آموزشی, سوالات مانتو

به مانتو زرشکی چه روسری میاد؟ (ست‌های جذاب روسری با مانتو زرشکی)

به مانتو زرشکی چه روسری میاد

رنگ زرشکی با این‌که رنگ سخت و پر ریسکی برای ست کردن به نظر می‌رسد٬ اما پتانسیل این را دارد که با خیلی از رنگ‌ها به راحتی ست شود. این رنگ از ترکیب دو رنگ قرمز و بنفش به وجود می‌آید. رنگ‌هایی که در کنار رنگ زرشکی قرار می‌گیرند در درخشندگی و جلوه ی آن تاثیر بسزایی دارند. اگر برای شما نیز این سوال پیش آمده که به مانتو زرشکی چه روسری میاد؟ تا آخر این نوشته با رادیومدا همراه باشید.

در پست ست کردن مانتو هزاران نکته در مورد ست کردن و هارمونی رنگ ها گفتیم ولی خالی از لطف نبود این مقاله رو اختصاصی در مورد رنگ زرشکی و نکات ست کردنش آماده کنیم.

مطلب پیشنهادی : از اونجایی که در مورد مانتو میخوایم صحبت کنیم و شما میخواید این مقاله رو مطالعه کنید پیشنهاد میکنم پست مدل جدید مانتو 2019 رو هم ببینید و با مدل های جدید و به روز هم آشنایی داشته باشید

در این مقاله سعی کرده‌ایم به رنگ‌هایی که برای ست کردن به عنوان شال رو روسری با رنگ زرشکی گزینه های مناسبی هستند اشاره کنیم:

استایل رسمی با رنگ مشکی

برای اینکه با یک مانتوی زرشکی استایل رسمی درست کنید می‌توانید از رنگ مشکی استفاده کنید.

رنگ مشکی از درخشندگی رنگ زرشکی کم می‌کند اما استایل شما را تبدیل به یک استایل رسمی و مناسب برای مراسم های خاص و جلسات و همایش‌ها می‌کند. در پست ست رنگ مشکلی نکات کاربردی ای رو براتون آماده کردیم که میتویند ازش استفاده کنید.

استفاده از شلوار و کیف و کفش مشکی نیز در کنار مانتوی زرشکی برای یک استایل رسمی شدیدا پیشنهاد می‌شود.

 سبز ارتشی یا سبز لجنی در کنار مانتوی زرشکی

همان‌طور که در ابتدا اشاره کردیم رنگ زرشکی ترکیبی از دو رنگ قرمز و بنفش است بنا بر این با رنگ سبز که مکمل رنگ قرمز است به راحتی ست می‌شود و ترکیب زیبایی را به وجود می‌آورد‌. اگر هم دوست دارید در مورد ست رنگ سبز اطلاعات بیشتری کسب کنید میتونید به مقاله اختصاصی مراجعه کنید.

سبز ارتشی یا سبز لجنی در کنار مانتوی زرشکی

ترکیب مانتوی زرشکی و شال زرد

شال و روسری و اکسسوری‌های زرد رنگ٬ می‌توانند مکمل‌های بسیار مناسبی برای مانتوی زرشکی باشند که درخشندگی رنگ زرشکی را چنین برابر می‌کنند. این ترکیب را به افراد لاغری که طرفدار استایل ماکسیمال هستند توصیه می‌کنیم.

البته پیشنهاد میکنم مقاله ست رنگ زرد رو حتما بخونید که نکات مهمی هست که نباید ازش غافل بشید.

مانتوی زرشکی و شال زرد

ترکیب رنگ کرمی در کنار مانتوی زرشکی

اگر اهل ست کردن رنگ‌ها در کنار هم باشید حتما یک‌بار از این ترکیب استفاده کرده‌اید. ترکیبی جذاب که باعث روشن‌تر شدن رنگ زرشکی می‌شود و در کنار یک دست کیف و کفش کرمی رنگ می‌تواند بسیار شیک و جذاب باشد. پیشنهاد ما به شما این است که همین امروز به کمدا سر بزنید و برای مانتوی زرشکی رنگ خود کیف و کفش و شلوار و روسری کرم رنگ تهیه کنید. از جادوی جذابیت این دو رنگ در کنار هم قطعا شگفت زده خواهید شد.

مانتوی زرشکی و شال کرمی

مانتوی زرشکی و شال سفید

اکثر ما یک شال سفید در کمدمان داریم که با هررنگ مانتویی قابل استفاده است. زرشکی نیز از این قاعده مستثنی نیست. سفید به بیشتر دیده شدن و جلوه‌ی مانتوی زرشکی شما کمک زیادی خواهد کرد.

