ترند 2020-1399, مدل مانتو

مدل جدید مانتو چهارخونه ۲۰۱۹ (جلوباز، اداری، اسپرت، ریز و درشت)

مدل جدید مانتو چهارخونه 2019 (جلوباز، اداری، اسپرت، ریز و درشت)

مدل جدید مانتو چهارخونه 2019

آیا هر سال پیگیر پترن‌های ترند شده هستید؟ فکر می‌کنید امسال چه پترن‌هایی ترند شده اند؟ اگر از طرفداران شماره یک پترن چهارخونه هستید و به دنبال مدل جدید مانتو چهارخونه 2019 (جلوباز، اداری، اسپرت، ریز و درشت) می‌گردید، ما با مطالب این مقاله شما را با این مدل‌ها آشنا می‌کنیم. اول از پترن‌های ترند شده چهارخونه صحبت می‌کنیم و سپس آیتم‌های جذاب از مدل جدید مانتو چهارخونه 2019 (جلوباز، اداری، اسپرت، ریز و درشت) را معرفی می‌کنیم تا شما برای خرید مانتو چهارخونه جدید راحت‌تر تصمیم بگیرید.
اگر در کمدتان مانتوی چهارخونه‌ای دارید که کاملا نو یا در حد نو است و خیلی کم پوشیدید و تصمیم دارید این آیتم را از کمدتان حذف کنید، ما یک راه حل عالی برای شما داریم که بتوانید مانتوهایی که ته کمدتان مانده را به راحتی بفروشید. چطوری؟ با عضویت در اپلیکیشن دخترانه کمدا راحت و بی‌دردسر لباس‌ها و مانتوهای بلااستفاده‌ات رو بفروش و با پولش لباس‌های جدید و ترندی بخر.

 

حتما ببینید : مدل مانتو جدید 2019 معرفی بیش از 100 مدل جدید و به روز (ایرانی و خارجی)

 

پترن چهارخونه ترند فصل بهار و تابستان 2019

پترن چهارخونه خوشبختانه یکی از چند پترن جذابی است که در همه جای دنیا پرطرفدار است و محدود به کشور یا منطقه خاصی نیست و یکی از بخش‌های مورد علاقه دنیای مد به حساب می‌آيد. شما در تمام فصل ها پترن چهارخونه را در انواع گوناگون پارچه‌ها می‌بینید، از شال گرفته تا ژاکت و شلوار. لباس‌های با پترن چهارخونه تنوع خیلی زیادی دارند، بیشتر از چیزی که شما فکر می کنید. این پترن هزاران بار در گذر زمان آپدیت شده و هر سال یک ظاهر جدید برای ما ساخته است.

این پترن اکثرا در لیست پترن های ترند و پرطرفدار می آید و هیچوقت از مد نمی افتد. امسال هم یکی از پرطرفدارترین پترن های عرصه فشن، پترن چهارخونه است. پس اگر برنامه داشتید که مدل جدید مانتو چهارخونه 2019 بخرید، خوشحال باشید چون دقیقا امسال هم این پترن ترند شده و شما با پوشیدن مدل جدید مانتو چهارخونه 2019 ظاهری شیک و به‌روز خواهید داشت. در ادامه اشاره مختصری به مانور برندهای شماره یک دنیا روی پترن چهارخونه خواهیم داشت.

پترن چهارخونه ترند فصل بهار و تابستان 2019

پترن چهارخونه ترند فصل بهار و تابستان 2019

عکس بالا runway برند ورساچه را نشان می‌دهد. همانطور که می بینید، از لباس‌هایی که بر تن مدل‌ها است، می‌توان به پلیور، ژاکت و دامن با پترن چهارخونه اشاره کرد. برند گوچی نیز از کت و شلوارهایی با پترن چهارخونه ریز برای زنان و مردان استفاده کرده است.

