آموزشی, استایل, سوالات مانتو

به مانتو قرمز چه رنگ شالی میاد؟ (ست شال و روسری مناسب مانتو قرمز)

به مانتو قرمز چه رنگ شالی میاد؟ (ست شال و روسری مناسب مانتو قرمز)

به مانتو قرمز چه رنگ شالی میاد؟

رنگ قرمز را بشناسیم

رنگ قرمز در کنار آبی و زرد، یکی از سه رنگ اصلی است و جز محبوب‌ترین رنگ‌ها در سراسر دنیا است. به عنوان مثال در کشور چین رنگ قرمز محبوب‌ترین رنگ است. این رنگ محبوب در اکثر فرهنگ‌ها نمادی از  از شادی است و در بسیاری از نقاط دنیا، رنگ مرسوم لباس عروس محسوب می‌شود. شاید بد نباشد بدانید که رنگ قرمز در رتبه دوم جلب توجه پس از رنگ زرد قرار می‌گیرد و همزمان القا‌گر انرژی و بیدار کننده حس ماجراجویی است. این رنگ زنده و زیبا، نماد زندگی است و شاید اولین انتخاب بسیاری از بانوان در مراسم‌های مجلل و خاص باشد اما استفاده درست از آن همواره به زیباتر شدن استایل روزانه شما کمک خواهد کرد. اگر این رنگ، یکی از رنگ‌های مورد علاقه شماست اما اعتماد به نفس کافی برای ایجاد یک استایل زیبا با رنگ قرمز را ندارید، حتما ادامه این نوشته برای شما جذاب خواهد بود. مانتو قرمز در عین زیبایی نفس گیری که دارد، رنگ چالش برانگیزی نیز به حساب می آید به طوری که شاید کمتر کسی بداند به مانتو قرمز چه رنگ شالی میاد؟

اگر هنوز رنگ قرمز را وارد کمدتان نکرده اید اپلیکیشن کمدا را نصب کنید و از قسمت جستجو، کلمه مانتو و رنگ قرمز را انتخاب کنید تا صدها انتخاب جذاب و را با 50-70 درصد تخفیف ببینید.

حتما ببینید : مدل مانتو جدید 2019 معرفی بیش از 100 مدل جدید و به روز (ایرانی و خارجی)

 

در این نوشته از رادیو مدا تلاش کرده‌ایم راهنمای جامعی از رنگ‌های مختلف شال و روسری که به خوبی با مانتوی قرمز ست می‌شوند گردآوری کنیم. پس اگر سوال به مانتو قرمز چه رنگی میاد؟ سوال شما هم هست، حتما ادامه نوشته را دنبال کنید.

مانتو قرمز با شال و روسری مشکی

احتمالا به نظر شما هم شال و روسری مشکی با مانتوی قرمز ترکیبی بسیار زیبا می‌سازد. بله، اولین پیشنهاد کمدا به شما استفاده از شال و روسری مشکی با مانتوی قرمز است. رنگ مشکی یک رنگ خنثی است و با همه طیف‌های قرمز از قرمز آتشین و مایل به نارنجی تا زرشکی به خوبی هم‌خوانی دارد. این رنگ نمادی از جدیت ، شکوه و قدرت است و ترکیب آن با قرمز آتشین بسیار چشمگیر خواهد شد. در تصویر زیر، استایلی زیبا از بانو بهاره کیان افشار را می‌بینیم که در خلق آن از ترکیب زیبای این دو رنگ کمک گرفته است.

استفاده از رنگ مشکی در کنار رنگ قرمز سبب چشم‌گیر تر شدن این رنگ خواهد شد و در ایجاد استایل با استفاده از این دو رنگ، به رنگ سومی احتیاج نخواهید داشت اما اگر دوست دارید رنگ سومی به این استایل اضافه کنید، پیشنهاد کمدا به شما رگه هایی از رنگ طوسی است. حضور دو رنگ خنثی در کنار رنگ قرمز، کمک می‌کند که رنگ غالب استایل شما یعنی رنگ قرمز به خوبی دیده شود.

حتما ببینید : مانتو اسپرت

مانتو قرمز با شال و روسری مشکی

مانتو قرمز با شال و روسری مشکی

مانتو قرمز با شال و روسری طوسی

جواب بعدی کمدا به سوال به مانتو قرمز چه رنگ شالی میاد؟ رنگ طوسی است. کلیه سایه و روشن‌های طیف رنگ طوسی هم‌خوانی خوبی با رنگ قرمز دارند. در تصویر زیر استایلی زیبا از نیوشا ضیغی با مانتوی قرمز و روسری طوسی می‌بینیم.