مانتوی زرشکی و شال سفید

مانتوی زرشکی و شال خاکستری

خاکستری از آن دسته رنگ‌هایی است که به دلیل خنثی بودن به راحتی با هر رنگی ست می‌شود.

یک شال یا روسری خاکتری ساده یا با طرح های خاکستری پر رنگ و یا مشکی ترکیب بسیار جذابی ایجاد می‌کند به شرط اینکه از شلوار و کیف و کفش مناسب استفاده کنید.

مانتو زرشکی و شال خاکستری

طیف مختلف رنگ قرمز در کنار زرشکی‌

قرمز از رنگ‌هایی است که با زرشکی هم‌خوانی دارد و تن‌های مختلف آن با زرشکی به راحتی ست می‌شود. ما به شما قرمز روشن را برای درخشندگی بیشتر پیشنهاد می‌کنیم.

قرمز و زرشکی

پارچه‌های لمه در کنار مانتوی زرشکی

اگر اهل دنبال کردن ترندهای سال باشید می‌دانید که امسال رنگ‌ها و پارچه‌های شاین‌دار و براق بسیار روی بورس هستند. از رنگ‌های مشکی و طلایی روشن شال لمه می‌توانید در ست‌های نیمه‌رسمی خود در کنار مانتوی زرشکی استفاده کنید.

همین امروز به کالکشن شال و روسری کمدا سر بزنید. قطعا گزینه‌های جذابی با قیمت مناسب برای این ست پیدا خواهید کرد.

شال لمه و مانتوی زرشکی

شال لمه و مانتوی زرشکی

روسری طرح‌دار و مانتوی زرشکی

روسری‌های طرح‌دار و شلوغ اگر تنها گزینه‌ی طرح‌دار در استایل شما باشند می‌توانند انتخاب بسیار خوبی در کنار مانتوی زرشکی محسوب شوند. بهتر است در طراحی و خطوط روسری شما٬ نگ زرشکی به کار رفته باشد.
روسری‌های بزرگ با طرح‌های تابستانی می‌توانند جذابیت ویژه‌ای به استایل شما بدهند.

روسری طرح دار و مانتوی زرشکی

 

خرید شال ست برای مانتوی زرشکی با قیمت مناسب از اپلیکیشن کمدا

در این مقاله سعی کردیم بهترین گزینه‌های شال و روسری برای ست کردن با رنگ زرشکی را به شما پیشنهاد بدهیم و به این پرسش همیشگی پاسخ بدهیم که به مانتو زرشکی چه روسری میاد؟ اما به عقیده‌ی ما٬ این سلیقه و خلاقیت شماست که استایل شخصی شما را می‌سازد. از انتخاب کردن رنگ های دیگر در ترکیب با زرشکی نترسید و سعی کنید در ست کردن خلاقیت داشته باشید.

نیازی نیست که حتما روسری یا شال جدیدی بخرید.  به سراغ کمدتان بروید و با آزمون و خطا٬ بهترین مچ مانتوی زرشکی را از میان شال و روسری‌هایتان پیدا کنید.

برای خرید شال و روسری‌ جهت ست کردن با مانتوی زرشکی٬ به کالکشن شال و روسری کمدا سر بزنید و آیتم مورد نظرتان را با قیمت خیلی خیلی مناسب بخرید!

به نظر شما به مانتو زرشکی چه روسری میاد؟

در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

 

 

رنگ زرشکی در صنعت مد چگونه است؟

رنگ زرشکی با این‌که رنگ سخت و پر ریسکی برای ست کردن به نظر می‌رسد٬ اما پتانسیل این را دارد که با خیلی از رنگ‌ها به راحتی ست شود. این رنگ از ترکیب دو رنگ قرمز و بنفش به وجود می‌آید.

به مانتو زرشکی چه روسری میاد؟

روسری‌هایی با رنگ‌های سبز لجنی، زرد، کرمی، سفید، خاکستری و قرمز با مانتوی زرشکی ست می‌شوند.

خرید شال ست برای مانتوی زرشکی با قیمت مناسب از اپلیکیشن کمدا

برای خرید شال و روسری‌ جهت ست کردن با مانتوی زرشکی٬ به کالکشن شال و روسری کمدا سر بزنید و آیتم مورد نظرتان را با قیمت خیلی خیلی مناسب بخرید!

درباره مریم آبرون

مریم آبرون فارغ التحصیل سینما دانشگاه هنرتهران، عکاس و تصویربردار و نویسنده، عاشق فشن و مد و ست کردن با یه کمد که ته نداره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.