آموزشی, سوالات مانتو

به مانتو کرم چه رنگ شالی میاد؟ (شال و روسری‌های ست مانتو کرم کدامند؟)

به مانتو کرم چه رنگ شالی میاد؟

به مانتو کرم چه رنگ شالی میاد؟

رنگ کرم از آن رنگ‌های پرطرفداری است که در کمد همه ی خانم ها پیدا می‌شود. رنگ کرم (بسته به غلظت رنگی) از ترکیب سه رنگ زرد و آبی و قرمز ساخته می‌شود و در دایره رنگی در گروه رنگ های خنثی و سرد قرار می‌گیرد. برای ست کردن این رنگ ابتدا باید بدانید که پوست شما در گروه رنگ های سرد قرار می‌گیرد یا گرم. برای این کار به رگ دست خود دقت کنید. اگر رگ دستتان مایل به سبز بود پوست شما گرم و اگر مایل به آبی بود پوست شما در گروه رنگ‌های سرد قرار می‌گیرد. رنگ کرم برای پوست‌های گروه گرم مناسب تر است. بنابراین اگر پوست سرد دارید سعی کنید از رنگ‌های گرم به عنوان شال و روسری برای تعدیل این رنگ در ست کردن لباس‌هایتان استفاده کنید. رنگ‌هایی مثل قرمز و زرشکی‌ و آبی تیره برای این کار مناسب‌ترین گزینه‌ها هستند. اگر تا به حال برای شما این سوال پیش آمده که به مانتو کرم چه رنگ شالی میاد؟ تا آخر این نوشته با ما همراه باشید.

حتما ببینید : مدل مانتو جدید 2019 معرفی بیش از 100 مدل جدید و به روز (ایرانی و خارجی)

 

به مانتو کرم چه رنگ شالی میاد؟

به مانتو کرم چه رنگ شالی میاد؟

مانتو و شال کرم

رنگ ها غلظت های گوناگونی دارند. اگر از شال و روسری کرم برای ست کردن با مانتوی کرمتان استفاده می‌کنید باید توجه داشته باشید که این دو رنگ کرم غلظت های رنگی یکسانی داشته باشند. اگر از دو کرم  متفاوت استفاده می‌کنید بهتر است کیف و کفش و شلوارتان مشکی باشد.

مانتو و شال کرم

 

حتما ببینید : مانتو مجلسی بلند، با گیپور، مروارید دوری 

مانتو کرم و شال قهوه‌ای

رنگ قهوه ای همخوانی عجیب و زیبایی با رنگ کرم دارد و در بسیاری از ست‌ها دیده می‌شود. اگر پوست روشنی دارید و یا موهایتان بلوند و روشن است این ترکیب رنگی را حتما امتحان کنید.

حتما ببینید : مانتو اسپرت

مانتو کرم و شال قهوه‌ای

مانتو کرم و شال سبز لجنی

این ترکیب یک ست جذاب به وجود می‌آورد. به خصوص وقتی که از کیف و کفش و شلوار مشکی استفاده کنید.

همچنین می‌توانید شال و کیف و کفش و شلوارتان را یک رنگ (سبز) انتخاب کنید و از مانتوی کرمتان در این ست به عنوان رنگ خنثی استفاده کنید.

مانتو کرم و شال زرشکی

ترکیب زرشکی و کرم در آثار بسیاری از طراحان لباس دیده می‌شود و ظاهری بسیار زیبا دارد. زرشکی یا قرمز تیره رنگ‌هایی گرم هستند و خنثی بودن رنگ کرم را تعدیل می‌کنند و درخشندگی زیبایی به استایل شما می‌دهند. اگر تمام استایل شما کرم رنگ است می‌توانید از شالگردن یا کیف و کفش زرشکی استفاده کنید.

مانتو کرم و شال زرشکی

مانتو کرم و شال سرمه‌ای

سرمه ای هم به دلیل گرم بودن تاثیری مشابه رنگ زرشکی بر روی کرم دارد و درخشندگی و جذابیت رنگ کرم را بیشتر می‌کند.

در چنین ستی سعی کنید از شلواری هم‌رنگ مانتو استفاده کنید و یا از کیف و کفش و شلوار مشکی استفاده کنید تا محدودیت رنگ‌ها را در ست رعایت کرده باشید. البته باید بدانید در یک ست استفاده تا سه رنگ همخوان مجاز و زیباست اما بیشتر از آن می‌تواند از زیبایی استایل شما بکاهد.