پترن چهارخونه ترند فصل بهار و تابستان 2019

پترن چهارخونه ترند فصل بهار و تابستان 2019

 

معرفی مدل جدید مانتو چهارخونه 2019

مانتو اداری چهارخونه 2019

اگر شاغل هستید، یکی از بهترین راه‌ها برای ایجاد تنوع در استایل شما استفاده از پترن‌های زیبا و ساده‌ای مانند راه راه، چهارخونه و … است. اگر از لحاظ رنگ محدودیت دارید، می توانید از میان مدل جدید مانتو چهارخونه 2019 به سراغ رنگ های تیره‌تر بروید.

این مدل جدید مانتو چهارخونه 2019 در runway  ووگ از فشن شو مادرید به نمایش درآمده است. مدل یقه و جیب این مانتو از چرم میباشد و به خوبی با طرح کلی مانتو سازگار هستند. یکی از زیباترین پترن های چهارخونه با رنگی خاص را  این مدل دارد. این آیتم مناسب استایل اداری و دانشجویی شما در فصل پاییز است.

مانتو اداری چهارخونه 2019

مانتو اداری چهارخونه 2019

تا به حال به این فکر کردید که یک استایل اداری با مانتو شلوار چهارخونه ست داشته باشید؟اگر از پوشیدن مانتو و شلوار ست لذت می برید، این مدل جدید مانتو چهارخونه 2019 و شلوار دوخته شده آن آیتم دلخواه شما هستند. این مانتو جلوباز کمریندی نسبتا عریض در ناحیه کمی بالاتر از کمر دارد. این ویژگی از مانتو سبب می شود شما کشیده تر به نظر برسید. شلوار ست این مانتو نیز گشاد و راحت است. از این رو شما به هنگام کار از تنگی لباس اذیت نمی شوید.

 

حتما ببینید : مانتو کوتاه

 

مانتو اداری چهارخونه 2019

مانتو اداری چهارخونه 2019

یکی دیگر از مدل جدید مانتو چهارخونه 2019 مناسب خانم هایی است که به دنبال یک مانتو بلند و شیک برای محل کار خود می گردند. اگر شما از آن دست افرادی هستید که از پوشیدن کفش های پاشن هدار در محل کار خود غافل نیستید، بهتر هست که این مدل جدید مانتو چهارخونه 2019 را با کفش پاشنه بلند بپوشید. یکی از شلوارهای مناسب این مدل مانتو شلوارهای راسته کمی تنگ هستند. اگر می خواهید این مدل شلوار را با کفش پاشنه بلند بپوشید، سعی کنید که بلندی آن تا مچ پا باشد.

مانتو اسپرت چهارخونه 2019

یکی از راحت‌ترین و متنوع‌ترین استایل‌هایی که می‌توانید با مانتو چهارخونه داشته باشید، استایل اسپرت است. شما می‌توانید با انتخاب آیتم‌های مناسب از شلوار، کفش و… به راحتی ظاهری شیک و به روز برای خود بسازید.

شما  طرفدار یک استایل زیبا و راحت با کتانی، مانتوکوتاه و شلوار چهارخونه هستید؟ اگر شما در استایل خود همیشه کتانی می پوشید، می توانید با شلوار و مانتو کوتاه با پترن چهارخونه یک ظاهر جذاب داشته باشید. البته سعی کنید برای زیر این مدل مانتو از یک بلوز با پارچه مناسب استفاده کنید.

مانتو اسپرت چهارخونه 2019

مانتو اسپرت چهارخونه 2019

 

حتما ببینید : مانتو اسپرت

 

این مدل جدید مانتو چهارخونه 2019 مناسب استفاده در فصل تابستان است. بدون شک یکی از خنک ترین و خوش استایل ترین مانتویی که می توانید در این فصل بپوشید، مانتو چهارخونه نخی هست. این مدل جدید مانتو چهارخونه 2019 برش های ساده ای دارد، راحت و گشاد است. این مانتو به راحتی با شلوار جین و کتانی ست می شود. اگر مدل مانتو چهارخونه شما ساده و تک رنگ است و می خواهید رنگ های بیشتری را به استایل خودتان اضافه کنید، می توانید از طریق اکسسوری‌هایی مانند کیف یا شال این کار را انجام دهید.

