آموزشی, سوالات لباس مجلسی

راهنمای خرید لباس مجلسی زنانه (۱۳ نکته ای که پیش از خرید مطالعه کنید)

راهنمای خرید لباس مجلسی زنانه (13 نکته ای که پیش از خرید مطالعه کنید)

راهنمای خرید لباس مجلسی زنانه

حتما شما هم تجربه‌ی خرید لباس مجلسی را داشته‌اید. احتمالا متوجه شده‌اید که خرید لباس مجلسی زنانه، با سایر خریدهایی که تا به حال داشته‌اید فرق هایی داشته است. قیمت بالای لباس های مجلسی موجود در بازار، تنوع بسیار زیاد در متریال و تزئینات لباس ها، ظرافت و دقتی که باید حین پروی لباس مجلسی به خرج بدهید؛ همه و همه باعث می‌شود که خرید لباس مجلسی زنانه، کار راحتی نباشد.

 

حتما ببینید: مدل لباس مجلسی 2019، 2018 ترکیه ای

اگر چند ماه قبل از مراسم، راهنمای خرید لباس مجلسی زنانه را مطالعه کنید و نکات ریز این خرید را به خاطر بسپارید، بار بزرگی از دوش خود برداشته‌اید. در این راهنمای خرید لباس مجلسی زنانه، تکنیک هایی را به شما آموزش می‌دهیم که خرید لباس مجلسی را برای شما به یک تجربه‌ی شیرین و لذت بخش تبدیل کند.

 

منتظر دقیقه نود نمانید!

خریدی که با عجله همراه است، معمولا نتیجه ای جز پشیمانی ندارد. پیشنهاد می کنیم از چند ماه قبل مراسم، بوتیک‌ها، برندها و مزون‌های نام‌دار و معتبر را شناسایی کنید. می‌توانید با برندهای معتبر آشنا شوید و هر برند یا مزونی که بیشتر به سلیقه و بودجه‌ی شما نزدیک است را ستاره دار کنید تا در روز خرید، سر در گم نباشید.

حتما ببینید:  لباس مجلسی بلند گیپور 2019

بودجه‌ی خریدتان را مشخص کنید

وقتی که بدانید لباس انتخابی شما در چه رنجی از قیمت قرار دارد، گام بزرگی از انتخاب لباس مجلسی را برداشته‌اید. خرج‌های پنهانی مثل هزینه ی فیتینگ لباس توسط خیاط یا اتوشویی قبل و بعد مراسم را نیز در نظر بگیرید.

راهنمای خرید لباس مجلسی

حتما ببینید: لباس مجلسی لمه 2019

با ترندهای روز دنیای مد آشنا باشید

سلیقه ی جمعی به خصوص در زمینه ی مد و فشن لباس مجلسی به سرعت در حال تغییر است. اگر می‌خواهید از این قافله عقب نمانید، خودتان را به روز نگه دارید. دنبال کردن صفحات مد و فشن، صفحات فشن بلاگرهای داخلی و خارجی و خواندن مجله‌های معتبر فشن را در اوقات فراغت خود جا بدهید.

حتما بیبینید: مدل یقه لباس مجلسی 2019

راهنمای خرید لباس مجلسی

 

برای خرید لباس مجلسی حتما فرم بدنی‌تان را بشناسید

احتمالا متوجه شده‌اید که همه ی انواع لباس‌ها با فرم بدنی شما جور نیستند و اصطلاحا به شما نمی‌آیند! فرم بدنی افراد را در یک طیقه بندی کلی به: مدل ساعت شنی،  فرم گلابی، سیبی شکل، مثلثی و مثلث معکوس، تقسیم می‌شود. اگر یک بار با بادی چسبان روبروی آینه‌ای تمام قد بایستید، می‌توانید بگویید که فرم بدن شما به کدام یک از زیرگروه ها شبیه تر است. اگر بدن شما در زیر گروه مثلثی معکوس یا ساعت شنی قرار می گیرد- یعنی باسن از کمر و بالاتنه پهن تر است-، لباس های راسته و ماهی روی بدن شما معرکه به نظر می‌رسند.