مانتو قرمز با شال و روسری طوسی

 

حتما ببینید : مانتو لاکچری 2019

رنگ خنثی طوسی به خوبی با کلیه رنگ‌های اصلی ترکیب می‌شود و امکان ندارد که در استفاده از آن در کنار رنگ‌های اصلی بتوانید استایل بدی ایجاد کنید. برای استفاده از رنگ طوسی در کنار مانتو قرمز به یاد داشته باشید که از طوسی می‌توانید در کنار کلیه ته‌رنگ‌های قرمز با اطمینان خاطر استفاده کنید و محدودیتی در انتخاب ته‌رنگ مناسب ندارید. استفاده از رنگ طوسی به رسمی‌تر شدن استایل شما کمک می‌کند. پس اگر تا به حال شال و روسری طوسی نداشته‌اید، کمدا به شما پیشنهاد پیدا کردن شال و روسری طوسی در کمدهای بانوان ایرانی را می‌دهد. با نصب کردن اپلیکیشن کمدا و یک جستجوی ساده به تعداد بی‌شماری کمد دختران ایرانی سرک بکشید و یک شال یا روسری طوسی مطابق با سلیقه‌تان تهیه کنید.

 

مانتو قرمز با شال و روسری سفید

سومین رنگ شال و روسری پیشنهادی کمدا برای ست کردن با مانتوی قرمز، یک رنگ خنثی دیگر است: شال و روسری سفید در کنار مانتوی قرمز. رنگ زیبای سفید به خوبی با رنگ قرمز هم‌خوانی دارد و محدودیتی در استفاده از این رنگ در کنار ته‌رنگ‌های مختلف رنگ قرمز ندارید اما بهتر است به خاطر داشته باشید که استفاده از شال و روسری سفید در کنار مانتوی قرمز روشن، همزمان که ظاهری جوان ایجاد میکند، از گیرایی رنگ قرمز می‌کاهد. بنابراین اگر به دنبال رنگ مناسب شال و روسری در کنار مانتوی قرمز برای یک قرار غیر رسمی و دوستانه در وسط روز هستید، شاید بهترین انتخاب رنگ سفید باشد. در تصویر زیر استایلی زیبا از بانو ترانه علیدوستی با مانتوی قرمز و شال سفید می‌بینیم.

مانتو قرمز با شال و روسری سفید

دقت کنید که هنگام استفاده از شال سفید رنگ، جزییات آرایش شما به خوبی دیده می‌شود و شاید آرایش با رنگ‌های روشن‌تر، انتخاب مناسبی باشد.

 

حتما ببینید : مانتو تابستانی با پارچه نخی، حریر

مانتو قرمز با شال و روسری سبز

در علم رنگ شناسی، رنگ سبز، مکمل رنگ قرمز است و این یعنی اگر می‌خواهید رنگ قرمز در استایل شما به خوبی دیده شود، بهتر است به سراغ رنگ سبز بروید. ترکیب ته‌رنگ‌های مختلف این دو رنگ همواره جذاب است اما شاید بهترین ته‌رنگ از خانواده سبز برای ایجاد یک ست با مانتوی قرمز رنگ، رنگ سبز خزه‌ای باشد. رنگ سبز خزه‌ای و همچنین قرمز فیستا جز ترندهای تابستان 2019 هستند. استفاده از ترکیب شال و روسری سبز و مانتوی قرمز در روزهای منتهی به کریسمس و شب یلدا پیشنهاد می‌شود.

مانتو قرمز با شال و روسری سبز

 

حتما ببینید : مانتو جلوباز

همچنین اگر به ترکیب رنگ قرمز و سبز علاقه دارید، توصیه کمدا به شما استفاده از رنگ‌های پاستلی با ته‌رنگ‌ قرمز و سبز است.

مانتو قرمز با شال و روسری آبی

به مانتو قرمز چه رنگ شالی میاد؟ ترکیب رنگ قرمز با دو رنگ اصلی دیگر، یعنی زرد و آبی همیشه درست است. رنگ آبی یک رنگ تماما سرد و رنگ قرمز رنگی تماما گرم است و ترکیب آن‌ها سبب می‌شود رنگ قرمز به خوبی به چشم بیاید. دو رنگ آبی و قرمز دارای سایه روشن‌های مختلفی هستند و کافی است ته‌رنگ مناسب از این دو رنگ را برای ترکیب کردن با یکدیگر پیدا کنید.

