آموزشی

ست رنگ کرمی (مانتو، شال، کفش و شلوار) ۱۰ ها نکته کاربردی

ست رنگ کرمی (مانتو، شال، کفش و شلوار)

ست مانتوی کرمی

 

رنگ کرمی، یکی از رنگ های خنثی و پرطرفداری است که هم با رنگ های شاد و روشن بهاره ترکیبات خوبی می‌سازد و هم در قالب‌ پالتوهای خزدار و تدی‌ها، در فصل زمستان کاربرد پیدا می‌کند. اگر رنگ پوست شما در طیف گندمی تا تیره قرار می‌گیرد، این مقاله مخصوص شماست.

بهترین مچ برای رنگ کرمی در هر فصل، رنگ قهوه ای است. علاوه بر پارچه های ساده، پترن های پلنگی که اخیرا به یکی از ترندهای اصلی صنعت فشن تبدیل شده اند، در کنار رنگ کرمی ترکیب خوبی را می‌سازند.

رنگ کرمی یک رنگ تقریبا ساده و کم ریسک برای ست کردن به حساب می‌آید و دست شما در انتخاب آیتم های مکمل و اکسسوری ها تا حدودی باز است. در ادامه ی این بحث، ست های جدیدی را معرفی می‌کنیم که در داخل یا خارج از ایران، با مانتوهای کرمی رنگ ساخته شده اند.

 

  • ست های جدید بهاره/تابستانه با مانتوی کرمی

 

همانطور که پیشتر اشاره شد، پترن پلنگی از ترندهای بهار امسال است که می‌توانید استفاده های زیادی از آن در کنار مانتوی کرمی رنگ داشته باشید. در ادامه چند ست کرمی از استایل بلاگر ایرانی «سحر خمسه» معرفی می‌کنیم. عکس ها از صفحه ی @girlsstylebook انتخاب شده اند.

در اولین ست بهاره، پیشنهاد می‌کنیم دو آیتم پلنگی را در کنار مانتوی کرمی قرار دهید. این دو آیتم می‌توانند کیف و کفش / شال و کفش / شومیز و کفش / یا شال و کمربند باشند. استفاده از اکسسوری ها در چنین ترکیبی باید محدود و هوشمندانه باشد. گوشواره های بزرگ طلایی رنگ، می‌توانند تکمیل کننده ی خوبی برای این ست نیمه رسمی باشند.

ست مانتوی کرمی

اگر به دنبال ساخت یک استایل شیک و راحت برای یک دورهمی دوستانه می‌گردید، شومیزهای حریر با پترن پلنگی می‌توانند انتخاب خوبی باشند. به خصوص ترکیب این آیتم با جین مام استایل، سبک Vintage جذابی را برای شما می‌سازد. پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از کفش های اسپرت یا صندل های مینیمال به رنگ خنثی و شال هم‌رنگ با کفش، این ست را تکمیل کنید.

توجه کنید که در کنار پترن پلنگی، بهتر است رنگ یا پترن چشمگیر دیگری را وارد نکنید، مگر اینکه آگاهانه قصد ساخت استایلی ماکسیمال را داشته باشید.

ست های جدید بهاره/تابستانه با مانتوی کرمی

در سومین ست کرمی-پلنگی، می‌توانید از لگینگ ها یا شلوارهای از بالا گشادی که به شکل animal print طراحی شده اند در کنار مانتوی کرمی جلوباز استفاده کنید. نکته ای که در هر سه ست ساخته شده توسط این استایلیست موفق دیده می‌شود این است که در کنار پترن پلنگی، سایر آیتم ها تا حد امکان ساده و خنثی انتخاب می‌شوند. همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، اکسسوری های طلایی رنگ بهترین گزینه در کنار مانتوی کرمی هستند.

انتخاب هوشمندانه ی بعدی او در ساخت این ست، استفاده از لاک ناخن سفید برای هماهنگی با رنگ شلوار است.

 

ست شلوار پلنگی با مانتوی کرمی

 

اگر مانتوی کرمی بهاره ای در کمد خود دارید و ایده ای برای ست کردن آن به ذهنتان نمی‌رسد، پیشنهاد می‌کنیم آن را با روسری های بزرگ و طرح دار ( مدل اسکارف که اخیرا بسیار مشهور شده اند ) بپوشید. در طراحی این روسری ها معمولا بیش از یک رنگ به کار رفته است. برای مثال اگر رنگ آبی فیروزه در جزئیات روسری شما به چشم می‌ خورد، یک شلوار جین و کیف دستی کوچکی به همین رنگ انتخاب کنید و یک ست زیبای بهاره بسازید.