مانتو اسپرت چهارخونه 2019

مانتو اسپرت چهارخونه 2019

یکی از زیباترین استایل های فصل پاییز این استایل است. شلوار فاق بلند با مانتو کوتاه و کت مانند که به زیبایی تمام با هم ست شده اند. رنگی که در این استایل استفاده شده، کاملا مناسب استفاده در فصل پاییز می­باشد. زیبایی این مدل جدید مانتو چهارخونه 2019  جیب ها و چپ و راستی بودن آن است. شما برای داشتن یک استایل منحصربفرد با این مدل مانتوها می توانید از یک کمربند فوق العاده شیک استفاده کنید.

مانتو اسپرت چهارخونه 2019

مانتو اسپرت چهارخونه 2019

 

حتما ببینید : مانتو مجلسی بلند، با گیپور، مروارید دوری 

 

مانتو جلوباز چهارخونه 2019

یکی از مدل مانتوهایی که در ایران چند سالی هست بسیار محبوب شده‌، مانتو جلو باز است. خوشبختانه از لحاط تنوع در رنگ، پترن و جنس پارچه مانتو هیچ محدودیتی نیست و شما به راحتی مانتو جلو باز مجلسی یا اسپرت در بازار پیدا می کنید. این مدل مانتوها بیشتر در فصل بهار و تابستان مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه چند آیتم جذاب از مدل جدید مانتو چهارخونه 2019 جلو باز را معرفی می کنیم.

مانتو جلوباز چهارخونه 2019

مانتو جلوباز چهارخونه 2019

 

حتما ببینید : مانتو لاکچری 2019
 

 

این مدل جدید مانتو چهارخونه 2019 آیتم منحصر بفرد و زیبایی می باشد. در طراحی این مدل از دو پترن مختلف چهارخونه یعنی ریز و درشت با رنگ های قرمز و سفید استفاده شده است که بسیار عالی در کنار هم ست شده اند. این مدل هم درrunway  ووگ از فشن شو مادرید به نمایش درآمده است . این مانتو جلو باز را می توانید در روزهای سرد پاییز با بوت  و نیم بوت های زیبا بپوشید. این مانتو تقریبا گشاد است. به همین دلیل اگر به دنبال شلوار مناسب برای پوشیدن با این مانتو و بوت هستید، شلوارهای جذب را به شما پیشنهاد می کنیم.

مدل بعدی از مدل جدید مانتو چهارخونه 2019 یک مانتوی کوتاه و مناسب استایل اسپرت است. این مانتو را در فصل بهار و تابستان استفاده کنید. شما می توانید این مانتو جلو باز و کوتاه را با شلوارهای گشاد و فاق بلند بپوشید که هر دو آیتم راحت و خنکی برای فصل تابستان هستند. برای زیر مانتو می توانید از تاپ استفاده کنید. یکی از نکاتی که باید به هنگام پوشیدن مانتو جلو باز با آیتم های مختلف در نظر داشته باشید، این است که هماهنگی رنگ ها را فراموش نکنید. برای مثال از یک رنگ با سایه یا تن مختلف در آیتم ها استفاده کنید تا استایل زیبایی برای خودتان بسازید.

مانتو جلوباز چهارخونه 2019

مانتو جلوباز چهارخونه 2019

 

حتما ببینید :  مانتو ترک (ترکیه ای 2019)

 

تا به حال در ساخت استایل با مانتو چهارخونه از آیتمی با پترن چهارخونه متفاوت هم استفاده کردید؟اگر پاسخ شما منفی است، خوب است بدانید که به جز پترن مانتو چهارخونه می توانید از آیتم هایی مانند بلوز یا شلوار با پترن های متفاوت از مانتو اما هماهنگ با آن در استایل تان استفاده کنید. پس اگر در کمدتان بلوز یا شلوار چهارخونه دارید، پیشنهاد ما این است که  آنها را در یک استایل با هم به زیبایی ست کنید. اگر عاشق جوراب هستید و یک کلکسیون جذاب از جوراب ها در کمدتان دارید، می توانید یک جفت جوراب بلند را با این مدل ست کنید.

