آموزشی, سوالات مانتو

به مانتو بلند چه کفشی میاد؟ (با مانتوی بلند چه مدل کفشی بپوشم؟)

به مانتو بلند چه کفشی میاد؟

به مانتو بلند چه کفشی میاد؟

مانتو بلند چند سالی می‌شود که به یکی از آیتم‌های پرطرفدار کمد دختران ایرانی٬ تبدیل شده. شما چه کفشی را با این مانتوها ست می‌کنید؟ به نظر شما به مانتو بلند چه کفشی میاد؟ درست مثل انتخاب هر آیتمی برای استایل شما از قبیل شلوار، مانتو، روسری و … در انتخاب کفش هم باید به نکاتی توجه کنید تا استایلی ایده‌آل داشته باشید.  با آگاهی از یک سری نکات کلیدی٬ به راحتی به پاسخ این سوال می‌رسیم که به مانتو بلند چه کفشی میاد؟

 

حتما ببینید : مدل مانتو جدید 2019 معرفی بیش از 100 مدل جدید و به روز (ایرانی و خارجی)

 

اگر هنوز مانتو بلند را به استایل روزانه و رسمی خود وارد نکرده‌اید٬ سری به کالکشن مانتوهای موجود در اپلیکیشن کمدا بزنید تا یک مانتو شیک و ترندی را با قیمت مناسب شکار کنید:

حتما ببینید : مانتو اسپرت

به مانتو بلند چه کفشی میاد؟

به عقیده‌ی بسیاری از افراد٬ کفش یکی از آیتم­‌های چشمگیر در استایل و نشان­‌دهنده شخصیت شماست. خانم‌­های خوش استایل همیشه به کفش‌­هایی که می‌­پوشند، اهمیت می‌­دهند. این اهمیت به خصوص در مورد ست مانتو بلند٬ دو برابر می‌شود. در همچین ستی تمرکز از آیتم‌های بزرگ‌تر مثل شلوار٬ به سمت کفش می‌رود. بنابر این اگر کفش مناسبی برای مانتو بلند یا پیراهن خود انتخاب نکنید، نقطه ضعف بزرگی در استایل شما دیده‌ می‌شود. در این نوشته با معرفی کفش‌های مناسب مانتو بلند به شما کمک کنیم تا متوجه شوید به مانتو بلند چه کفشی میاد و متناسب با اندام و استایل خودتان بهترین کفش را انتخاب کنید.

‌کفش پاشنه‌دار و مانتو بلند

یکی از آیتم‌های مورد علاقه و شیک که اکثر خانم‌ها در استایل‌های کژوال و رسمی، نیمه رسمی و…می‌پوشند، کفش پاشنه‌دار است. خوشبختانه کفش پاشنه‌دار یکی از گزینه‌‌هایی است که به هنگام ساخت استایل و روبرو شدن با این چالش که به مانتو بلند چه کفشی میاد؟ می‌توانید از آن استفاده کنید. تقریبا همه خانم‌ها در کمد خود یک جفت کفش پاشنه‌دار دارند.

اگر می‌خواهید برای محل کار یا پیاده‌روی از کفش پاشنه‌دار استفاده کنید، کفش‌های پاشنه کوتاه یا تخم مرغی بهترین انتخاب برای شما هستند. دومین آیتمی که می‌خواهیم به آن اشاره کنیم، کفش‌های پاشنه بلند هستند. قبلا خانم‌های ایرانی بیشتر کفش‌های پاشنه بلند را در مهمانی و مراسم‌های خاص می‌پوشیدند اما حالا اگر از آنها بپرسید که برای ست کردن در سایر استایل‌ها‌ از جمله استایل کژوال به مانتو بلند چه کفشی میاد، جواب آنها کفش پاشنه بلند است. زیرا همانطور که می‌دانید در استفاده از این مدل کفش‌ها محدودیتی وجود ندارد. بنابراین شما در استایل کژوال خود نیز می‌توانید مانتو بلند جلو باز یا بسته را با کفش پاشنه بلند بپوشید و ظاهری زیبا و جذاب به استایل خود بدهید.