 

حتما ببینید :  مانتو ترک (ترکیه ای 2019)

مانتو کرم و شال سرمه‌ای

مانتو کرم و شال سرمه‌ای

مانتو کرم و شال مشکی

رنگ مشکی به راحتی با هر رنگی ست می‌شود. در واقع خیلی از ما وقتی حوصله‌ی ست کردن نداریم ست روزانه‌مان را با رنگ مشکی تکمیل می‌کنیم. بنا بر این اگر می‌خواهید سریع و راحت یک ست کژوال روزانه برای خودتان داشته باشید از شال یا روسری مشکی با مانتوی کرم استفاده کنید.

مانتو کرم و شال مشکی

مانتو کرم و شال مشکی

مانتو کرم و شال مشکی

 

مانتو کرم و روسری آبی روشن

آبی روشن هم گزینه‌ی عالی برای ست کردن با رنگ کرم است. این رنگ روشنایی رنگ کرم را چند برابر می‌کند و به استایل شما درخشندگی بیشتری می‌دهد. اگر رنگ پوست شما متمایل به سرد است حتما این گزینه را مد نظر داشته باشید.

مانتو کرم و روسری آبی روشن

مانتو کرم و روسری آبی روشن

مانتو کرم و روسری آبی روشن

 

مانتو کرم و شال لمه

از ترند های امسال و جذابیت هایی که میتوانید در یک استایل ساده ایجاد کنید٬ استفاده از شال لمه است. مهم نیست از چه رنگی استفاده می‌کنید؛ یک آیتم چشمگیر مثل یک شال یا روسری لمه می‌تواند تمام توجه را به سمت شما جلب کند.

اگر به این فکر افتادید که یک شال لمه تهیه کنید ما در کمدا گزینه‌های هیجان‌انگیز زیادی سراغ داریم. کافیست پس از  نصب برنامه٬ واژه‌ی «لمه» را جستجو کنید.

 

مانتو کرم و شال لمه

مانتو کرم و شال لمه

مانتو کرم ساده و شال طرح‌دار

طرح های کوبیستی و شلوغ می‌توانند برای جذاب‌تر نشان دادن رنگ کرم گزینه‌های مناسبی باشند. اگر از شال و روسری‌های طرح‌دار و چند رنگ استفاده می‌کنید سعی کنید به قانون سه رنگ پایبند باشید و کیف و کفش و شلوار کرم یا مشکی را انتخاب کنید.

مانتو کرم ساده و شال طرح‌دار

 

حتما ببینید : مانتو گل گلی

مانتو کرم ساده و شال طرح‌دار

تا اینجای نوشته به این پرسش جواب دادیم که به مانتو کرم چه رنگ شالی میاد؟ اگر قصد خرید شال‌های رنگی بالا را دارید نیازی نیست شال و کلاه کنید و از خانه بیرون بزنید! با اپلیکیشن کمدا می‌تونید از همانجایی که نشسته‌اید به کمد دختران ایرانی سرک بکشید و شال مورد نظرتان را برای ست کردن با مانتو کرم پیدا کنید. این هم لینک دانلود اپلیکیشن:

 

شما فکر می‌کنید به مانتو کرم چه رنگ شالی میاد؟

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید. اگر از طرفداران مانتو کرم هستید برای ما بنویسید آن را با چه رنگ شالی ست می‌کنید؟

 

*عکس بالای صفحه از صفحه‌ی اینستاگرام فرانا یعقوبی انتخاب شده است.

 

رنگ کرم در رنگشناسی چگونه است؟

رنگ کرم رنگ پرطرفداری است که بسته به غلظت رنگی از ترکیب سه رنگ زرد و آبی و قرمز ساخته می‌شود و در دایره رنگی در گروه رنگ های خنثی و سرد قرار می‌گیرد.

برای ست کردن با رنگ کرم به چه نکته‌ای باید دقت کرد؟

برای ست کردن این رنگ ابتدا باید بدانید که پوست شما در گروه رنگ های سرد قرار می‌گیرد یا گرم. چگونگی انجام این کار را به طور کامل توضیح داده‌ایم.

کدام رنگ شال یا روسری را می‌توان با مانتو کرم ست کرد؟

رنگ قهوه‌ای، سبز لجنی، زرشکی، سرمه‌ای، مشکی، آبی روشن برای ست کردن با مانتوی کرم مناسب است.

شال یا روسری مناسب برای ست با مانتوی کرم را از کجا بخریم؟

برای خرید شال و روسری نیازی نیست شال و کلاه کنید و از خانه بیرون بزنید! با اپلیکیشن کمدا می‌تونید از همانجایی که نشسته‌اید شال مورد نظرتان را برای ست کردن با مانتو کرم پیدا کنید.

درباره مریم آبرون

مریم آبرون فارغ التحصیل سینما دانشگاه هنرتهران، عکاس و تصویربردار و نویسنده، عاشق فشن و مد و ست کردن با یه کمد که ته نداره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.