مانتو قرمز با شال و روسری آبی

 

حتما ببینید : مانتو مجلسی بلند، با گیپور، مروارید دوزی 

ترکیب رنگ آبی و قرمز، یک ترکیب کلاسیک است و هیچ گاه قدیمی نمی‌شود. این ترکیب رنگ در کلیه فصول سال قابل استفاده است. بنابراین توصیه کمدا به شما استفاده از یک شال یا روسری آبی در کنار مانتوی قرمز و به همراه شلوار جین آبی یا سورمه‌ای است. برای کامل کردن این استایل می‌توانید از کفش های اسپرت سفید‎ کمک بگیرید.

مانتو قرمز با شال و روسری زرد

رنگ زرد در کنار آبی و قرمز سومین رنگ از رنگ‌های اصلی است و همانند رنگ آبی، هم‌نشینی خوبی با رنگ قرمز دارد. در ترکیب شال و روسری زرد با مانتوی قرمز، بهتر است سراغ ته‌رنگ‌های تیره تر زرد بروید. همچنین بهترین ترکیب ممکن در ایجاد یک استایل چشم‌گیر با استفاده از رنگ زرد و قرمز زمانی به دست می‌آید که از هر دو رنگ به سمت یکدیگر حرکت کنید و به نارنجی نزدیک شوید. ترکیب قرمز روشن و زرد خردلی، یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن است.

مانتو قرمز با شال و روسری زرد

حتما ببینید :  مانتو ترک (ترکیه ای 2019)

در ترکیب مانتوی قرمز و شال زرد رنگ می‌توانید همانند تصویر بالا از ترفند کالر بلاکینگ استفاده کنید. اگر با ترفند کالربلاکینگ آشنایی ندارید می‌توانید توضیح آن را در انتهای این نوشته بخوانید و با این ترفند به خوبی آشنا شوید.

مانتو قرمز با شال و روسری بنفش

اگر تا به حال استفاده از این ترکیب رنگ را تجربه نکرده‌اید، کمدا به شما توصیه می‌کند که از یک شال یا روسری بنفش در کنار مانتوی قرمز رنگتان استفاده کنید و دو برابر جلب توجه کنید.

مانتو قرمز با شال و روسری بنفش

رنگ‌های قرمز و بنفش حضور یکدیگر را تقویت می‌کنند و همین موضوع سبب جلب توجه بیشتر به استایل شما می‌شود اما استفاده همزمان از این دو رنگ سبب می‌شود که درخشش رنگ قرمز به تنهایی، کمتر بشود.

در ترکیب شال بنفش و مانتوی قرمز رنگ هم می‌توانید همانند تصویر بالا از تکنیک کالر بلاکینگ استفاده کنید.

 

حتما ببینید : مانتو کتی

مانتوی قرمز با شال و روسری شتری

رنگ قرمز به خوبی با کلیه رنگ‌های خنثی ترکیب می‌شود. در ابتدای نوشته سه مورد از رنگ‌های خنثی که به خوبی با رنگ قرمز ست می‌شوند بررسی شد: مشکی، سفید و طوسی. اما چهارمین رنگ خنثی، رنگ شتری و سایر رنگ‌های نزدیک به آن است. رنگ شتری با بیشتر ته‌رنگ‌های خانواده قرمز هم‌نشینی خوبی دارد اما بهتر است هنگام استفاده از این رنگ در کنار رنگ قرمز، از ته‌رنگ‌های قرمز که به نارنجی نزدیک است، فاصله بگیرید. استفاده از کیف و کفش به رنگ شتری به زیباتر شدن این استایل کمک خواهد کرد. ترکیب پالتو و مانتوی قرمز و شال و روسری شتری، یکی از بهترین انتخاب‌ها در فصول سرد سال است.

مانتوی قرمز با شال و روسری شتری

 

حتما ببینید : مانتو کوتاه

همچنین در کنار مانتوی قرمز می‌توانید از شال و روسری خاکی و کرم رنگ هم استفاده کنید. در تصویر زیر، استایلی زیبا از بانو فاطمه معتمد آریا با مانتوی قرمز و شال کرمی رنگ می‌بینیم.

مانتو قرمز با شال و روسری سفید و مشکی

به مانتو قرمز چه رنگ شالی میاد؟ همانطور که در ابتدای نوشته خواندیم، دو ترکیب قرمز- مشکی و قرمز- سفید از بهترین ترکیب‌های ممکن در ایجاد استایلی با استفاده از رنگ قرمز هستند. اما می‌توانید برای ایجاد یک استایل به‌روز و زیبا با استفاده از مانتوی قرمز، از شال و روسری‎هایی استفاده کنید که دارای طرح‌های سفید و مشکی هستند.

