دسته‌بندی نشده

کمپین مدادتلاش

 
 
با اینکه سال‌ها از روزهای مدرسه‌ام میگذره اما هر سال که به مهر نزدیک می‌شیم خواب همون میز و نیمکت‌های چوبی و قدیمی رو می‌بینم. مدادهای نو و نتراشیده، مداد تراش فلزی و دفتر های خط کشی نشده و توی خوابم هنوز صدای خنده‌های از ته دل و کودکانه رو می‌شنوم و بوی پاک کن تمام مشام‌ام رو پر می کنه و وقتی از خواب بیدار می‌شم می‌بینم پر از شوق سال جدید تحصیلی‌ام.
 
هنوز نمی‌دونم شوق یادگیری علم بود که من رو برای شروع سال جدید این‌قدر بی‌تاب می کرد یا حس شیرین مالکیت این همه لوازم تحریر نو برای خودم.
 
ما توی کُمُدا یه تیم جوون و خلاق داریم که تصمیم گرفتیم کمپین مدادتلاش رو برای بازگشایی مدارس و  تراشیدن غم و غصه‌های بچه‌های مدارس محروم ایران طراحی کنیم.
 کمدا یه کمد دخترونه و با احساس با دغدغه های اجتماعی و محیط زیستی هست و با کمپین “مداد تلاش” که یه هنر دسته جمعی به بزرگی ایران هست قصد داریم با دستای هنرمند افرادی که از دل همین جامعه هستن مثل زنان بد سرپرست، سربازها و هر فرد دیگه‌ای که خصوصاً در شرایط این روزها داشتن شغل و درآمد از هر زمان دیگه‌ای براشون لازم‌تر و ضروری‌تر هست استفاده کنیم تا با جمع آوری لباس‌ها و پارچه‌هایی که شاید دیگه تو کمدمون جایی براشون نمی‌بینیم شروع به ساخت جامدادی کنن. اونارو پر از عشق می‌کنیم و به دست کسانی که از ته دل آرزوی داشتن یکی از اونا رو دارن می‌رسونیم. فقط کافیه سری به کمدامون بزنیم و با کوچک‌ترین و ساده‌ترین کار ممکن قدم بزرگی برداریم برای خوشحال کردن بچه مدرسه‌ای‌های امسال.مهر امسال شروعی هست برای همه ی ما.
 
این (سکوت) یه کارت دعوت صوتی و تصویری از طرف کمداست که دست به دستشون بذاریم و یه اتفاق بی نظیر و جمعی رو با هم خلق کنیم. 
کمدا یه کمد دخترونه و با احساسه که اگه درش رو باز کنید، کلی قلب و دغدغه های محیط زیستی و اجتماعی ازش می‌باره….
منتظر جزئیات کمپین مدادتلاش باشین….

2 دیدگاه در “کمپین مدادتلاش

  1. S گفت:

    چجوری باید لباس ها رو به دست افرادی که گفتین برسونیم؟

    1. کُمُدا مدیر گفت:

      سلام،لطفاً از طریق این لینک اطلاعاتت ارسال کن.باهات تماس می گیریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.