دسته‌بندی نشده

جدیدترین رنگ‌ های مد فصل تابستان | معرفی ۱۱ رنگ + نمونه استایل

جدیدترین رنگ‌ های مد فصل موضوعیه که این روزها با اومدن فصل تابستون حسابی ترند شده. 

هوای آفتابی، روشن و انرژی‌بخش، فرصتیه که توی اون می‌تونیم با استفاده از رنگ‌های جذاب و زنده، به استایل‌مون یه حس و حالِ تازه بدیم.

توی این مقاله، به بررسی جدیدترین رنگ‌ های مد فصل تابستون پرداختیم. با مرور جدیدترین رنگ‌ های مد فصل تابستون و انتخاب رنگ‌هایی که با شخصیت و سلیقه شما همخونی دارن، می‌تونید استایلی شیک و متناسب با فصل رو بسازید.

۱٫ رنگ آبی اقیانوسی: 

رنگی آبی دریایی و اقیانوسی یکی از جدیدترین رنگ‌ های مد فصل هست که احساس آرامش و اتصال به طبیعت رو به ما میده و جزء رنگ‌های پرطرفدار و شناخته شده تابستونه. توی تابستون طرح‌ها و الگوهای مختلف این رنگ توی لباس‌ها و اکسسوری‌های مختلف دیده میشه. 

آبی اقیانوسی، انرژی و سرزندگی رو به لباس‌ها و جواهرات می‌بخشه و دستت رو واسه انتخاب استایل باز می‌ذاره، از آبی آسمونی گرفته تا آبی کبود.

جدیدترین رنگ‌ های مد فصل

۲. زرد آفتابی: 

رنگ زرد آفتابی رنگی پرانرژی و یکی از جدیدترین رنگ‌ های مد فصل هست که نشاط و خوشحالی رو به منتقل می‌کنه. زرد آفتابی رنگ شادابیه که بازتابی از طبیعت تابستونی داره و توی استایل کردن خیلی محبوبه.

این رنگ با همراهی آفتابِ چشم‌نواز و هوای گرمِ تابستون، می‌تونه توی جزئیات و اکسسوری‌های استفاده شده توی استایل مثل کفش‌ها، کیف‌ها و جواهرات هم جذابیت زیادی داشته باشه.

استفاده از رنگ زرد آفتابی توی آرایش و لاک ناخن‌ها هم می‌تونه حس‌و‌حالِ شاداب و زنده‌ای به ظاهر بده.

۳. صورتی جواهری:

صورتی جواهری یکی از جدیدترین رنگ‌ های مد فصل هست که ظاهری شیک و مدرن رو به‌استایل‌ات میده. صورتی جواهری طیف گسترده‌ای از سایه‌ها و روشنایی‌ها رو داره، از صورتی روشن و زنده تا صورتی کمی تیره و مطلوب. 

این رنگ معمولاَ با موقعیت‌های خاص و الگوهای زیبایی مرتبطه و با ظرافت زیاد برای شفافیت، براقیت و جلوه‌های درخشان به کار می‌ره. 

جدیدترین رنگ‌ های مد فصل

۴. سبز چمنی:

سبز چمنی رنگی طبیعی هست که یادآور آرام‌بخش بودن و طبیعت زیبای تابستونه که به استایل‌ات حس تازگی و زندگی می‌بخش و زنده و شادابت می‌کنه.

با استفاده از این رنگ در لباس‌ها و جزئیات مختلف استایل، می‌تونی یه استایل شیک و خنک با یکی از جدیدترین رنگ‌ های مد فصل داشته باشی که هماهنگ باشه.

توی آرایش صورت، می‌تونی از سایه چشم و خط چشم سبز چمنی استفاده کنی تا تا چشمانت رو برجسته کنی و به آرایشتان جذابیت بیشتری بدی. این رنگ بیانگر زندگی، تازگی و آرامشه و بهت امکان میده با محیط طبیعی هماهنگ بشی و از زیبایی‌های طبیعت لذت ببری.

جدیدترین رنگ‌ های مد فصل

۵. نارنجی شیرین:

 رنگی جذاب که با ظاهری تازه و انرژی‌بخش، استایل‌ات رو زنده می‌کنه. نارنجی شیرین یکی از جدیدترین رنگ های مد قصل هست که واقعاً همه چیز رو به‌زندگی و وجد میاره!

این رنگ تازه و جذاب خیلی پرانرژی و شاداب به‌میاد و وقتی به‌چشم می‌خوره فکرهای خوشحالی برای تابستان به ذهنت می‌رسه. این رنگ توی استایل تابستونی‌ات می‌تونه به‌معنی تأثیر زیادی روی روحیه و زندگی‌ات بذاره.

جدیدترین رنگ‌ های مد فصل

۶. بنفش گل رزماری:

این رنگ یکی از جدیدترین رنگ‌ های مد فصل هست که به استایل‌ات تمیزی و جذابیت میده. از بنفش گل رزماری میشه توی لباس‌ها، کفش‌ها و لوازم آرایشی و استایل‌های مختلف استفاده کرد. این رنگ با طبیعت بنفش گل رزماری هماهنگی داره و احساسی از اعتماد به نفس و رمانتیسم رو به استایل‌ات منتقل می‌کنه.

 از لباس‌های بنفش گل رزماری می‌تونی توی قالب سارافون، شومیز و … استفاده کنی. اما این رنگ به‌صورت خاص برای میهمانی‌ها، مراسم رسمی بسیار مناسبه و باعث جذب نگاه‌ها و ایجاد حس ظرافت و ارزشمندی توی استایل‌ات میشه.

