ترفند های زیبایی پوست

روغن زیتون و شکر برای پوست صورت (آشنایی با اسکراب روغن زیتون و بهترین برندها)

روغن زیتون و شکر برای پوست صورت

روغن زیتون و شکر برای پوست صورت

پوست زیبای شما می‌تواند زیبایی چهره شما را دو چندان کند. اگر بدانید که کمی مراقبت و رسیدگی به پوستتان تا چه اندازه می‌تواند در زیبایی و سلامت پوستتان نقش داشته باشد، حتما چند دقیقه از روزتان را به مراقبت از آن اختصاص خواهید داد و برای خود یک روتین پوستی منظم در نظر خواهید گرفت. یکی از نکاتی که قرار گرفتنش در برنامه روتین پوستی‌تان می‌تواند به حفظ سلامت و شادابی و زیبایی بیشتر آن کمک کند، استفاده از ماسک‌های لایه بردار است و شما می‌توانید لایه بردار مناسب پوستتان را از میان انواع ماسک‌های لایه بردار کارخانه‌ای انتخاب کنید یا این که از ترکیبات خانگی و ماسک‌های طبیعی برای لایه برداری پوستتان مثل اسکراب روغن زیتون و شکر استفاده کنید. ما به شما در این مقاله از رادیومدا ترکیب روغن زیتون و شکر برای پوست صورت را معرفی خواهیم کرد که یکی از ملایم‌ترین و مفیدترین ماسک‌های خانگی است. با قرار دادن این ماسک در برنامه مراقبت از پوستتان دیگر نیازی به خرید ماسک صورت نخواهید داشت. با ما همراه باشید تا بیشتر از این ترکیب جادویی بدانید.

حتما ببینید:‌ ماسک نعنا و عسل و روغن زیتون

اسکراب روغن زیتون

اسکراب روغن زیتون

بهترین لایه بردار پوست خشک

اگر پوست حساس و خشکی دارید و در استفاده از ماسک‌های لایه بردار دچار مشکل می‌شوید، می‌توانید به جای ماسک‌های شیمیایی قوی از ماسک‌ها و ترکیبات خانگی و طبیعی با خاصیت لایه برداری ملایم استفاده کنید. ماسک روغن زیتون و شکر برای پوست صورت شما می‌تواند نقش یک لایه بردار ملایم و در عین حال تقویت‌کننده را داشته باشد که بدون ایجاد حساسیت برای پوستتان، تمام کارهایی که یک لایه بردار انجام می‌دهد را انجام خواهد داد. دانه‌های شکر در این ماسک نقش اسکراب را دارد که می‌تواند به آرامی پوستتان را لایه برداری کند، منافذ باز پوستتان را نیز تمیز کند و جوش‌های سر سیاه روی صورت و بینی‌تان را از بین ببرد. از سوی دیگر روغن زیتون یک آب‌رسان و نرم‌کننده طبیعی برای صورت است. به همین دلیل این ترکیب با ایجاد لطافت و تامین آب مورد نیاز پوست، برای پوست‌های خشک و حساس معجزه خواهد کرد.

حتما ببینید:‌ ماسک روغن زیتون و آبلیمو برای صورت

خواص اسکراب روغن زیتون و شکر

  • لایه‌برداری ملایم پوست
  • از بین بردن پوست‌های کهنه پوست و تقویت پوست برای تولید سلول‌های تازه
  • روشن‌کننده و درخشان‌کننده پوست
  • نرم‌کننده پوست
  • آب‌رسانی و مرطوب‌کننده پوست
  • از بین بردن آثار خشکی پوست
  • اسکراب طبیعی صورت
  • از بین بردن جوش‌های سر سیاه
  • افزایش شادابی و طراوت پوست

