آموزشی, سوالات مانتو

از کجا مانتو بارداری بخرم؟ (راهنمای انتخاب و خرید مانتو بارداری)

از کجا مانتو بارداری بخرم؟ (راهنمای انتخاب و خرید مانتو بارداری)

از کجا مانتو بارداری بخرم؟

یکی از شیرین‌ترین اتفاق‌هایی که در زندگی هر خانومی ممکنه پیش بیاید، دوران شیرین بارداریه. توی این دوران همه چیز عوض می‌شود حتی طرز نگاه کردن ما خانوم‌ها به مسائل مختلف اما مهم‌ترین و ملموس‌ترین تغییری که در دوران‌بارداری رخ می‌دهد، تغییر سایز خانم‌هاست به گونه‌ای که وقتی خانم بارداری به ماه‌های وسط تا انتهایی بارداری‌اش میرسد یکی از بزرگترین مشکلاتش این است که تقریباً همه لباس‌هایش دیگر تنگ شده‌اند و باید مانتو بارداری و لباس بارداری تهیه کند. آن هم لباس و مانتویی که علاوه بر زیبایی راحت باشند و با شرایط بدن در این ایام هماهنگ باشند. اما یکی از سوال‌های چالشی همیشگی این است که از کجا مانتو بارداری بخرم؟

 

حتما ببینید : مدل مانتو جدید 2019 معرفی بیش از 100 مدل جدید و به روز (ایرانی و خارجی)

 

راهنمای خرید مانتو بارداری

بارداری یکی از زیباترین مراحل زندگی یک خانم است. در طول این مدت بدن وی دچار تغییرات فیزیکی زیادی می‌شود و نیازمند پوششی نرم و راحت است. در گذشته بعضی از  خانم‌های باردار معمولا لباس‌هایی قدیمی، گشاد و از مد افتاده حتی متعلق به مادران خودشان را می‌پوشیدند و سعی می‌کردند برای این ایام لباس جدیدی نخرند و توجه کمتری به ظاهرشان داشتند، چرا که فکر می‌کردند اندام آن‌ها از فرم خارج شده است، اما امروزه بیشتر بانوان در اجتماع حضور دارند و همین مسئله تفاوت زیادی را در مدل لباس پوشیدن آن‌ها ایجاد کرده است. خانم‌های این دوره، در جمع همیشه حاضر و فعال هستند و پوشش آن‌ها در بارداری باید علاوه بر راحتی، آراسته هم باشد. وقتی باردار هستید، لباس پوشیدن یکی از مهم‌ترین چالش‌ها برای شماست، اینکه چه چیزی بپوشید؟ اعم از مدل، رنگ، جنس و سایز از اهمیت خاصی برخوردار است. از آنجا که در این دوران خیلی سریع سایز لباستان تغییر می‌کند، ممکن است در انتخاب لباس سردرگم شوید.

حتما ببینید : مانتو چهارخونه، ریز و درشت

همیشه مهم‌ترین نکته در انتخاب لباس‌تان در این مدت، میزان راحتی شما در آن است. بدن هفته به هفته در حال تغییر است و باید در پوشش خود راحت باشد. جنس لباس هم خیلی مهم است. بهتر است مواد به کار رفته در این لباس‌ها از الیاف طبیعی باشد، مانند کتان و نخ. بعضی از خانم‌ها از اینکه بارداری‌شان مشخص شود، احساس خوبی ندارند و سعی می‌کنند با پوشیدن لباس‌های با سایز بزرگ‌تر شکم خود را بپوشانند غافل از اینکه اندام خود را با پوشیدن این لباس‌ها ناموزون و نامتناسب نشان می‌دهند. پوشیدن لباس‌های بدون طرح و ساده و افتاده راحتی خاصی دارد، اما مناسب مهمانی‌ها نیست، زیرا شما را مسن نشان می‌دهد و مسن‌تر از سن واقعی تان.

