فشن بلاگر ها

بیوگرافی کندال جنر و ۱۹ راز استایل این فشن‌بلاگر (کت و شلوارهای همرنگ، موهای طبیعی و…)

بیوگرافی کندال جنر و 19 راز استایل این فشن‌بلاگر

بیوگرافی کندال جنر و رازهای استایل این فشن‌بلاگر

کندال جنر متولد ۱۹۹۵ از کالیفرنیای امریکا، فرزند کریس‌جنر و بروس جنر(قهرمان المپیک) است. او از سنین ابتدای نوجوانی با بازی در رئالیتی شوی خانوادگی Keep Up With The Kardashians برای اولین بار طعم شهرت و موفقیت را چشید. از همین شوی تلویزیونی بود که چهره و اندام کندال مورد توجه صاحبان صنعت مد قرار گرفت و با پیگیری‌های مدیربرنامه‌اش کریس جنر، کندال در سن ۱۴ سالگی برای شرکت در کمپین تبلیغاتی برند Forever 21 دعوت شد. پس از درخشش او در این کمپین و راه‌یابی به مجله ی Teen vogue، این دختر جوان به معروف ترین ران‌وی های برند های مختلف، مشهورترین طراحان بین‌المللی و معتبرترین مجله های فشن دنیا راه پیدا کرد. طولی نکشید که چهارمین دختر خانواده کارداشیان-جنر یکی از پرطرفدارترین و پولسازترین مدل های جهان لقب گرفت. درست مانند سایر اعضای این خانواده ی پرحاشیه ی آمریکایی، کندال نیز شخصیت پرطرفداری در فضای مجازی محسوب می‌شود که تنها در یک سوشیال مدیا (اینستاگرام) بیش از ۱۲۵ میلیون دنبال کننده دارد. او اکنون یکی از معتبرترین و گران قیمت ترین اینفلوئنسرهای صنعت فشن به حساب می‌آید که یک برند لباس، اکسسوری و لوازم آرایشی را نیز اداره می‌کند.

از موفقیت های کارنامه‌ی کندال تا سن ۲۳ سالگی می‌توان به شرکت در ران‌وی برندهای معتبری مثل Marc Jacobs, Chanel, Givenchy, Dolce & Gabbana اشاره کرد. او در سال ۲۰۱۲ در موزیک ویدیوی معرفی گوشی موبایل Hawaii Five-O نیز شرکت کرد.

کندال جنر با قد ۱.۷۹ سانتی متری و وزن ۵۴ کیلوگرم، توانسته بارها روی جلد مجلات معتبری مثل Baazar, Vogue, GQ حضور پیدا کند و ثابت کند که موفقیت او در صنعت مد، خیلی با شهرت خانوادگی‌اش مرتبط نبوده.

در این مقاله به بررسی استایل های مورد علاقه کندال جنر می‌پردازیم.

بیوگرافی کندال جنر

بیوگرافی کندال جنر

بیوگرافی کندال جنر

بیوگرافی کندال جنر

بیوگرافی کندال جنر

بیوگرافی کندال جنر

لباس های تزیین شده با پر

تزئین پر روی یقه یا آستین یا دامن لباس، حال و هوایی پرنسس‌وار به لباس شب می‌دهد. این نوع لباس بسیار مورد اقبال کندال جنر قرار گرفته است و بارها دیده ایم که با لباس های تزئین شده در پر در ایونت های مختلف ظاهر می‌شود.

 

کفش های شیشه ای استایل کندال جنر

 

کفش های شیشه ای که یادآور کارتون نوستالژیک سیندرلا هستند، یکی از ترندهای سال ۲۰۱۹ محسوب می‌شوند. علاوه بر کندال، سایر خواهرانش نیز به استفاده از این نوع کفش و صندل، توجه زیادی نشان داده اند.

خوبی این نوع کفش این است که بسیار پرکاربرد است و تقریبا با هر رنگ لباسی به راحتی ترکیب می‌شود. حتی با یک لباس شب شاین نارنجی!

 

موهای طبیعی کندال جنر

موهای طبیعی کندال جنر

موهای طبیعی کندال جنر

موهای طبیعی کندال جنر

موهای طبیعی کندال جنر

موهای طبیعی کندال جنر

موهای طبیعی کندال جنر

موهای طبیعی کندال جنر

موهای طبیعی کندال جنر

برخلاف سایر اعضای خانواده که علاقه بی حد و مرزی به استفاده از اکستنشن های مو در رنگ ها و مدل های مختلف دارند، کندال ترجیح می‌دهد که با موهای مشکی و معمولا به شکل فرق وسط ظاهر شود. مگر در ران‌وی های ویژه‌ای که مدل ها در آن، با چهره‌ی روتین خود حضور پیدا نمی‌کنند.