اگر شما چاق یا پلاس سایز هستید و می­‌خواهید بدانید به مانتو بلند چه کفشی میاد؟ که مناسب فرم بدنی شما باشد، یکی از بهترین آیتم­‌ها استفاده از کفش پاشنه بلند هم­رنگ با مانتو بلند شما است. زیرا شما را کشیده­‌تر و لاغرتر نشان می­‌دهد.

 

حتما ببینید : مانتو مجلسی بلند، با گیپور، مروارید دوری 

‌کفش پاشنه‌دار و مانتو بلند

‌کفش پاشنه‌دار و مانتو بلند

‌کفش پاشنه‌دار و مانتو بلند ‌کفش پاشنه‌دار و مانتو بلند ‌کفش پاشنه‌دار و مانتو بلند

انواع سندل و مانتو بلند

یکی از انتخاب‌های عالی برای فصل تابستان٬ سندل بدون پاشنه یا فلت است. حالا سوال شما شاید این باشه که آیا سندل هم جزء جواب­‌های مورد قبول “به مانتو بلند چه کفشی میاد”، محسوب می‌شود؟بله. استفاده از سندل علاوه بر راحتی و خنکی پاها، جذابیت استایل شما را هم بیشتر می­‌کند.

با تنوعی که در مدل­‌ها و رنگ‌­های گوناگون از سندل هست، شما می­‌توانید برای مانتو بلند خود با شلوار یا دامن یک کفش مناسب پیدا کنید. برای مثال یکی از این مدل‌­ها سندل­‌های بنددار هستند که طول بندها معمولا تا ساق پا یا مچ پا است. این سندل­‌ها یکی از پرطرفدارترین آیتم‌هایی هستند که شما می‌­توانید در فصل بهار و تابستان با شلوارهای گشاد و مانتو بلند بپوشید.

انواع سندل و مانتو بلند

 

حتما ببینید :  مانتو ترک (ترکیه ای 2019)

انواع سندل و مانتو بلند

انواع سندل و مانتو بلند

اگر می­‌خواهید بدانید که به مانتو بلند چه کفشی میاد؟ که شما را کمی قدبلندتر نشان دهد و همچنین برای کفش­‌های پاشنه بلند به دنبال یک جایگزین در استایل خودتان هستید،سندل­‌های لژدار بهترین گزینه پیش روی شما هستند. سندل‌­های لژدار با مانتو بلند به خوبی ست می­‌شوند و استایل راحت و تابستانه‌ای خلق می‌کنند.

انواع صندل و مانتو بلند

 
حتما ببینید : مانتو دخترانه

یکی دیگر از آیتم­‌های پیشنهادی ما٬ نوعی از سندل‌­های پاشنه‌­دار هستند که به پاشنه کیتن معروفند و برای خانم‌­های شیکی که می­‌خواهند با مانتو مجلسی بلند خود به مهمانی یا مراسم خاص بروند، انتخاب عالی برای درخشیدن به شما می‌روند.

 

حتما ببینید : سرهمی زنانه جدید (معرفی انواع Overall )

انواع صندل و مانتو بلند

 مدل دیگری از سندل­‌ها ‌‌در راحتی به هنگام پوشیدن مانند دمپایی هستند و بر خلاف تصور کاملا برای ست شدن با مانتو بلند مناسب هستند. شما می‌­توانید برای ساخت استایل کژوال و انجام کارهای رزوانه خود از آن‌ها استفاده کنید. مثلا وقتی که به خرید یا پیاده­‌روی در ساحل می­‌روید.