علاوه بر لباس‌ها، از اونجایی‌که این رنگ معمولاً با پوست‌های مختلف به خوبی هماهنگی می‌کنه می‌تونه جلوه طبیعتی و شادابی به استایل آرایشی‌ات بده.می‌تونی از رژ لب، سایه چشم، یا خط چشم بنفش گل رزماری هم استفاده کنی تا به صورتت هم جذابیت بیشتری بده.

جدیدترین رنگ‌ های مد فصل

۷. سفید ساده: 

توی تابستان، استفاده از رنگ سفید به عنوان یکی از جدیدترین رنگ‌ های مد فصل و یک ترند برجسته به نظر می‌رسه. رنگ سفید به عنوان یه رنگ خنک و ملایم، احساس راحتی و تازگی رو به استایل‌ات اضافه می‌کنه و با همه اکسسوری‌ها خیلی راحت ست میشه.

استفاده از رنگ سفید توی لباس‌ها، آرایش و آکسسوری‌ها هم می‌تونه باعث ایجاد ظاهری تمیز و آرامش‌بخش بشه و حس یه استایل تابستونی‌ات طراوت و شیکی رو به‌راحتی منتقل کنه. توی استایل‌ات می‌تونی از لباس‌های سفید ساده و مینیمالیستی مثل شومیزها، سارافون‌ها و شلوارهای سفید استفاده کنی.

توی آرایش هم سایه چشم سفید و یا کرم رنگ روی پلک بالا، چشمانت رو روشن و برجسته می‌کنه و به آرایشت جذابیت می‌بخشه.

علاوه بر این اکسسوری‌های سفید هم می‌تونن استایل تابستانی‌ات رو تکمیل کنن. استفاده از کیف‌ها، کمربندها، گردنبندها و گوشواره‌های سفید استایل‌ات رو شیک می‌کنن.

در نهایت، استفاده از رنگ سفید تو تابستون بهت این امکان رو میده تا با طراوت و خوشحالی توی آغوش فصل گرم تابستان بیفتی.

جدیدترین رنگ‌ های مد فصل

۸. زنگاری پرشیا:

زنگاری پرشیا یکی از انواع زنگارهای سنتی ایرانه که استفاده ازش بستگی به نوع طرح و ذوق هنرمند داره.

اما به طور کلی، زنگاری پرشیا توی طیف رنگ‌های قرمز، سرخابی، آبی، سبز و زرد بیشتر دیده میشه. از این رنگ‌ها معمولاً به‌صورت الگو و طرح‌های متنوعی استفاده میشه؛ رنگی اصیل و جذاب که به لباس‌ها و اکسسوری‌ها زندگی می‌بخشه. 

رنگ قرمز زنگاری به‌عنوان نمادی از شجاعت و اعتماد به نفس توی طراحی‌های مد استفاده میشه.

جدیدترین رنگ‌ های مد فصل

۹. سبز مرکباتی:

سبز مرکباتی یکی از رنگ‌های جدید و پرطرفدار تابستان هست. که شبیه به اسکناس هست و طراوت به استایل‌ها می‌بخشه.

از سبز مرکباتی می‌تونی توی لباس‌های روزمره و ساحلی‌ات استفاده کنی تا استایل تابستونی‌ات رو به روز کنی.

جدیدترین رنگ‌ های مد فصل

۱۰. صورتی پودری:

صورتی پودری یه رنگ اساسی تابستونیه که انعکاس‌دهنده‌ی زندگی و شادیه.

این رنگ زنونگی و زیبایی رو به استایل‌‌ات اضافه می‌کنه و به اون‌ها جلوه‌ای آرام و مدرن می‌بخشه. صورتی پودری رو می‌تونی توی لباس‌های خنک تابستونی و اکسسوری‌هایی مثل کیف و کفش‌ هم به‌کار ببری.

جدیدترین رنگ‌ های مد فصل

۱۱. زرد خردلی:

زرد خردلی یکی از جدیدترین رنگ‌ های مد فصل و از جذاب‌ترین رنگ‌های دلنشین و گرم تابستونیه که روحیه‌ات رو بالا می‌بره و یه جلوه‌ شاد و پرانرژی به استایل می‌ده.

از خردلی توی لباس‌ها، کفش‌ها و کیف‌هات استفاده کن تا یه استایل جذاب تابستونی رو خلق کنی.

جدیدترین رنگ‌ های مد فصل

نتیجه گیری!

جدیدترین رنگ‌ های مد فصل تابستان، یه مجموعه‌ و طیف وسعی از رنگ‌های شاداب، زنده و شناخته شده هستن که با استفاده از اون‌ها توی لباس‌ها، اکسسوری و جواهرات خودت، استایل شیکی رو توی تابستان خلق کنی.

همچنین، می‌تونی این رنگ‌ها رو با هم‌دیگه ترکیب کنی و استایل‌های خاص و منحصر به فردی رو بسازی. 

تماشای جدیدترین آیتم های فشن در کُمُدا

با استفاده از این رنگ‌ها، استایل شیک و متفاوت توی تابستان بساز و از همه لحظه‌های تابستونی لذت ببر.

از همراهی‌ات برای خوندن این مقاله ممنونیم. برامون بنویس رنگ مورد علاقه تو برای فصل تابستون کدوم رنگه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.