ترند 2020-1399

لباس‌های میوه‌ای (ترند جذاب و تابستانی ۲۰۱۹)

لباس‌های میوه‌ای (ترند جذاب و تابستانی 2019)

لباس‌های میوه‌ای

اگر خاطرتان باشد تا چند سال پیش٬ لباس‌هایی که با تصاویر خوردنی‌هایی مثل میوه و بستنی تزئین می‌شدند را فقط توی سیسمونی نوزادان یا رومیزی‌های آشپزخانه می‌دیدیم!

جالبه بدانید که پترن‌های میوه‌ای دوباره به دنیای مُد برگشته‌اند و این‌بار٬ فارغ از سن و جنس در تمام کالکشن‌های بهاره و تابستانه‌ی برندهای معروف پیدا می‌شوند. به نظر می‌رسد که طراحان لباس٬ امسال برای الهام گرفتن به سراغ توت‌فرنگی‌ها و هندوانه‌ها و میوه‌های استوایی رفته‌اند! اگر از پیروان مد باشید حتما امسال چند مدل از این آیتم‌های میوه‌ای را در ویترین فروشگاه‌ها یا صفحات فروش آنلاین دیده‌اید. خبر خوب اینکه از طریق اپلیکیشن کمدا می‌توانید آیتم‌های میوه‌ای را با قیمت بسیار مناسب شکار کنید و تابستان امسال استایل‌هایی خاص و ترندی برای خودتان بسازید.

برو بریم برای دانلود اپلیکیشن کمدا

همه‌ی لباس‌های میوه‌ای در نوع خود جذاب و جدید هستند٬ در ادامه‌ی این نوشته٬ به شما یاد می‌دیم که چطور آیتم‌های میوه‌ای را به کمد -و صد البته به استایلتان – وارد کنید. پس خودکار و کاغذ را آماده کنید و تا پایان این نوشته همراه ما باشید.

لباس‌های میوه‌ای! لباس‌های میوه‌ای! لباس‌های میوه‌ای! لباس‌های میوه‌ای!

پارچه‌هایی با پترن میوه‌ای

اولین دسته بندی لباس‌های میوه‌ای٬ آیتم‌هایی هستد که با پارچه‌ی طرح میوه دوخته شده‌اند. اگر کمی از خیاطی سر در می‌آورید می‌توانید این مدل پارچه‌ها را پیدا کنید و یک ست دامن/توربان جذاب از آن در بیاورید. این ست را به خصوص به طرفداران استایل ویمسیکال توصیه می‌کنیم.

اگر به کسب درآمد از خیاطی نیز علاقه دارید٬ اپلیکیشن کمدا اینجاست تا آیتم‌های میوه‌ای دست‌دوز شما را به کمد دخترهای ایرانی – و به زودی مریخی – وصل کند. از تصاویر زیر برای شروع کارتان الهام بگیرید.

برو بریم برای دانلود اپلیکیشن کمدا

لباس‌های میوه‌ای!

نقاشی میوه‌ای

این ایده‌ی خلاقانه مختص کسانی‌ست که در نقاشی حرفی برای گفتن داشته باشند. کافیست یک تیشرت یا کفش سفید قدیمی خود را تمیز کنید و با رنگ پارچه٬ آن را به یک آیتم ترندی و چشمگیر تبدیل کنید. پیشنهاد ما استفاده از اشکال هندوانه٬ توت فرنگی٬ لیمو و آناناس است.

نقاشی میوه‌ای 

نقاشی میوه‌ای 

گلدوزی میوه‌ای

یکی دیگر از تکنیک‌های برگرداندن لباس‌های ساده و کم کاربرد به چرخه‌ی مصرف٬ استفاده از تکنیک‌ گلدوزی برای دوختن میوه‌های کوچک و دلبر به روی آیتم هاست. برای این کار به چند رنگ نخ گلدوزی و یک کارگاه چوبی نیاز دارید. میوه‌های کوچک را می‌توانید دور یقه‌ی یک تیشرت یا شومیز ساده گلدوزی کنید و از نتیجه‌ی کار لذت ببرید.

اکسسوری‌های میوه‌ای

تا اینجا٬ کالکشن تابستانه‌ی کمدا را برای خرید٬ و ۳ تکنیک خانگی و ساده را برای ساخت لباس‌های میوه‌ای پیشنهاد دادیم. در مورد اکسسوری‌ها نیز٬ هم می‌‌توانید به کمد دختران ایرانی سرک بکشید و  هم از طریق تکنیک‌های مهره‌دوزی٬ نجاری و سایر تکنیک‌های ساخت بدلیجات٬ بدلیجات میوه‌ای خود را بسازید.

خرید آیتم‌های میوه‌ای از اپلیکیشن کمدا

اگر تا اینجای نوشته٬ شما هم به این ترند جذاب و جهانی علاقه‌مند شدید٬ بد نیست با هم سری به کمدا (کمدهای دختران ایرانی) بزنیم و آیتم‌های میوه‌ای را شناسایی کنیم. با سرچ نام صاحب کمد در بخش هم‌سلیقه یابی می‌توانید این آیتم‌های ترندی را شکار کنید.

برو بریم برای دانلود اپلیکیشن کمدا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.