چند نکته مهم برای خرید مانتو بارداری

مانتویی را انتخاب کنید که فرم خوبی دارد و از ناحیه شکم آزاد‌تر است تا بعد از بارداری تنها با بستن یک کمربند بتوانید دوباره از آن‌ها استفاده کنید.

حتما ببینید : مانتو اسپرت

 

مانتوهایی با یقه هفت یا یقه قایقی، مدل‌های خوبی برای فرم دادن به صورت خانم‌های باردار است.

حتما ببینید :  مانتو ترک (ترکیه ای 2019)

 

اگر اسپرت‌پوش هستید، شلوار جین‌ اسپرت شکم‌دار مخصوص حاملگی را انتخاب کنید و با یک بلوز یا تونیک بلند بپوشید. این شلوارها معمولا دو فرم دارد یا زیر شکم یا بالای شکم قرار می‌گیرد و راحتی خاصی به آن می‌دهد.

حتما ببینید : مانتو جلوباز

خیلی از خانم‌های باردار مانتوهای رنگی، طرح‌دار و راه‌راه با راه‌های افقی نمی‌پوشند. اگر لباس‌های طرح‌دار با طرح‌های نه چندان شلوغ و رنگ‌های شاد بپوشید یا بلوز، شلواری را که یکی از آنها راه‌ راه و دیگری ساده است، با هم ست کنید، آراسته‌تر خواهید بود. خیلی‌ها عادت دارند لباس‌هایی با رنگ تیره مانند سرمه‌ای یا مشکی بپوشند، زیرا تصور می‌کنند شکم برآمده آن‌ها را کوچک‌تر نشان می‌دهد. اما توصیه می‌شود شاد بپوشید زیرا رنگ‌های روشن انرژی مثبت بیشتری به شما خواهد داد.

 

حتما ببینید : مانتو لاکچری 2019

 

انواع مانتو بارداری

مانتو بارداری نخی

همانطور که قبلا گفته شد، مانتوهای نخی به دلیل جنسی که دارند راحتی بیشتری برای مصرف‌کننده فراهم می‌کنند و راحتی مهم‌ترین نکته برای مادر باردار می‌باشد.

مانتو بارداری مجلسی

یکی از مشکل‌ترین دغدغه‌ها برای خانم‌ها همان معضل همیشگی و ازلی ” چی بپوشم ” است ، اما مشکل چی بپوشم در دوران بارداری خیلی دشوارتر می‌شود،  تصور کنید در دوران حاملگی به یک مهمانی یا مجلس عروسی دعوت شده‌اید و دنبال یک مانتو بارداری مجلسی مناسب و شیک هستید، در این گونه موارد انتخاب مدل و پارچه مجلسی که متناسب با وضعیت جسمی خانم باردار باشد دشوارتر است و اهمیت بیشتری خواهد داشت.

گاهی با یک گلدوزی یا کارشدگی کوچک روی مانتو می‌توانید از یک مانتو بارداری ساده یک مانتو کاملاً مجلسی و شیک و با نمک بسازیید مثلاً مانتویی که بدون طرح‌ها و گل‌دوزی‌های روی لباس یک مانتو کاملا ساده و رسمی محسوب می‌شود.

 

حتما ببینید : مانتو مجلسی بلند، با گیپور، مروارید دوزی 

مانتو بارداری اداری

مانتویی که کاملا حالت رسم و اداری دارد و می‌تواند در دانشگاه ، اداره یا محل کار مورد استفاده قرار بگیرد.

مانتو بارداری مدل کیمونو

مانتو بارداری زیر و رو

این مانتوها به صورت لباس بارداری و رویه هستند که بسیار پرکاربرد می‌باشند و اغلب مناسب مهمانی‌ها هستند تا محیط‌های رسمی.