کندال با این انتخاب، توجه بیننده را به جای موهای غیرطبیعی، به سمت چهره و اندام بی نقص خود هدایت می‌کند؛ یک انتخاب هوشمندانه!

 

عینک های باریک گربه‌ای

عینک های باریک گربه‌ای کندال جنر

نمی‌توان از نقش پررنگ کندال جنر در ترند شدن عینک های فریم باریکی که در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ بسیار پرطرفدار شدند را نادیده گرفت. این نوع عینک روی چهره‌ی کشیده و زاویه دار کندال ترکیب بسیار زیبایی را خلق می‌کند. او نه تنها در استایل های کژوال روزانه، بلکه در بعضی ایونت های مهمی که شرکت می‌کند از این نوع عینک به عنوان تنها اکسسوری خود استفاده می‌کند.

 

کت و شلوارهای همرنگ

کت و شلوارهای همرنگ کندال جنر

کت و شلوارهای همرنگ کندال جنر

کت و شلوارهای همرنگ کندال جنر

کت و شلوارهای همرنگ کندال جنر

کت و شلوارهای همرنگ کندال جنر

کت و شلوارهای همرنگ کندال جنر

اگر پیگیر اخبار این خانواده باشید احتمالا متوجه شده‌اید که کندال جنر برخلاف خواهرانش، اعتقاد خاصی به زیبایی در سادگی دارد. چرا که استایل کت و شلوار هم رنگ و هم طرح خاکستری به جز او انتخاب هیچ کدام از اعضای این خانواده نیست. هرچند که او معمولا کت ها یا کل استایل را به شکل اورسایز می‌پوشد تا از یکنواختی این استایل بکاهد.

او معمولا این پوشش را با کفش های اسپورت یا صندل های هم‌رنگ ترکیب می‌کند.

 

بافت های اورسایز در زمستان

بافت های اورسایز در زمستان کندال جنر

یکی از انتخاب های مورد علاقه‌ی کندال در فصل سرما، پلیورها و کت های اورسایزی هستند که معمولا به شکل تکی به تن می‌کند. او بارها نشان داده است که هم در استایل روزانه و هم در مراسم های رسمی، طرفدار پر و پا قرص استایل های اورسایز است.

 

استایل اسپورت با کفش پاشنه بلند در استایل های کندال جنر

استایل اسپورت با کفش پاشنه بلند در استایل های کندال جنر

این عنوان شاید حتی تا سال ۲۰۱۷ به نظر خنده دار می‌آمد، اما در آغاز ۲۰۱۸ و شروع کت‌واک برندهای مختلف، این تفکر که کفش پاشنه فقط برای استایل های مهمانی و رسمی طراحی شده، کاملا منسوخ شد.

کندال جنر یکی از افرادی بود که تابوی کفش پاشنه بلند با لباس اسپورت را در هم شکست.

در عکس زیر یک استایل کژوال کندال را می‌بینید که با یک ست ورزشی آدیداس، کفش جیر سفید پاشنه بلندی را انتخاب کرده است. پوشیدن جوراب با کفش پاشنه بلند، دومین تابویی‌ست که در این استایل شکسته شده است!

 

کاپشن های چرم اورسایز

کاپشن های چرم اورسایز کندال جنر

نیازی نیست که حتما سوپرمدل بین‌المللی باشید که در فصل زمستان، کاپشن چند سایز بزرگتر از خودتان را برای گرم شدن در عین استایلیش بودن انتخاب کنید. این پوشش یکی دیگر از راه‌هاییست که کندال جنر آغازگر آن بوده و دنباله رو های زیادی داشته است.

انتخاب هودی در زیر کاپشن و چندلایه کردن پوشش بالاتنه نیز یکی از ترکیبات مورد علاقه او در فصول سرد سال است.

 

کت های بلند

کت های بلند

یکی از آیتم های مورد علاقه کندال جنر در استایل های روزانه، کت های بلندی‌ست که در ایران به مانتو معروف هستند. او معمولا این آیتم را روی چند لایه لباس دیگر به صورت جلوباز می‌پوشد. در زیر یک استایل نیمه رسمی کندال که همگی از برند بالنسیاگا هستند را می‌بینید.

 

استایل های گل‌گلی 

 

پترن گل گلی یکی از انتخاب های موردعلاقه‌ی کندال جنر در فصل بهار و تابستان است. او این پترن را معمولا به شکل پیراهن های دخترانه کوتاه انتخاب می‌کند. انتخاب چکمه های انکل سفید و کیف دستی گل‌دار استایل او را برای یک مهمانی عصر تکمیل می‌کند.