انواع صندل و مانتو بلند

 
حتما ببینید : مانتو کتی

بوت / نیم‌­بوت و مانتو بلند

این کفش‌­ها برای ست با مانتو بلند قطعا بیشتر مناسب روزهای سرد زمستان و پاییز است. پس اگر در این فصول به این سوال برخوردید که به مانتو بلند چه کفشی میاد؟ بوت ونیم‌­بوت شما را نجات خواهد داد. اما این حرف به این معنی نخواهد بود که شما نمی‌­توانید در روزهای بارانی بهار یا حتی تابستان به سراغ نیم‌­بوت­های ته کمد بروید. برای پوشیدن بوت و نیم­بوت­ها باید دقت کنید که به خوبی آیتم‌­ها را کنار هم قرار دهید تا استایل معقولی را بسازید. چطوری؟ همانطور که می­‌دانید طول بوت­ها می‌­تواند متفاوت باشد. بنابراین شما باید به نکاتی نظیر بلندی بوت­ و نوع شلوار و بلندی آن توجه کنید. یکی از بهترین پیشنهادها برای شلوار مناسب با بوت استفاده از شلوارهای جذب است که بدون هیچ دردسری درون بو‌‌‌‌‌ت‌­های بلند شما جا می­گیرند.

شما برای انتخاب شلوار مناسب با نیم‌بوت می‌توانید از آیتم‌هایی مانند شلوار جذب، راسته و بوت کات استفاده کنید. اگر از طرفداران شلوارهای گشاد هستید، خبر خوب این است که می‌توانید شلوارهای کوتاه و گشاد را با نیم‌بوت ها و بارانی بلند ست کنید. کیف‌های کمری و کوچک٬ مکمل خوبی برای این ست هستند.

بوت / نیم‌­بوت و مانتو بلند

بوت / نیم‌­بوت و مانتو بلند

حتما ببینید : مانتو لاکچری 2019
 

 

اگر رنگ بوت یا نیم‌­بوت شما تیره است، می­‌توانید با پوشیدن شلوارهای تیره کشیده­‌تر و بلندتر به نظر برسید. البته علاوه بر شلوار می‌­توانید در زیر مانتو٬ پیراهن و دامن یا حتی سرهمی بپوشید و ظاهری کاملا شیک و ترندی برای خودتان بسازید.

بوت / نیم‌­بوت و مانتو بلند

 

حتما ببینید : مانتو تابستانی با پارچه نخی، حریر

اگر به دنبال کفش مناسب با مانتو بلند برای استایل اداری محل کار خود هستید، می­‌توانید از  مدل اکسفورد و لوفر استفاده کنید.

بوت / نیم‌­بوت و مانتو بلند

حتما ببینید : مانتو جلوباز

 

انواع کتانی و مانتو بلند

یکی از راحت‌ترین کفش‌ها برای اکثر خانم‌ها کتانی است که این روزها مورد علاقه تعداد زیادی از خانم‌های خوش‌پوش قرار گرفته. احتمالا اولین جواب خانم‌ها به سوال “به مانتو بلند چه کفشی میاد؟”، کتانی است. اگر شما از آن دست خانم‌هایی هستید که به استایل اسپرت علاقه زیادی دارید و همیشه کتانی انتخاب اول شما برای ست با مانتو است، کتانی را با مانتو بلند و شلوارهای ورزشی، اسلش و جین ست کنید.

انواع کتانی و مانتو بلند

انواع کتانی و مانتو بلند

 

حتما ببینید: مانتو بهاری 

انواع کتانی و مانتو بلند انواع کتانی و مانتو بلند

 اگر قد کوتاهی دارید و می­خواهید حتما مانتو بلند را با کتانی بپوشید، می­توانید به سراغ مدل­هایی از کتانی بروید که لژدار هستند و پاشنه اضافی آنها شما را کوتاه نشان نمی­دهد. در مورد انتخاب شلوار مناسب برای اینکه کشیده­تر و بلندتر به نظر برسید، پیشنهاد ما این است که شلوار فاق بلند جین را با مانتو بلند جلو باز و کتانی امتحان کنید.