 

حتما ببینید : سرهمی زنانه جدید (معرفی انواع Overall )

 

از کجا مانتو بارداری بخریم؟

خانم‌های ایرانی بجز مسئولیت خانه‌داری ، همسرداری و بچه‌داری گاهی مسئولیت‌های اجتماعی و شغلی هم دارند به همین علت مدل مانتو بارداری باید طوری باشد که خانم‌ها بتوانند با راحتی و بدون معذب بودن حضور اجتماعی و کار خود را تا حداقل تا ماه‌های آخر بارداری ادامه دهند، در این ادامه این مطلب با توجه به اینکه الان از ویژگی‌های مانتوهای بارداری و انواع آن اطلاعات جامعی بدست آوردیم، وقت این رسیده تا بدانیم برای خرید یک مانتو بارداری مناسب به کجاها می‌توانیم سر بزنیم.

خرید از مراکز تجاری و بازار

بسیاری از کاربران هنوز به فروشگاه‌های آنلاین اعتماد ندارند یا قیمت این فروشگاه‌ها را مقرون به صرفه نمی‌دانند و ترجیح می‌دهند حضوری خرید کنند. برخی دیگر نیز برای مقایسه کالای مورد نظر خود با کالاهای مشابه سراغ خرید حضوری می‌روند، بنابراین برای خرید حضوری از مراکز تجاری و بازار بهتر است جاهایی را انتخاب کنیم که با محوریت فروش مانتو بارداری باشند. به صورت کلی قدیمی‌ترین روش خرید، خرید حضوری و از بازار و مغازه‌داران است که مزایا و معایب خودش را دارد. بزرگترین مزیت آن، این است که خرید به صورت کاملاً ملموس صورت می‌گیرد یعنی شما مدل را دیده و جنس پارچه را لمس می‌کنید و علاوه بر اون مانتو بارداری خود را پرو کرده و با توجه به نشست مانتو بر روی اندام خود تصمیم به خرید می‌گیرید. اما خب خرید حضوری عیب‌های مختص به خود را دارد مثلا، مدت زمان زیادی که باید بین مغازه‌ها دنبال مانتوی مورد نظرتان بگردید و یا وقتی که صرف رفت و آمد به بازار می‌شود به خصوص در کلانشهرها با توجه به ترافیک، واقعاً می‌تواند خسته کننده باشد.

اصلی‌ترین عیب خرید حضوری این است که مشتری نمی‌تواند انتظارات واقعی خود را برای کالای مورد نظر بیان کند و ممکن است با فروشنده تعارف کند و جنسی را بخرد که اصلا دوست ندارد و یا مناسب او نیست.

خرید غیر حضوری مانتو بارداری

فروشگاه‌های اینترنتی امروزه برای بسیاری از مردم ایران و دنیا امری شناخته‌شده است و بسیاری این فروشگاه‌ها را آینده‌ دنیای مدرن دانسته و خبر از مرگ فروشگاه‌های سنتی می‌دهند. همه ما هم این روزها قبل از هر خریدی سری به اینترنت و چند فروشگاه اینترنتی می‌زنیم؛ چون مواردی همچون بي‌نیازي به مراجعه حضوری، تحویل کالا در خانه و حذف واسطه‌ها و ارزان‌فروشی از جمله مزایای این فروشگاه‌های نوظهور محسوب می‌شوند.

در خرید اینترنتی باید مسئله‌های مختلفی رو در نظر بگیرید: آیا پولی که برای خرید مانتو بارداری پرداخت می‌کنید به شرط تحویل گرفتن کالای موردنظرتان است؟

آیا مانتویی که گرفتید مطابق با مشخصاتی هست که ذکر شده بود؟

آیا اگر به هر دلیلی مانتو معیوب بود، می‌توانید آن را مرجوع کنید؟

و هزار اما و اگر دیگر

یکی از راه‌هایی که در خرید اینترنتی برای مانتوی بارداری می‌تواند لذت بخش باشد، خرید مستقیم از خود تولیدکنندگان است، چون ارزان‌تر و به صرفه‌تر از سایر سایت‌های اینترنتی است زیرا بدون واسطه از خود تولید کننده خرید می‌کنید.

به صورت کلی چون در خرید اینترنتی قیمت‌ها بالاتر از مغازه‌دارها هست و امکان چانه زدن وجود ندارد توصیه نمی‌شود.