 

مانتو چهارخونه ریز و درشت 2019

همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردم، آیتم‌های تولید شده با پترن چهارخونه از لحاظ تنوع بسیار بالا هستند. شما این تنوع را می توانید حتی در طر‌ح‌های ریز و درشت مانتوهای چهارخونه ببینید.

مانتو چهارخونه ریز و درشت 2019

مانتو چهارخونه ریز و درشت 2019

 

حتما ببینید : مانتو کتی

 

مانتو بالا ترکیب از چهارخونه های ریز و درشت هست. این مدل جدید مانتو چهارخونه 2019 چه از لحاظ ترکیب رنگ آیتم(صورتی و مشکی) و چه از لحاظ ترکیب پترن ها عالی به نظر می رسد. شما برای تکمیل استایل با مانتو چهارخونه چه آیتمی را ترجیح می دهید؟اگر دوست دارید به سراغ پیراهن های ته کمد بروید، فکر خوبی است. اگر از داشتن یک استایل تقریبا شلوغ لذت می برید، می توانید از پیراهن های پترن دار مانند استایل بالا استفاده کنید و یک ظاهر متفاوت و جذاب برای خودتان داشته باشید. این مدل مناسب استفاده در پاییز است.

آیا از طرح چهارخونه ریز در استایل خودتان استفاده می کنید؟ اگر پاسخ مثبت است. پس حتما این مدل جدید مانتو چهارخونه 2019 چشم شما را خواهد گرفت. پترن بسیار ریز چهارخونه این آیتم احتمالا شما را به یاد مانتو شطرنجی می اندازد. این مانتو خنک چهارخونه مناسب استفاده در استایل تابستانه شما هست. شما می توانید این مانتو بلند را با صندل های بند دار خود بپوشید. همچنین استفاده از کیف های کوچک و هماهنگ یا دقیقا مشابه با پترن چهارخونه ریز را فراموش نکنید.

 

مانتو چهارخونه ریز و درشت 2019

مانتو چهارخونه ریز و درشت 2019

این مدل جدید مانتو چهارخونه 2019 مدلی بلند با چهارخونه های درشت هست. شما می توانید این مدل مانتو چهارخونه بلند را با دامن های زیبایی با همین پترن بپوشید. کفش های نوک تیز نیز از جمله آیتم های جذاب دیگری هستند که امکان اضافه شدن به استایل شما را دارند. این مدل زیبا از مجموعه کالکشن های پاییز و زمستان دیور است.

 

حتما ببینید : مانتو دخترانه

 

مانتو چهارخونه ریز و درشت 2019

مانتو چهارخونه ریز و درشت 2019

مانتو زمستانی چهارخونه 2020

پارچه چهارخونه، از آن مدل‌هایی به شمار می‌آید که سالیان زیادی است وارد عرصه مد شده و حالا حالا‌ها هم قصد رفتن ندارد. این مدل پارچه‌ها در انواع  لباس زنانه و حتی مردانه به کار می‌روند و همیشه هم طرفداران زیادی داشته‌اند. در مورد مانتوهای چهارخونه می‌توان گفت که این مدل مانتو‌ها فصل و مناسبت خاصی ندارد و بسیاری از خانم‌ها ترجیح می‌دهند از این طرح‌ها و الگو‌های زیبا در مناسبت‌های مختلف استفاده کنند. مانتو‌های چهارخونه به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در عین سادگی، جلوه‌ای خاص و زیبا به شخص می‌بخشند. نکته مهمی که در مورد مانتو‌های جهارخونه باید بدانید این است که مانتوهایی که با پارچه‌های چهارخونه با طرح درشت و پهن دوخته می‌شوند، اندام را چاق‌تر نشان می‌دهند. پس خانم‌های درشت اندام بهتر است که از پارچه‌های با طرح درشت و پهن، مانتو یا لباس ندوزند و در عوض سعی کنند از پارچه‌های چهارخونه با طرح‌های ریز استفاده کنند. چرا که پارچه‌های چهارخونه با طرح‌های ریز، اندام را ظریف‌تر نشان می‌دهند. لازمه به ذکر است که به صورت کلی استفاده از این نوع پارچه‌ها نسبت به پارچه‌های راه راه، اندام را پهن‌تر و چاق‌تر جلوه می‌دهند.

