‌های بلند با ایجاد تعادل بین بالاتنه و پایین تنه شما را بلندتر نشان می‌دهند. بنابراین آیتمی را انتخاب کنید که ویژگی صورت شما مانند رنگ چشم‌های‌تان را برجسته کند. برای مثال اگر چشم‌های شما قهوه‌ای است، می‌توانید به سراغ استفاده از روسری یا شال به همین رنگ بروید.

روسری ست مانتو بلند برای افراد کوتاه قد

روسری ست مانتو بلند برای افراد کوتاه قد

کفش ست مانتو بلند برای افراد کوتاه قد

خانم‌هایی که قد نسبتا کوتاهی دارند باید کفش‌هایی بپوشند که آنها را قدبلندتر نشان می‌دهد. از این رو کفش مناسب با مانتو بلند برای استایل خانم‌های کوتاه قد کفش های پاشنه بلند و نوک تیز می‌باشد. همچنین شما می‌توانید از چکمه‌های بلند برای بلندتر نشان دادن پاهای خود استفاده کنید. اگر با کفش های پاشنه بلند مشکل دارید و احساس ناراحتی می‌کنید، می‌توانید به سراغ صندل یا کفش‌های لژدار، پاشنه تخم مرغی و رنگ پوست بروید.

کفش ست مانتو بلند برای افراد کوتاه قد

کفش ست مانتو بلند برای افراد کوتاه قد

 

حتما ببینید : مانتو کتی

شلوار ست مانتو بلند برای افراد کوتاه قد

ترفندی که برای بلندتر به نظر رسیدن در پوشیدن شلوار با مانتو بلند برای استایل خانم‌های کوتاه قد پیشنهاد می‌شود این است که بلندی شلوار تا مچ پا باشد تا قد شما کشیده‌تر به نظر برسید. از جمله مدل شلوارهای مناسب برای استایل افراد کوتاه قد می توان به شلوارهای راسته، دمپا گشاد و فاق بلند اشاره کرد. از پوشیدن شلوارهای مام استایل در استایل خود دوری کنید زیرا شما را کوتاه‌تر نشان می‌دهند.

 

شلوار ست مانتو بلند برای افراد کوتاه قد

شلوار ست مانتو بلند برای افراد کوتاه قد

حتما ببینید : مانتو دخترانه

کیف ست مانتو بلند برای افراد کوتاه قد

یکی از اکسسوری‌های که شما بعد از انتخاب مانتو، شلوار و … برای تکمیل استایل خود به سراغ آن می‌روید، کیف است. حال سوالی که مطرح می‌شود این است که کیف مناسب با مانتو بلند برای استایل خانم‌های کوتاه قد کدام است؟ در انتخاب کیف فقط باید دقت کنید که ابعاد کیف شما بزرگ نباشد، زیرا باعث ریز نقش به نظر رسیدن شما می‌شود. شما باید از کیف‌های کوچک و ظریف استفاده کنید تا برقراری تعادل در استایل شما با سایر آیتم‌ها رعایت شود. نکته‌ای که در انتخاب اکسسوری برای استایل خانم‌های کوتاه قد وجود دارد این است که تا حد ممکن از اکسسوری‌ها (مانند زیورآلات) در اندازه ظریف و کوچک استفاده کنند.

کیف ست مانتو بلند برای افراد کوتاه قد

 

حتما ببینید : مانتو مجلسی بلند، با گیپور، مروارید دوری 

خلاصه که آیا مانتو بلند برای افراد کوتاه قد مناسب است؟

بله٬ پاسخ مثبت است. به شرطی که ترفندهای گفته شده در این نوشته را رعایت کنید.

شما در مورد این سوال چه فکر می‌کنید؟ آیا مانتو بلند برای افراد کوتاه قد مناسب است؟

 

آیا مانتو بلند برای افراد کوتاه قد مناسب است؟

کاملا به سلقه شما بسنگی دارد اما اگر قد نسبتا کوتاهی دارید و به پوشیدن مانتوهای بلند علاقه‌مندید٬ این نوشته به شما راهنمایی کامل در مورد انتخاب مدل‌های مانتوهای متناسب با قدتان را می‌دهد.

ترفندهای انتخاب مانتو بلند برای افراد قد کوتاه چیست؟

مانتو تک رنگ، مانتو تیره بلند، مانتو بلند چسبان. طرح‌دار با راه راه‌های عمودی،‌ استفاده از کمربند روی مانتوی بلند و دقت در انتخاب روسری و ست کردن را در این پست رادیومدا برایتان توضیح داده‌ایم.

ست کردن شلوار با مانتوی بلند برای خانم‌های قد کوتاه چگونه است؟

پوشیدن شلوای با بلندی تا مچ پا یا فاق بلند با مانتو بلند برای استایل خانم‌های کوتاه قد پیشنهاد می‌شود، تا قد شما کشیده‌تر به نظر برسید.

از کجا مانتوی بلند بخریم؟

اپلیکیشن کمدا با تخفیف‌های همیشگی بالای 50% و گارانتی پرداخت، مانتوهای بلندی را برای اضافه کردن به کمدتان ارائه می‌دهد.

درباره فائزه خجیر

من یک کامپیوتری عاشق نویسندگی، هنر و فشن هستم. یکی که محدود نمیشه به چیزی و عاشق تنوع درون آدمها و تفکراتشونه. همیشه به دنبال ایده های نو و خلاقیت میره و ساختن آرزوشه.

4 دیدگاه در “آیا مانتو بلند برای افراد کوتاه قد مناسب است؟ (ترفندهای پوشیدن مانتو بلند)

  1. نسیم گفت:

    عالی و کامل.. متشکرم 🙂

    1. reyhan گفت:

      سلام نسیم جان
      خوشحالیم که این نوشته برات مفید بوده
      مرسی که نظرت رو باهامون به اشتراک گذاشتی و همراه کمدایی 🙂

  2. نرجس سقایی گفت:

    استفاده کردم،ممنون

    1. reyhan گفت:

      نرجس جان خیلی خوشحالیم که این مطالب برات مفید بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.