حتما ببینید:‌ ماسک عسل و روغن زیتون برای پوست صورت

اسکراب روغن زیتون

اسکراب روغن زیتون

روش تهیه ماسک روغن زیتون و شکر برای پوست صورت

ماسک روغن زیتون و شکر برای پوست صورت می‌تواند ماسک ساده و مناسبی برای لایه برداری باشد و بخش قابل توجهی از برنامه مراقبت از پوستتان را تامین کند. برای تهیه ماسک روغن زیتون و شکر برای پوست صورت می‌توانید هم از شکر قهوه‌ای یا از شکر سفید استفاده کنید. ۳ قاشق شکر را درون یک کاسه بریزید و ۲ قاشق روغن زیتون نیز به آن اضافه کنید. با ترکیب همین دو ماده ساده مواد ماسک لایه بردار شما آماده است. خوب هم بزنید تا مخلوط شما کاملا یکدست شود. حالا به کمک یک براش آرایشی مواد ماسک را روی پوستتان بزنید و به آرامی شروع به ماساژ دادن پوستتان به حالت دورانی کنید. این کار را برای ۳ الی ۵ دقیقه انجام دهید و بعد اجازه دهید ۱۵ دقیقه بدون حرکت روی پوستتان بماند. بعد از گذشت این زمان با آب ولرم یا آب سرد پوستتان را کاملا بشویید و خشک کنید. حالا دیگر کار شما با این ماسک ساده تمام است. می‌توانید هفته‌ای یک بار از ترکیب روغن زیتون و شکر برای پوست صورت خود استفاده کنید و بعد از مدتی نتیجه شگفت‌انگیز آن را روی سلامت و زیبایی پوستتان ببینید.

حتما ببینید:‌ ماسک روغن زیتون برای چاقی صورت

اسکراب روغن زیتون

اسکراب روغن زیتون

معرفی چند برند باکیفیت برای خرید ماسک لایه بردار صورت

ماسک لایه بردار صورت نوویدرم NOVIDERM

  • لایه‌برداری پوست
  • پاکسازی پوست از سلول‌های کهنه و مرده و تحریک پوست برای رشد سلول‌های جوان و تازه
  • کاهش چربی پوست
  • روشن‌کننده و شفاف‌کننده پوست
  • فرمولاسیونی با ترکیبات طبیعی
  • تقویت پوست

حتما ببینید:‌ ماسک روغن زیتون برای جوش صورت

بهترین برندهای لایه بردار صورت

بهترین برندهای لایه بردار صورت

ماسک لایه بردار Murad Enviromental Shield

  • لایه بردار مناسب برای انواع پوست‌ها (به غیر از پوست‌های حساس)
  • دارای ویتامین و ترکیبات مفید برای بهبود وضعیت پوست
  • دارای عصاره طبیعی گریپ فروت، لیمو و نارنگی
  • جلوگیری از شل شدن و افتادگی پوست
  • کاهش چروک‌های پوستی
  • از بین بردن پوست کهنه و تقویت پوست برای تولید سلول‌های جوان

حتما ببینید:‌ ماسک روغن زیتون برای جوش صورت

بهترین برندهای لایه بردار صورت

بهترین برندهای لایه بردار صورت

 

ماسک لایه بردار صورت ورقه‌ای مدیا Media

  • لایه‌برداری ملایم پوست
  • دارای عصاره طبیعی نعناع و بادام
  • روشن‌کننده پوست
  • پاک‌کننده سطح پوست و منافذ باز صورت
  • مرطوب‌کننده و آبرسانی به پوست