نکته مهم دیگری که در مورد دوخت مانتو یا حتی پالتو چهارخونه باید رعایت کرد این است که به دلیل طرح‌دار و رنگی رنگی بودن این پارچه، بهتر است از مدل‌های شلوغ یقه، آستین و برش‌های کمر در آن‌ها استفاده نشود، زیرا باعث می‌شود طرح‌ها خیلی خوب دیده نشوند و مانتو شما آن زیبایی که باید را نداشته باشد. در زیر نمو‌نه‌هایی از این چهارخونه‌های ریز و درشت را برایتان آورده‌ایم تا با آگاهی بیشتری دست به انتخاب این نوع پارچه برای تهیه مانتو یا خرید مانتو‌های چهارخونه بزنید و استایلی شیک داشته باشید.

مانتو زمستانی چهارخونه 2020

مانتو زمستانی چهارخونه 2020

مانتو زمستانی چهارخونه 2020

مانتو زمستانی چهارخونه 2020

مانتو زمستانی چهارخونه 2020

مانتو زمستانی چهارخونه 2020

مانتو زمستانی چهارخونه 2020

مانتو زمستانی چهارخونه 2020

مانتو زمستانی چهارخونه 2020

مانتو زمستانی چهارخونه 2020

مانتو زمستانی چهارخونه 2020

مانتو زمستانی چهارخونه 2020

مانتو زمستانی چهارخونه 2020

مانتو زمستانی چهارخونه 2020

آیا راهی برای خرید ارزان‌تر مدل جدید مانتو چهارخونه 2019 (جلوباز، اداری، اسپرت، ریز و درشت)هست؟

با نصب اپلیکیشن کمدا شما می‌توانید به راحتی مدل جدید مانتو چهارخونه (جلوباز، اداری، اسپرت، ریز و درشت) را پیدا کرده و از میان آیتم‌های کمدا مانتو دلخواه خود را با قیمت ارزان‌تر بخرید.

برو بریم برای دانلود اپلیکیشن کمدا

 

 

خرید ارزان‌تر مدل جدید مانتو چهارخونه 2019 خرید ارزان‌تر مدل جدید مانتو چهارخونه 2019 خرید ارزان‌تر مدل جدید مانتو چهارخونه 2019

 

حتما ببینید : مانتو دانشجویی 98 و 2019

 

شما طرفدار چه مدل جدید مانتو چهارخونه 2019 هستید؟

پترن چهارخونه همیشه مورد توجه دوستداران مد بوده و آنها هر سال مدل های زیبایی از چهارخونه را در استایل خود به کار می برند. شما کدام مدل مانتو با این پترن زیبا را بیشتر پسندیدید؟ نظر خودتان را در قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید.

 

مدل جدید مانتو چهارخانه 2019

پترن چهارخونه یک پترن جذاب است که در همه جای دنیا پرطرفدار است و محدود به کشور یا منطقه خاصی نیست و یکی از بخش‌های مورد علاقه دنیای مد است.

انواع مدل‌های مانتو چهارخونه کدامند؟

مانتوهای چهارخانه می‌توانند اداری، اسپرت، دانشجویی یا جلو باز باشند.

مانتو چهارخونه ترند 2019 را از کجا بخریم؟

با نصب اپلیکیشن کمدا شما می‌توانید به راحتی مدل جدید مانتو چهارخونه (جلوباز، اداری، اسپرت، ریز و درشت) را از میان آیتم‌های کمدا با قیمت ارزان‌تر بخرید.

درباره فائزه خجیر

من یک کامپیوتری عاشق نویسندگی، هنر و فشن هستم. یکی که محدود نمیشه به چیزی و عاشق تنوع درون آدمها و تفکراتشونه. همیشه به دنبال ایده های نو و خلاقیت میره و ساختن آرزوشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.