حتما ببینید: مانتو تابستانی

 دمپایی و مانتو بلند

در گذشته اگر کسی با دمپایی به خیابان می‌آمد، قطعا به او می‌خندیدیم. اما حالا شما می‌توانید با مدل‌های زیبای دمپایی در فصل تابستان استایل زیبایی برای خود بسازید. درست متوجه شدید هر چند که شاید برای شما قابل باور نباشد اما یکی از آیتم‌های مناسب برای سوال “به مانتو بلند چه کفشی میاد؟ “، دمپایی هست. یکی از زیباترین استایل‌هایی که می‌توانید با مانتو بلند داشته باشید، دمپایی و شلوار جین جذب است. اگر تمایل ندارید که از شلوار استفاده کنید، می‌توانید زیر مانتو بلند خود تونیک یا پیراهن‌های زیبا با دمپایی بپوشید.

  دمپایی و مانتو بلند  دمپایی و مانتو بلند

کفش کالج و مانتو بلند

این کفش‌­ها در همه جای دنیا پرطرفدار هستند. کفش کالج از آن دست کفش‌‌­هایی است که شما با استفاده از آن در استایل خود اول از همه عاشق راحتی آن می­‌شوید زیرا این کفش­‌ها تقریبا تخت هستند و کمی پاشنه دارند. علاوه بر راحتی یکی دیگر از مزیت‌­های کفش کالج این است که شما در هر استایلی از کژوال تا اداری می­‌توانید این کفش­ها را بپوشید. در جواب سوال به مانتو بلند چه کفشی میاد؟ ، باید بگویم که شما می­‌توانید کفش کالج را با مانتوهای بلند و حتی کوتاه بپوشید و به سادگی با سایر آیتم­‌های استایل خودتان مانند سرهمی، شلوار، دامن و… در زیر مانتو بلند ست کنید. اما مهم­ترین ویژگی که در استفاده از کفش کالج  که کار شما را برای ساخت یک استایل جذاب آسان می­کند، این است که شما می­‌توانید آنها را با همه نوع شلواری از شلوار پارچه‌­ای تا جین بپوشید. بنابراین کفش کالج یکی از کاربردی­ترین کفش‌­هایی است که شما با داشتن آن در کمد در واقع خیال خودتان را راحت می­‌کنید.

کفش کالج و مانتو بلند

کفش کالج و مانتو بلند

تا اینجا مفصل توضیح دادیم که به مانتو بلند چه کفشی میاد؟

اگر قصد خرید کفش‌های بالا با قیمت مناسب را دارید کافیست سری به دسته‌بندی کفش در اپلیکیشن کمدا بزنید تا با آن٬ به کمد دخترهای ایرانی سرک بکشید و کفش موردنظرتان را برای ست کردن با مانتو بلند پیدا کنید. این هم لینک دانلود اپ کمدا:

 

به نظر شما به مانتو بلند چه کفشی میاد؟

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید.

 

 

چه کفش‌هایی را با مانتوی بلند می‌توانیم بپوشیم؟

کفش‌های پاشنه بلند، سندل‌های تخت، پاشنه دار یا لژدار، بوت‌ها یا نیم‌بوت‌ها، کتانی‌ها، کالج‌ها و دمپایی‌ها را با توجه به موقعیت و شرایط استفاده با مانتوی بلند ست کنید.

از کجا کفش مناسب با مانتوی بلند بخریم؟

اگر قصد خرید کفش ست با مانتوی بلند با قیمت مناسب را دارید کافیست سری به دسته‌بندی کفش در اپلیکیشن کمدا بزنید تا به کمد دخترهای ایرانی سرک بکشید و کفش موردنظرتان بخرید.

آیا پوشیدن دمپایی با مانتوی بلند مناسب به نظر می‌رسد؟

در گذشته اگر کسی با دمپایی به خیابان می‌آمد، قطعا به او می‌خندیدیم. اما حالا شما می‌توانید با مدل‌های زیبای دمپایی در فصل تابستان استایل زیبایی برای خود بسازید.

درباره فائزه خجیر

من یک کامپیوتری عاشق نویسندگی، هنر و فشن هستم. یکی که محدود نمیشه به چیزی و عاشق تنوع درون آدمها و تفکراتشونه. همیشه به دنبال ایده های نو و خلاقیت میره و ساختن آرزوشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.