ست روسری و اسکارف با مانتوی کرمی

اگر مقاله های قبلی را دنبال کرده باشید، احتمالا از محبوبیت کت های مردانه و کمی آزاد در بهار و پاییز امسال خبر دارید. رنگ کرمی این کت، می‌تواند ست های کژوال یا رسمی متعددی برای شما بسازد. در ادامه چند ست بهاره را با این مدل کت پیشنهاد می‌کنیم:

 

کت کرمی رنگ را با تیشرت های چسبان نئونی بپوشید. رنگ های روشن نئونی از ترندهای بهار امسال هستند و چند ماهی می‌شود که جای خود را در ویترین فروشگاه های معتبر حفظ کرده اند. توجه کنید که ترند شدن این رنگ ها به معنی استفاده ی حساب نشده نیست و در یک ست روزانه، بهتر است بیش از یک آیتم را نئونی نپوشید؛ مگر در جزئیات کوچکی مثل لاک ناخن ها یا گوشواره.

ست تیشرت های نئونی با کت کرمی

 

استفاده از تیشرت هایی که با تصاویر کمیک و انیمیشنی تزئین شده اند را اخیرا در دنیای مد حتی بر تن سلبریتی های معروفی مثل آیرینا شایک (فرشته ی ویکتوریا سیکرت) زیاد می‌بینیم. ترکیب این تیشرت ها با کت کرمی رنگ، ترکیب کژوال و جذابی برای یک گشت روزانه در فصل بهار می‌سازد. صندل های ساده ی برند هرمس یا کتانی های هم رنگ تیشرت را برای انتخاب پاپوش این ست توصیه می‌کنیم.

یک شال ساده با رنگ خنثی برای تبدیل این ست به یک استریت استایل ترندی و زیبا کافی است.

ست تیشرت با کت کرمی

زمانیکه در ست روزانه تان از چند رنگ پرریسک در کنار یکدیگر استفاده کرده اید، مانتوی کرمی به عنوان یک آیتم خنثی و نجات دهنده می‌تواند ست شما را از ناهمخوانی نجات دهد. در چنین مواقعی مهم است که یک یا دو آیتم دیگر را نیز کرمی انتخاب کنید که این رنگ هم به یک وصله ناجور دیگر تبدیل نشود. ست اسپرت زیر از @feranastyle نمونه بارز کارکرد خنثای مانتوی کرمی است.

ست چند زنگ مانتوی کرمی

در فصل تابستان که هوا رو به گرم شدن می‌رود، استفاده از رنگ های روشنی مثل کرمی و رنگ های شاد پاستلی را به شدت توصیه می‌کنیم. اگر صنعت مد امسال را دنبال کرده باشید احتمالا خبر دارید که شلوارهای جین یا پارچه ای از بالا گشاد، به یک ترند پرطرفدار و قوی تبدیل شده اند. پیشنهاد می‌کنیم در یک ست کژوال تابستانه، مانتوی کرمی را با جین گشاد و صندل قهوه ای یا سفید ترکیب کنید. بهتر است رنگ شال خود را نیز مطابق رنگ صندل ست کنید.

ست جین گشاد با مانتوی کرمی

طراحی برگ انجیری، از تابستان سال گذشته پرقدرت وارد صنعت پوشاک زنانه شد و در روسری ها ، سرهمی ها و دامن های حریر جای خود را پیدا کرد.

در یک ست تابستانه ی جدید، می‌توانید مانتوی کرمی را با شلوار فاق بلندی از همین رنگ ترکیب کنید و با انتخاب شال برگ انجیری، جلوه ی دوچندانی به استایل روزانه خود ببخشید. استفاده ی همزمان از چند کیف کمری یکی دیگر از ترفند های جدید دنیای مد است که در ست  زیر از فرانا یعقوبی به کار رفته است.
ست شال برگ انجیری با مانتوی کرمی

رنگ کرمی، یکی از رنگ های پرطرفدار در ساخت استایل های دانشجویی نیز هست. برای این هدف پیشنهاد می‌کنیم از شلوارهای گشاد جین یا پارچه ای با رنگ تیره در کنار مانتوی کرمی استفاده کنید. کوله پشتی های همرنگ کتانی یا کیف هایی که به صورت یک طرفه روی شانه می‌افتند گزینه های خوبی برای تکمیل یک ست دانشگاهی هستند.

دو تصویر بعد از صفحه ی اینستاگرام @nilooxstylebook‌ انتخاب شده اند.

ست دانشجویی مانتوی کرمی

یکی از رنگ های با نشاطی که می‌توانید با خیالت راحت از آن در کنار کرمی استفاده کنید، رنگ نارنجی است. در مورد مانتوها و بارانی های کرمی بلند، پیشنهاد ما بوت های پاشنه بلند هستند و در کنار مانتوهای گشاد و کوتاه، صندل های نارنجی رنگ هرمس را پیشنهاد می‌کنیم.

بسته به رسمی یا کژوال بودن ست، می‌توانید از کیف های چوبی، کلاچ ها یا کیف های کمری رنگی استفاده کنید.