 

کیف های کمری در استایل کندال جنر

کیف های کمری در استایل کندال جنر

کیف های کوچک کمری یکی از اکسسوری های پرطرفدار ۲۰۱۸ بوده‌اند. برندهای مختلفی مثل Gucci ,Moschino و Channel تمرکز زیادی روی طراحی این آیتم گذاشته ‌اند.

کندال این نوع کیف را معمولا در ابعاد کوچک و روی شلوارهای جین مام‌استایل با تیشرت های چسبان انتخاب می‌کند. یک استایل تیپیک کندال جنری!

شکستن عادت ها!

 

پیشتر از علاقه‌ و جسارت این سوپرمدل ۲۳ ساله نسبت به شکستن تابوهای استایل صحبت کردیم. کندال در این زمینه تا حدی پیش رفته که لباس شب پشت بلند رسمی را با شلوارک جین کژوال ترکیب می‌کند و منتقدان هم به تشویق و پیروی می‌پردازند، هر چه نباشد او یکی از گران‌ترین سوپرمدل های دنیاست!

 

لباس هایی با یقه V باز

 

کندال جنر در مراسم های رسمی علاقه زیادی به پوشیدن لباس های بلند نشان ‌میدهد. چندباری او را با لباس های یقه V که تا کمر باز هستند دیده‌ایم، احتمالا ترقوه های بیرون زده و بالاتنه بی عیب و نقص از دلایل او برای انتخاب این مدل یقه باشند.

 

پارچه های ساتن در استایل های کندال جنر

پارچه های ساتن در استایل های کندال جنر

لباس هایی که با متریال های براق و لخت دوخته شده‌اند را زیاد بر تن کندال دیده‌ایم. او این مدل لباس ها را معمولا به شکل دامن دار (کوتاه یا بلند) در استایل های کژوال استفاده می‌کند.

 

نیم تنه ها

 

احتمالا برای کسی که در کت‌واک برندهایی مثل ویکتوریا سکرت نیز شرکت کرده است، انتخاب نیم تنه به عنوان یک پوشش روتین کار سختی نیست. کندال نیم تنه ها را هم در استایل رسمی و هم کژوال خود به وفور استفاده می‌کند. او معمولا کت های اورسایز و شلوارهای مام‌استایل را با نیم‌تنه ها ترکیب می‌کند.

 

لگینگ های ورزشی

 

استایل اسپورت جز جدا ناشدنی از تصویری‌ست که کندال جنر از خودش در دنیای مد ساخته است. او لگ های چسبان ورزشی را با کفش های اسپورت آدیداس یا بالنسیاگا و نیم‌تنه های ورزشی ترکیب می‌کند.

در تصویر زیر پوشیدن کت نیمه رسمی خز دار و کیف چرمی، از آن استایل های است که معمولا به جز کندال جنرها بر تن کسی نمی‌بینیم!

 

شلوار های گشاد در استایل کندال جنر

 

قد بلند و پاهای کشیده‌ی کندال جنر، موارد لازم و کافی برای انتخاب شلوار های گشاد است. او معمولا این نوع شلوار را با صندل های بندی همراه می‌کند. تصویر زیر، کندال را در افتتاحیه برند لباس او و خواهرش کایلی را در ژوئن ۲۰۱۵ نشان می‌دهد.

 

استایل جین کندال جنر

 

متریال جین یکی از متریال های پرکاربرد صنعت فشن است که از تمام اقشار جامعه طرفداران خودش را دارد. از تصاویر موجود در می‌یابیم که پوشیدن جین از ابتدای جوانی مورد علاقه‌ ی این خانواده و کندال جنر بوده است.

او از کت های اورسایز جین نیز به وفور در استایل روزانه اش استفاده می‌کند.

 

Overall

 

پوشیدن سرهمی های تک رنگ به کشیده تر نشان دادن فرم بدن کمک می‌کند. هرچند کندال جنر به این جنبه کاربردی سرهمی ها نیازی ندارد، اما این نوع لباس، با اکسسوری مناسب( مثل کیف کمری ) انتخاب مناسبی برای یک استایل روزانه است.

شما کدوم یک از استایل های کندال جنر رو پسندیدین ؟

خوشحال میشیم نظرت رو در بخش کامنت ها برامون بذاری

پست های مرتبط :

بیوگرافی جی جی حدید (راز 15 استایل متناسب با اندام gigi hadid )

بیوگرافی آدریانا لیما و 18 راز استایل این فشن بلاگر

بیوگرافی آیرینا شایک و 16 راز استایل این فشن بلاگر معروف

معرفی انواع استایل لباس پوشیدن دخترانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.