راهنمای خرید لباس مجلسی

حتما ببینید: مدل لباس مجلسی کوتاه 2019

نیازی به پرو کردن تمام لباس‌ها نیست!

اگر یک فولدر از لباس های مورد علاقه تان را از چند ماه قبل بسازید، موقع خرید کار راحت تری دارید. وب‌سایت هایی با محتوای تصویری مثل پینترست می‌توانند بسیار کمک کننده باشند.

 

 

حتما ببینید: لباس مجلسی زنانه با پارچه‌ی کرپ ۲۰۱۹

گول سایز همیشگی تان را نخورید

برای خرید لباس مجلسی، بهتر است به سایز همیشگی‌تان بسنده نکنید و لباس ها را پرو کنید یا با دقت اندازه گیری کنید. لباس‌های مجلسی به علت داشتن کاپ و ژیپون معمولا یک الی دو سایز بزرگتر از سایز لباس های کژوال انتخاب می‌شوند.

راهنمای خرید لباس مجلسی

حتما ببینید: لباس مجلسی برای افراد چاق 2019

میزان چروک پذیری لباس را در نظر بگیرید

معمولا از ظاهر پارچه ها می توانید کیفیت آن را تخمین بزنید. اگر کمی از پارچه ی لباس را چند ثانیه در دست فشار بدهید می توانید به میزان چروک پذیر بودن پارچه نیز پی ببرید. پارچه هایی که پس از فشرده شدن در دست، دفرمه می شوند را کنار بگذارید. پارچه هایی که بلافاصله به حالت طبیعی در می آیند انتخاب مناسبی برای دوخت لباس مجلسی هستند.

 

کفش پاشنه بلند را فراموش نکنید

معمولا در اتاق پروی فروشگاه های بزرگ، کفش پاشنه بلندی برای ست کردن با لباس های بلند قرار داده شده است. فراموش نکنید که پوشیدن کفش پاشنه بلند، در شکل گیری کلی فرم باسن و پاهای شما بسیار تاثیر گذار است. پس هیچوقت لباس مجلسی را با کفش کتونی، پرو نکنید!

راهنمای خرید لباس مجلسی

 

حتما ببینید: لباس مجلسی حریر 2019

مناسب موقعیت لباس بپوشید

در مهمانی های رسمی، بهتر است لباسی که انتخاب می کنید دارای رنگ تیره، پارچه ی آهاردار و طراحی و تزئین ساده باشد. در مهمانی های نیمه رسمی مثل تولد و نامزدی، لباس های شلوغ و طرحدار، لباس های کوتاه چین دار و مدل های آوانگارد را نیز می توانید در نظر بگیرید. این که متناسب با موقعیت لباس بپوشید، یکی از تکنیک های مهم خوش استایل بودن است!

 

نقاط قوت، نقاط ضعف!

هر فرد، نقاط قوت و ضعفی در بدن خود دارد که با شناخت آن ها، حین خرید لباس، می تواند دست به انتخاب های بهتری بزند. برای مثال اگر بازوهای بسیار بزرگ یا پر جوشی دارید، بهتر است حین خرید لباس مجلسی به آستین بلندها توجه ویژه ای نشان دهید؛ از طرفی برای افرادی با پاهای کشیده و خوش تراش، لباس های میدی و کوتاه، انتخاب های بهتری هستند.

راهنمای خرید لباس مجلسی

 

رنگ مو، رنگ مو!