حتما ببینید:‌ ماسک عسل و روغن زیتون برای پوست صورت

بهترین برندهای لایه بردار صورت

بهترین برندهای لایه بردار صورت

پیشنهاد کمدایی برای خرید ماسک صورت با تخفیف ۵۰%

یکی از نکات مهم در مراقبت از پوست استفاده و خرید ماسک صورت لایه بردار است. ما در این مقاله از رادیومدا به شما یکی از انواع ماسک‌های خانگی برای لایه برداری پوستتان را معرفی کردیم. ماسک روغن زیتون و شکر برای پوست صورت می‌تواند به راحتی شما را از خرید ماسک صورت لایه بردار بی‌نیاز کند. اما اگر شما خرید ماسک صورت از برندهای باکیفیت را ترجیح می‌دهید، به نظر می‌رسد بد نباشد که جای خالی ماسک مناسب پوستتان را با یک انتخاب درست و متناسب با نیاز پوستتان پر کنید. ما برای خرید ماسک صورت به شما اپلیکیشن جذاب کمدا را پیشنهاد می‌کنیم. شما با کمک اپلیکیشن کمدا می‌توانید تمام کالاهای مورد نیازتان را با تخفیف‌های فوق‌العاده و همیشگی بخرید و خاطرتان جمع باشد که کمدا با گارانتی پرداخت، فضای امنی برای خرید و فروش شما فراهم کرده است. کافی است در کمدا نام محصول و کالای مورد نیازتان را در قسمت جستجو سرچ کنید، تا صدها نمونه از آن کالا را با قیمت‌هایی باور نکردنی ببینید. اما فراموش نکنید که شما در کمدا می‌توانید هم یک خریدار باشید و هم یک فروشنده! به این شکل که می‌توانید کالای نو و در حد نو خود را که دیگر در کمدتان جایی ندارد با قیمتی مناسب در کمدا بفروشید و هزینه‌اش را به راحتی دریافت کنید و به این ترتیب اشیای بلا استفاده‌تان را به پول تبدیل کنید. حالا می‌توانید در ادامه این مطلب نمونه‌هایی از ماسک‌‌های صورت موجود و قابل فروش در اپلیکیشن کمدا را مشاهده کنید.

خرید ماسک صورت از کمدا

خرید ماسک صورت از کمدا

خرید ماسک صورت از کمدا

خرید ماسک صورت از کمدا

خرید ماسک صورت از کمدا

خرید ماسک صورت از کمدا

لایه بردار مناسب برای پوست شما از چه برندی است؟

لایه برداری پوست به کمک ماسک‌های تقویتی یا ترکیبات خانگی می‌تواند یکی از بهترین و موثرترین روش‌های مراقبت‌ از پوست باشد که لازم است هر از گاهی از آن در برنامه روتین پوستی‌تان استفاده کنید. ما برای لایه برداری ملایم برای پوست‌های حساس ماسک خانگی روغن زیتون و شکر برای پوست صورت را به شما معرفی کردیم. آیا تجربه استفاده از این ترکیب خانگی را دارید؟ با ما در قسمت کامنت‌ها از تجربیات و نظراتتان درباره استفاده از ماسک لایه بردار بنویسید و بگویید برند مورد اعتماد شما برای خرید ماسک صورت کدام است؟

چطور ماسک لایه بردار روغن زیتون و شکر را در خانه تهیه کنیم؟

۳ قاشق شکر را درون یک کاسه بریزید و ۲ قاشق روغن زیتون نیز به آن اضافه کنید. خوب هم بزنید و به کمک یک براش آرایشی ماسک را ۳ تا ۵ دقیقه به حالت دورانی روی پوست ماساژ دهید و بعد از ۱۵ دقیقه با آب ولرم یا آب سرد پوست را کاملا بشویید.

چند برند معتبر تولیدکننده ماسک لایه بردار کدامند؟

برندهای NOVIDERM، مدیا و Murad لایه‌بردارهای مناسب و موثری برای پوست تولید می‌کنند.

از کجا لایه بردار پوست باکیفیت را ارزان‌تر از بازار بخرم؟

برای خرید ماسک صورت به شما اپلیکیشن جذاب کمدا را پیشنهاد می‌کنیم. شما با نصب اپلیکیشن کمدا می‌توانید محصولات آرایشی را با تخفیف‌های فوق‌العاده و همیشگی بخرید و خاطرتان جمع باشد که کمدا با گارانتی پرداخت، فضای امنی برای خرید و فروش شما فراهم کرده است.

 

درباره مینا تیزروی

من مینام، 6 سال روانشناسی خوندم و حالا می‌نویسم. یعنی بیشتر از قبل می‌نویسم، حتی بیشتر از وقتایی که کلاس قصه می‌رفتم. نوشتن واسه من یه دنیاست، یه دنیا که توش اجازه دارم تموم عواطف ساده و پیچیده انسانی رو جسورانه و مختص به خودم زندگی کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.