مانتو قرمز با شال و روسری سفید و مشکی

مانتو قرمز با شال و روسری طرح‌دار

تا به اینجا دیدیم که رنگ قرمز هم‌نشینی بسیار خوبی با بسیاری از رنگ‌ها دارد. بنابراین می‌توانید در کنار یک مانتوی قرمز از شال و روسری‌های طرح‌دار در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف با اطمینان خاطر استفاده کنید. البته بهت است سعی کنید رنگ زمینه شال و روسری طرح‌دار انتخابی شما، رنگی خنثی باشد.

مانتو قرمز با شال و روسری طرح‌دار

مانتو قرمز و تکنیک کالربلاکینگ

در تکنیک کالر بلاکینگ، هدف ایجاد جاذبه بصری با کنار هم قراردادن بلوک‌هایی از رنگ‌های جیغ و پر رنگ است. برای استفاده از تکنیک کالربلاکینگ کافی است دو رنگ جیغ و پر انرژی را انتخاب کنید. رنگ قرمز یکی از مناسب‌ترین زمینه‌ها را برای ایجاد کالربلاکینگ ایجاد می‌کند. بنابراین اگر به دنبال خلق استایلی تابستانه و زیبا با استفاده از مانتوی قرمزتان هستید، به سراغ روسری و شال‌های آبی، سبز، زرد، بنفش و صورتی بروید و سایر آیتم‌های استایل‌تان را از دیگر رنگ‌های جیغ انتخاب کنید. در تصویر زیر نمونه‌ای از تکنیک کالربلاکینگ استفاده شده توسط مگان مارکل را می‌بینیم.

مانتو قرمز و تکنیک کالربلاکینگ

 

حتما ببینید : مانتو دخترانه

خرید شال و روسری ست مانتو قرمز از کمدا

اگر مانتوی قرمزتان را تا به حال در کمد رها کرده بودید و نمی‌دانستید که چه رنگی را می‌توانید با آن ست کنید، بهتر است به کمدتان سری بزنید و مانتوی قرمز زیبایتان را به آیتم‌های مورد استفاده روزانه‌تان اضافه کنید. در اپلیکیشن کمدا می‌توانید تعداد بی‌شماری شال و روسری را با بیش از 50 درصد تخفیف خریداری کنید و استایل‌های متعددی را با استفاده از آن‌ها و مانتوی قرمزتان خلق کنید.

به نظر شما به مانتو قرمز چه رنگ شالی میاد؟

شما مانتوی قرمز رنگ‌تان را با چه رنگ شال و روسری ست می‌کنید؟ در نظرات این نوشته منتظر رنگ‌های پیشنهادی شما برای ایجاد یک استایل زیبا با استفاده از مانتوی قرمز هستیم.

 

 

رنگ قرمز نماد چه چیزهایی است؟

قرمز در کنار آبی و زرد، یکی از سه رنگ اصلی و جز محبوب‌ترین رنگ‌ها است. این رنگ محبوب در اکثر فرهنگ‌ها نمادی از شادی است و در بسیاری از نقاط دنیا، رنگ مرسوم لباس عروس محسوب می‌شود. قرمز در رتبه دوم جلب توجه پس از رنگ زرد قرار می‌گیرد و همزمان القا‌گر انرژی و بیدار کننده حس ماجراجویی است. این رنگ زنده و زیبا، نماد زندگی است.

مانتو قرمز به چه رنگ شالی میاد؟

طیف وسیعی از رنگ‌ها مانند مشکی، طوسی، سفید، سبز، آبی، زرد، بنفش، شتری و… با مانتوی قرمز ست می‌شوند. این پست رادیومدا همراه با عکس‌های نمونه را از دست ندهید.

تکنیک کالر بلاکینگ چیست؟

در تکنیک کالر بلاکینگ، هدف ایجاد جاذبه بصری با کنار هم قراردادن بلوک‌هایی از رنگ‌های جیغ و پر رنگ است.

از کجا شال و روسری ست با مانتوی قرمز بخرم؟

در اپلیکیشن کمدا می‌توانید تعداد بی‌شماری شال و روسری را با بیش از 50 درصد تخفیف خریداری کنید و استایل‌های متعددی را با مانتوی قرمزتان خلق کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.