این که رنگ موی شما با رنگ لباس مجلسی تان همخوانی داشته باشد نکته بسیار مهمی است که اغلب نادیده گرفته می شود. به طور کلی طیف رنگ موی بلوند، ترکیب خوبی با لباس های مجلسی مشکی و تیره می سازند و در کنار لباس هایی با رنگ نود و خنثی، موهای خرمایی و قهوه‌ای جلوه ی بسیار زیبایی پیدا می کنند. برای پی بردن به اهمیت این نکته، موهای قهوه ای روشن را با لباس شب قرمز اناری تصور کنید! نتیجه چندان دلچسب نخواهد بود.

راهنمای خرید لباس مجلسی

 

یک ایده ی جذاب برای خرید موفق لباس مجلسی!

اگر در این مراسم، دوست صمیمی، خواهر یا دختر شما نیز شرکت دارد، می‌توانید لباس هایتان را با هم ست کنید. این بدان معنی نیست که عینا یک لباس را بر تن کنید. هماهنگ بودن تناژ رنگ لباس ها یا داشتن تزئین یکسان، می‌تواند ایده ای صمیمی و جذاب باشد.

راهنمای خرید لباس مجلسی

 

سری هم به لباس های قدیمی کمدتان بزنید

اگر وسواس خاصی برای پوشیدن لباس های جدید در هر مراسم ندارید، می توانید سری هم به کمد لباس های قدیمی تان بزنید. احتمالا لباس هایی پیدا می شوند که نظر شما را جلب می‌کنند. با این کار، زحمت خرید لباس مجلسی را به خصوص در مهمانی های دوستانه و کوچک، از دوش خود بر می‌دارید.

راهنمای خرید لباس مجلسی

 

خرید آنلاین لباس مجلسی را در نظر بگیرید

امروزه درصد بسیار بالایی از خرید لباس در تمام دنیا از طریق اینترنت و به شکل آنلاین انجام می شود. بسیاری از وبسایت ها، تمامی اطلاعات مورد نیاز را در اختیار خریداران قرار می دهند و برخی نیز، گزینه ی تعویض و مرجوعی را برای خریداران در نظر گرفته‌اند. این نوع خرید، زحمت گشت های طولانی در بازار را از دوش شما بر می دارد. در اپلیکیشن کمدا نیز این امکان وجود دارد که لباس مورد نظر خود را از بین صدها مدل نو و در حد نو پیدا کنید و سوالاتتان را از فروشنده ی لباس بپرسید. خرید لباس مجلسی از اپلیکیشن کمدا، صرفه جویی زیادی در وقت و هزینه برای شما خواهد داشت.

راهنمای خرید لباس مجلسی

 

نکته بعدی را شما به راهنمای خرید لباس مجلسی زنانه اضافه کنید!

به نظر شما، چه نکته ی مهم دیگری را باید حین خرید لباس مجلسی در نظر بگیریم؟ نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید.

برای خرید لباس مجلسی از چند وقت قبل اقدام کنیم؟

خریدی که با عجله همراه است، معمولا نتیجه ای جز پشیمانی ندارد. پیشنهاد می کنیم از چند ماه قبل مراسم، بوتیک‌ها، برندها و مزون‌های نام‌دار و معتبر را شناسایی کنید. می‌توانید با برندهای معتبر آشنا شوید و هر برند یا مزونی که بیشتر به سلیقه و بودجه‌ی شما نزدیک است را ستاره دار کنید.

قبل از خرید لباس مجلسی به چه نکاتی دقت کنیم؟

با ترندهای روز دنیای مد آشنا باشید، بودجه‌ی خریدتان را مشخص کنید، برای خرید لباس مجلسی حتما فرم بدنی‌تان و نقاط قوت و نقاط ضعف بدنتان را بشناسید. در ادامه لیست دقیقی از نکاتی که باید بدانید را آورده‌ایم.

از کجا لباس مجلسی آنلاین بخرم؟

با خرید لباس مجلسی از اپلیکیشن کمدا، صرفه جویی زیادی در وقت و هزینه داشته باشید و خرید امنی را با گارانتی پرداخت تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.