ست رنگ نارنجی با مانتوی کرمی

تکنیک بعدی، استفاده از ست یکدست در زیر(پایه) و پوشیدن کت کرمی، روی آن است. رنگ سفید و سایر رنگ های خنثی، کاندید های مناسبی برای ساخت ست پایه هستند. پیشنهاد می‌کنیم این ست را با شلوار گشاد یا دامن پلیسه بسازید و کت کرمی را مثل شنل روی شانه ها بیندازید. تا اینجای کار یک ست طیف دار و جدید ساخته‌اید که در آن از رنگ های اصطلاحا بی روح استفاده شده است. یک آیتم پررنگ یا پترن دار می‌تواند جلوه ی ست مجلسی شما را زیر و رو کند. کیف و شال ست این استایل را می‌توانید خال خالی سفید-قهوه ای یا پلنگی انتخاب کنید.

ست مانتوی کرمی با لباس های یکدست

برای انتخاب کیف و کفش ست هایی مانند مدل قبلی، می‌توانید از تضاد تیره-روشن استفاده کنید و رنگ قهوه ای سوخته را در کنار آیتم های روشن کرمی و سفید به کار ببرید. علاوه بر آن، قهوه ای سوخته رنگ مناسبی برای انتخاب عینک آفتابی به عنوان اکسسوری این ست است.

ست کیف و کفش با مانتوی کرمی

  • ست های جدید پاییزه/ زمستانه با مانتوی کرمی

 

یکی از کاربردهای اصلی رنگ کرمی، در استایل های لایه لایه ی فصل پاییز است. در ساخت این استایل ماکزیمال، می‌توانید رنگ های یک طیف مشخص یا رنگ های متضاد و متنوعی را به کار بگیرید اما توجه داشته باشید که هماهنگی بین بافت و پترن لایه ها نباید توی ذوق بیننده بزند.

شلوارهای مخملی یا کبریتی قهوه ای رنگ که از بالا گشاد می‌شوند، پیشنهاد ما در کنار مانتو یا بارانی های کرمی هستند. رنگ های خردلی، نارنجی، شرابی انتخاب های خوبی برای به کار رفتن در استایل چند لایه پاییزی هستند.

ست های جدید پاییزه/ زمستانه با مانتوی کرمی

اگر از طرفداران پوشش کرمی رنگ باشید، احتمالا با نام برند Burburry آشنا هستید. محصولات این برند عمدتا در رنگ کرمی با خط‌وط و خانه های قرمز و سفید طراحی شده اند. داشتن دو آیتم از این پترن کار شما را  برای ساخت یک ست پاییزی روزانه با بارانی کرمی بسیار راحت می‌کند.

شلوار جین اسکینی یا لگینیگ کرمی تا قهوه ای می‌تواند ست مناسب این ترکیب باشد.

در تصویر زیر، استایلیت با ذکاوت فراوان، رنگ رژ خود را هم رنگ خطوط شال و کفش انتخاب کرده است.

ست لباس های پترن دار با پالتوی کرمی

شلوارهای چرم و جیر مشکی، آیتم ترندی و جذابی برای ساخت ست های زمستانه اند. پیشنهاد می‌کنیم اگر رنگ این مدل شلوار را مشکی انتخاب کردید حتما بالاتنه را نیز از همین رنگ بپوشید و پالتوی کرمی را در نهایت روی شانه ها بیندازید.

نیم بوت های مشکی یا پاشنه بلندهای کلاسیک، مچ های خوبی برای این ترکیب هستند.

ست شلوار های چرم و جیر مشکی با پالتوی کرمی

شما چطور ست رنگ کرمی (مانتو، شال، کفش و شلوار) رو پیاده میکنید ؟

خوشحال میشیم شما هم نکات آموزشی ای برامون در بخش کامنت ها بنویسید.

 

پست های مرتبط :

چگونه مانتو را ست کنیم؟ (بیش از ۱۰ نکته آموزش ست کردن لباس زنانه + عکس)

ست رنگ مرجانی (مانتو، شال، کفش و شلوار) 

ست رنگ قرمز (مانتو، شال، کفش و شلوار)

ست رنگ سفید (مانتو، شال، کفش و شلوار)

ست رنگ زرد (مانتو، شال، کفش و شلوار)

 

چه رنگی با مانتوی کرم ست کنیم؟

بهترین مچ برای رنگ کرمی در هر فصل، رنگ قهوه ای است. علاوه بر پارچه های ساده، پترن های پلنگی که اخیرا به یکی از ترندهای اصلی صنعت فشن تبدیل شده اند.

چه روسری با مانتوی کرم بپوشیم؟

پیشنهاد می‌کنیم آن را با روسری‌های بزرگ و طرح‌دار ( مدل اسکارف که اخیرا بسیار مشهور شده‌اند) بپوشید.

لایه زیر مانتو کتی کرم جلوباز چی بپوشیم؟

کت کرمی رنگ را با تیشرت های چسبان نئونی بپوشید. رنگ های روشن نئونی از ترندهای بهار امسال هستند و چند ماهی می‌شود که جای خود را در ویترین فروشگاه های معتبر حفظ کرده اند.

چه کفشی با بارانی بلند کرم ست کنیم؟

در مورد مانتوها و بارانی‌های کرمی بلند، پیشنهاد ما بوت‌های پاشنه بلند هستند و در کنار مانتوهای گشاد و کوتاه، سندل‌های نارنجی رنگ هرمس را پیشنهاد می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.