آموزشی, سوالات مانتو

از کجا مانتو اداری بخرم؟ (راهنمای خرید مانتو اداری برای کارمندها و دانشجویان)

از کجا مانتو اداری بخرم؟ (راهنمای خرید مانتو اداری برای کارمندها و دانشجویان)

از کجا مانتو اداری بخرم؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که آیا حضور در محیط کار نیازمند پوشش خاصی هست؟ آیا می‌توانم با همان مدل مانتوهایی که به میهمانی‌های خانوادگی یا دیدار دوستانمان می‌رویم، به محل کار هم بروم؟ از کجا مانتو اداری بخرم؟

 

حتما ببینید : مدل مانتو جدید 2019 معرفی بیش از 100 مدل جدید و به روز (ایرانی و خارجی)

 

از کجا مانتو اداری بخرم؟

پوشیدن لباس فرم اداری پدیده نوظهور و جدیدی نیست. سالیان سال است که شاغلین در حرفه‌های مختلف از لباس کار مخصوص و مربوط به شغلشان استفاده می‌کنند که هرکدام از این لباس‌های فرم با توجه به نوع حرفه و محیط کار و جنسیت فرد استفاده کننده طراحی و دوخته می‌شود که متعاقبا لباس‌های فرم ویژگی‌های خاص خود را دارند.

 

 

در ادامه مطلب به شما خواهیم گفت که یک مانتو اداری مناسب چه ویژگی‌هایی دارد که موقع خرید باید به آن دقت کرد، پس با ما در رادیو مدا همراه باشید.

ویژگی بهترین مانتوهای اداری چیست؟

در بسیاری از شرکت‌های خصوصی و یا دولتی، فرم و یا تم رنگی خاصی برای پوشش آقایان و بانوان در نظر گرفته می‌شود که در نگاه اول تداعی کننده پرسنل سازمان‌های هواپیمایی و یا بانک‌ها در ذهن مخاطب می‌باشد. البته که با توجه به سازمان مورد نظر پوشش یکپارچه کارمندان علاوه بر نظمی که به سازمان مربوطه می‌دهد، می‌تواند در امر بازاریابی و فروش بیشتر به این سازمان کمک کند.

 

حتما ببینید : مانتو ترک (ترکیه ای 2019)

اما در برخی موارد خانم‌های خوش پوش در شرکت‌ها و کسب و کارهای کوچک و یا حتی مجموعه‌هایی که رفت آمد مشتریان کمتر است نیز بدون اینکه اجبار یا برنامه مشخصی برای پوشیدن مانتو اداری وجود داشته باشد، خود صرفاً جهت ارائه شخصیتی باکلاس‌تر و تاثیرگذاری بیشتر از مانتو مدل فرم‌های خاص اداری استفاده میکنند.

از کجا مانتو اداری بخرم؟

 

حتما ببینید : مانتو کتی

البته که شیک پوشی و خاص بودن درمحیط کار همیشه با خرید مانتو فرم و مانتو اداری گران قیمت و یا رنگ و طرح‌های خاص موثر نمی‌شود، اما اگر تمایل دارید که در محیط کار خود شیک‌تر و جذاب‌تر به نظر برسید گاهی با پوشیدن مانتو اداری و مانتو فرم ساده و مناسب با رعایت تمام اصول یک لباس کاری و اداری می‌توان به راحتی خاص به نظر برسید.

انواع مدل‌های مانتو اداری (از کجا مانتو اداری بخرم؟)

شاید تا چندین سال پیش تنها مدل و رنگی که برای مانتو اداری در ذهن افراد بود مانتوهایی با رنگ‌های تیره و عموماً با طرح‌هایی ساده بود که مدل‌دار ترین شکل آن با یقه انگلیسی همراه بود اما امروزه به برکت توسعه جامعه و حضور پر‌رنگ بانوان در تمامی نقش‌های اجتماعی، تولید‌کنندگان برای رقابت بیشتر با هم‌صنفان دست به ابتکار عمل زده و حتی گاهاً بر اساس تم رنگی سازمان و یا حتی ویژگی‌هایی که مد نظر مصرف‌کنندگان است، مدل‌های بسیار متنوعی با رنگ‌های خاص تولید می‌کنند.

حتما ببینید : مانتو دخترانه

انواع مدل‌های مانتوی اداری

مانتو اداری ساده که معمولاً تداعی کننده فرم معلمین و مربیان آموزشگاه‌ها هست. این مانتوها اصولا ساده‌ترین شکل ممکن را دارند و در برخی موارد با استفاده از رنگ‌های مختلف متمایز می‌شوند.

 

حتما ببینید : مانتو دانشجویی 98 و 2019

مانتو اداری یقه کراواتی

همونطور که از اسم این مانتوها مشخص هست معمولا نواری دور گردن آن و یقه وجود دارد  که می‌توان آن را یا گره زد و یا به شکل کراوات بست و یا اینکه همانند پاپیون به آن شکل داد.

مانتو اداری یقه کراواتی مانتو اداری یقه کراواتی

مانتو اداری چهار دکمه

مانتو اداری چهار دکمه مانتو اداری چهار دکمه

مانتو اداری همراه با کلاه

این ست اداری شباهت زیادی به فرم‌های کارکنان شرکت هواپیمایی دارد.

مانتو اداری همراه با کلاه مانتو اداری همراه با کلاه

 

حتما ببینید : مانتو کوتاه

مانتو اداری با برش‌های رنگی

این برش‌ها از پارچه‌های مختلف که معمولاً تم رنگی سازمان مربوطه در قطعات رنگی آن گنجانده می‌شود و هماهنگ با فرم اداری آقاین در شرکت مربوطه می‌باشد.