از کجا مانتو بارداری بخرم؟ کمدا!

در اپلیکیشن کمدا در دسته بندی مانتو و رویی، می‌توانید با جستجوی کلمه بارداری انواع مانتوهای بارداری را با توجه به بودجه و سلیقه‌تان را مشاهده کنید، حتی گاهی بعضی از لباس‌های بارداری به حدی مناسب و پوشیده هستند که جایگزین مانتو نیز می‌شوند. پس بد نیست کلیدواژه بارداری را در دسته‌بندی تاپ، شومیز و پیراهن را هم امتحان کنید، شاید مانتو و یا لباس بارداری مناسب خود را سریع‌تر یافتید.

شاید بتوان گفت خرید مانتو بارداری از اپلیکیشن کمدا این فرصت را به شما می‌دهد که ضمن اینکه مانتوی مناسب خود را پیدا می‌کنید، می‌توانید یک مانتوی شیک را با قیمتی بسیار پایین‌تر از بازار تهیه کنید، زیرا همانگونه که می‌دانید مانتوهای بارداری به طور کلی به صورت موقت استفاده می‌شوند پس به صرفه نیست که برای آن‌ها هزینه زیادی در نظر بگیریم.

در ادامه نمونه‌هایی از مانتوهای بارداری را در اپلیکیشن کمدا را با هم می‌بینیم.

 

حتما ببینید : مانتو اداری ساده، شیک و خنک

 

از کجا مانتو بارداری بخرم؟ کمدا!

از کجا مانتو بارداری بخرم؟ کمدا!

از کجا مانتو بارداری بخرم؟ کمدا! از کجا مانتو بارداری بخرم؟ کمدا! از کجا مانتو بارداری بخرم؟ کمدا!

 

به نظر شما بهتر است از کجا مانتو بارداری بخرم؟

نظر خود را در قسمت کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

 

در انتخاب لباس بارداری به کدام نکات باید دقت بیشتری کرد؟

همیشه مهم‌ترین نکته در انتخاب لباس در این دوران، میزان راحتی شما در آن است. جنس لباس هم خیلی مهم است. بهتر است مواد به کار رفته در این لباس‌ها از الیاف طبیعی باشد، مانند کتان و نخ.

کدام نوع یقه برای لباس بارداری زیباتر است؟

مانتوهایی با یقه هفت یا یقه قایقی، مدل‌های خوبی برای فرم دادن به صورت خانم‌های باردار است.

آیا در دوران بارداری می‌توان لباس جین پوشید؟

بله؛ شلوار جین‌ اسپرت شکم‌دار مخصوص حاملگی را انتخاب کنید و با یک بلوز یا تونیک بلند بپوشید.

آیا رنگ‌های روشن خانم‌های باردار را چاق‌تر نشان می‌دهد؟

خیلی‌ها عادت دارند لباس‌هایی با رنگ تیره مانند سرمه‌ای یا مشکی بپوشند، زیرا تصور می‌کنند شکم برآمده آن‌ها را کوچک‌تر نشان می‌دهد. اما توصیه می‌شود شاد بپوشید زیرا رنگ‌های روشن انرژی مثبت بیشتری به شما خواهد داد.

انواع مانتوهای بارداری که در رادیومدا معرفی شده‌اند، کدامند؟

ماتو بارداری نخی، مانتو بارداری مجلسی، مانتو بارداری اداری، مانتو بارداری کیمونو و مانتو باداری زیر و رو همراه با عکس در این پست آورده شده‌اند.

از کجا مانتو بارداری بخرم؟

با خرید مانتو بارداری از اپلیکیشن کمدا ضمن اینکه مانتوی مناسب خود را پیدا می‌کنید، می‌توانید یک مانتوی شیک را با قیمتی بسیار پایین‌تر از بازار تهیه کنید، زیرا همانگونه که می‌دانید مانتوهای بارداری به طور کلی به صورت موقت استفاده می‌شوند پس به صرفه نیست که برای آن‌ها هزینه زیادی در نظر بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.