ترند 2020-1399

رنگ سال ۲۰۱۹ و ۹۸ چیه ؟

رنگ سال 2019 - 1398

رنگ سال 2019 و 98

رنگ سال 2019 موضوعیه که هر کمدایی میخواد بدونه ، برای همین سعی کردیم کامل این موضوع رو داخل این پست توضیح بدیم براتون.

تناژهای رنگ قهوه ای

تناژهای رنگ قهوه ای / رنگ سال 2019یکی دیگه از ترند های فصل پاییز وزمستون استفاده از تناژهای رنگ قهوه ای مثل بلوطی و شکلاتی و… با فرم های جدید و تازه است که اون حس و حال تکراری قدیم رو نداره.

رنگ های زمینی

تناژ رنگ های مربوط به زمین امسال جزو ترند پارچه هاست. از اونجاییکه امسال پارچه هایی با رنگ طبیعی و جنس گیاهی خیلی مد شده، سمت و سوی ترندها رنگ و بوی طبیعی و ارگانیک دارد. تناژ رنگ های زمینی نه تنها خسته کننده نیس بلکه براحتی میشه اونا رو ست کرد و به مرور زمان قدیمی و از مد افتاده نمیشن

قهوه ای

اولین رنگ قهوه ای ست ، که نماد خاک و زمین است. این رنگ یکی از بهترین رنگ ها برای ست کردن است چون از رنگ های پایه است . قبل تر هم گفتم امسال پارچه های چرم جزو ترندهاست ، که این رنگ بخوبی روی پارچه چرم خودش رو نشون میده و زیبایی خیره کننده ای داره.

پست مرتبط : ترندهای لباس و پارچه 2019 / 1398

رنگ سبز

رنگ اصلی طبیعت و زمین است، که از بدو ورود تمایز آن در میان سایر رنگ ها به خوبی مشخص شد . این رنگ در کالکشن های مختلف با جنس های مختلفی مثل کرپ ، ساتن و ابریشم دیده میشود.از این رنگ با تکنیک لایه ای پوشیدن هم میشه استفاده کرد.

رنگ سبز : رنگ سال 2019/1398 چیه ؟!

هلویی روشن

شاید این رنگ را کمتر دیده باشید یا به گوش تون خورده باشه . این رنگ تناژی از صورتی و کرم داره . این رنگ را ، هم می تونیم در لباس های کژوال استفاده کنیم و هم در لباس های رسمی تر

هلویی روشن : رنگ سال 2019/1398

آجری

این رنگ ما بین قرمز و قهوه ای ست اگر میخواهید رنگی خاص به استایلتان وارد کنید اون رنگ، رنگ آجری ست البته که براحتی با سایر رنگ ها ست نمیشه اما مطمینیم که از پسش برمیاین

رنگ آجری : رنگ سال 2019/1398

رنگ آجری : رنگ سال 2019/1398

رنگ مرجانی : رنگ سال 2019 و 98

رنگ مرجانی : رنگ سال 2019/1398

طبق گفته کمپانی پنتون ، رنگ سال 2019 “مرجان زنده” نام دارد.رنگ مرجانی در طبیعت به وفور وجود دارد و دارای اهمیت زیادی است. پنتون یادآور شده که بیشتر الزامات اکو سیستم به این رنگ هستند که شکلی زنده به محیط زیست و هر فضایی می دهد.با این وجود چه خوبه  که این رنگ هارو وارد زندگی واقعیمون کنیم به جای اینکه فقط در صفحه مانیتور و گوشی ها ببینیمشون

هرچند که رنگ مرجانی تاریخچه ای طولانی دارد اما طراحان آن را برای بهار 2019 به مد برمیگردانند.برند Marc Jacobs با کالکشنی پر از رنگ های پاستلی، بسیاری از تن های این رنگ را استفاده کرده است که شامل مرجانی گرم ، صورتی و نارنجی هم میشود.

از دیگر تن های رنگ مرجانی ترکیب رنگ صورتی و نارنجی هستند که ظاهری جالب و سرزنده را می سازد.

استایل مونوکروم جزو استایل های پرطرفداری است که میتونه در ترکیب رنگ مرجانی بهمون کمک کنه مخصوصا استفاده از رنگ نارنجی در این استایل که یکی از اصلی ترین ، تن های رنگ مرجانی است و بسیار جذاب است.

رنگ مرجانی : رنگ سال 2019/1398

رنگ مرجانی : رنگ سال 2019/1398امیدوارم از سال2019 با این همه رنگ لذت ببرید.فراموش نکنید برای اینکه طبق مد لباس بپوشین لازم نیست زیاد هزینه کنید فقط کافیه یه سر به کمد لباس هاتون بزنید و یکم خلاق باشین،با رنگ ها بازی کنید و از اکسسوری ها کمک بگیرید.

پست مرتبط : مدل های جدید مانتو 2019 – 1398

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.