مانتو اداری با برش‌های رنگی

مانتو اداری با برش‌های رنگی

مانتو اداری با برش‌های رنگی

از کجا مانتو اداری بخرم؟

امروزه خرید پوشاک به سختی گذشته نیست زیرا روش‌های خرید متنوعی وجود دارد که اگر به آنها آگاه باشیم می‌توانیم خرید خوبی داشته باشیم.
خرید از بازار
قدیمی‌ترین روش خرید، خرید حضوری از بازار و مغازه‌داران است که مزایا و معایب خودش را دارد. بزرگترین مزیت آن، این است که خرید به صورت کاملاً ملموس صورت می‌گیرد یعنی شما مدل را دیده و جنس پارچه را لمس می‌کنید و علاوه بر اون مانتو خود را پرو کرده و با توجه به نشست مانتو بر روی اندام خود تصمیم به خرید می‌گیرید. اما خب خرید حضوری عیب‌های مختص به خود را دارد مثلا، مدت زمان زیادی که باید بین مغازه‌ها دنبال مانتوی مورد نظرتان بگردید و یا وقتی که صرف رفت و آمد به بازار می‌شود به خصوص در کلانشهرها با توجه به ترافیک، واقعاً می‌تواند خسته کننده باشد.

اصلی‌ترین عیب خرید حضوری این است که مشتری نمی‌تواند انتظارات واقعی خود را برای کالای مورد نظر بیان کند و ممکن است با فروشنده تعارف کند و جنسی را بخرد که اصلا دوست ندارد و یا مناسب او نیست.

خرید غیر حضوری مانتو اداری

در خرید اینترنتی باید مسئله‌های مختلفی رو در نظر بگیرید: آیا پولی که برای خرید مانتو پرداخت می‌کنید به شرط تحویل گرفتن کالای موردنظرتان است؟
آیا مانتویی که گرفتید مطابق با مشخصاتی هست که ذکر شده بود؟
آیا اگر به هر دلیلی مانتو معیوب بود، می‌توانید آن را مرجوع کنید؟
و هزار اما و اگر دیگر

یکی از راه‌هایی که در خرید اینترنتی برای مانتوی اداری می‌تواند لذت بخش باشد، خرید مستقیم از خود تولیدکنندگان است، چون ارزان‌تر و به صرفه‌تر از سایر سایت‌های اینترنتی است زیرا بدون واسطه از خود تولید کننده خرید می‌کنید.
به صورت کلی چون در خرید اینترنتی قیمت‌ها بالاتر از مغازه‌دارها هست و امکان چانه زدن وجود ندارد توصیه نمی‌شود.

بلاخره از کجا مانتو اداری بخرم؟ از کمدا!

در اپلیکیشن کمدا در دسته بندی مانتو و رویی، می‌توانید با جستجوی کلمه اداری انواع مانتوهای اداری را با توجه به بودجه و سلیقه تان را مشاهده کنید.
شاید بتوان گفت خرید مانتو اداری از اپلیکیشن کمدا این فرصت را به شما می‌دهد که ضمن اینکه مانتوی مناسب خود را پیدا می‌کنید، می‌توانید یک مانتوی اداری شیک را با قیمتی بسیار پایین‌تر از بازار تهیه کنید و امکان مکالمه بیشتر با فروشنده داشته باشید، حتی می‌توانید بر سر قیمت با فروشنده چانه بزنید.

 

در ادامه نمونه‌هایی از مانتوهای اداری را در اپلیکیشن کمدا را با هم می‌بینیم.

 

خرید مانتو اداری در کمدا

خرید مانتو اداری در کمدا

خرید مانتو اداری در کمدا خرید مانتو اداری در کمدا خرید مانتو اداری در کمدا خرید مانتو اداری در کمدا خرید مانتو اداری در کمدا خرید مانتو اداری در کمدا خرید مانتو اداری در کمدا

 

در این نوشته علاوه بر معرفی مدل‌های مانتو اداری٬ تا حد امکان به این پرسش نیز جواب دادیم که از کجا مانتو اداری بخرم؟

آیا شما تجربه‌ی خرید مانتو اداری به شکل حضوری یا اینترنتی را داشته‌اید؟ در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

 

 

ویژگی بهترین مانتوهای اداری چیست؟

پوشش یکپارچه کارمندان علاوه بر نظمی که به سازمان مربوطه می‌دهد، می‌تواند در امر بازاریابی و فروش بیشتر کمک کند. همچنین جهت ارائه شخصیتی باکلاس‌تر و تاثیرگذاری بیشتر از مانتو مدل فرم‌های خاص اداری استفاده می‌شود.

کدام مدل‌های مانتو ادار در رادیومدا معرفی شده‌اند؟

مانتو اداری با یقه انگلیسی، مانتو اداری ساده مناسب برای معلمین و مربیان، مانتو ادرای یقه کراواتی،‌ مانتو اداری چهار دکمه، مانتو اداری همراه با کلاه و مانتو اداری همراه با برش‌های رنگی را در این پست می‌توانید ببینید.

از کجا مانتو اداری بخرم؟

در اپلیکیشن کمدا در دسته بندی مانتو و رویی، می‌توانید با جستجوی کلمه اداری انواع مانتوهای اداری را با توجه به بودجه و سلیقه تان را از کمد دخترای باسلیقه کمدایی بخرید.

1 دیدگاه در “از کجا مانتو اداری بخرم؟ (راهنمای خرید مانتو اداری برای کارمندها و دانشجویان)

  1. انا گفت:

    لطفا مانتو شلوار اداری منم معرفی کنین .کاملا نو هستش و با تگ .برام کوچیک شده و برند عاج . الان مانتو عاج زیر ۶۰۰ نیست. ولی نمی دونم چرا دیده نمیشه اسم پیجم :
    آنا خرید دوست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.