زیبایی و مراقبت های مو

چگونه موهای خود را جو گندمی کنیم (مو جوگندمی چیست و تکنیک های جو گندمی کردن مو)

چگونه موهای خود را جو گندمی کنیم

چگونه موهای خود را جو گندمی کنیم

رنگ کردن مو همیشه کاور مناسب و جذابی برای حفظ زیبایی موها است، اما باید اعتراف کنیم که نمی‌شود بیش از حد جلوی روند سفید شدن موها مقاومت کرد. زیرا خواسته یا ناخواسته به دلایل مختلف ژنتیکی، عصبی و افزایش سن گاهی شاهد بیشتر شدن حجم موهای سفید روی سرمان خواهیم بود و خب متاسفانه دیدن این منظره نه برای خانم‌ها و نه آقایان چندان خوشایند نیست. خانم‌های می‌توانند با رنگ کردن مو از موهای سفیدشان خلاص شوند، اما متاسفانه پذیرش این کار برای برخی از آقایان چندان کار راحتی نیست. به همین دلیل ما در این مقاله از رادیومدا با عنوان چگونه موهای خود را جو گندمی کنیم ابتدا در مورد سوال مو جوگندمی چیست صحبت می‌کنیم و سپس یک تکنیک و ترفند جالب برای جو گندمی کردن موهایتان به شما یاد می‌دهیم تا بدون ایجاد تغییرات بزرگ و محسوس، موهای سفیدتان را کمتر در معرض دید قرار دهید. پس با ما همراه باشید تا این راز زیبایی را به شما بیاموزیم و یک پیشنهاد کمدایی جذاب هم برای خرید رنگ مو باکیفیت به شما هدیه دهیم.

حتما ببینید: ماسک مو برای موهای خشک

مو جوگندمی چیست

مو جوگندمی چیست

منظور از مو جوگندمی چیست؟

اگر به شما برای اولین بار راجع به رنگ جو گندمی بگوییم احتمالا در ذهنتان ابتدا به رنگ جو و گندم فکر می‌کنید و نتیجه کار را هم در تناژ رنگی کرم یا کنفی گرم یا در واقع چیزی بین رنگ جو و گندم جستجو خواهید کرد. اما واژه جو گندمی برای رنگ مو تنها یک اصطلاح جا افتاده است و هیچ ارتباط به نتیجه رنگ ندارد. منظور از موهای جو گندمی موهایی است که در آن فقط رنگ سفید (یا نقره‌ای) با رنگ مشکی (یا خاکستری) به چشم می‌خورد. حالا که این رنگ را شناختید احتمالا آن را روی سر افراد بسیاری دیده‌اید. این رنگ برخلاف تصور برخی از افراد که رنگ سفید را خیلی زیبا و مورد پسند نمی‌دانند، بسیار ترند و پرطرفدار است و احتمالا در سال‌های اخیر آن را روی سر خانم‌ها و آقایان بسیاری از جمله سلبریتی‌ها دیده باشید.

حتما ببینید:‌ درمان موی سوخته از دکلره

مو جوگندمی چیست

مو جوگندمی چیست

تکنیک جو گندمی کردن موهای سفید

موهای ما به دلایل مختلفی سفید می‌شوند و این موضوع تنها به سن افراد ارتباطی ندارد. بلکه عوامل ژنتیکی و عصبی و … نیز می‌توانند در سفید شدن موها در سنین پایین‌تر نقش داشته باشند. حالا اگر شما به هر دلیلی موهای سفیدی دارید و از رنگ کردن موهایتان خسته شده‌اید یا سفیدی موهایتان برایتان جذاب است و نمی‌خواهید آنها را کاملا با رنگ‌‌ زدن‌های مداوم بپوشانید، می‌توانید از تکنیک جو گندمی کردن مو استفاده کنید. اما ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که چطور و چگونه موهای خود را جو گندمی کنیم ؟ اما جای هیچگونه نگرانی نیست زیرا ما به شما ترفندی بسیار ساده برای امتحان کردن رنگ محبوب و پرطرفدار جو گندمی خواهیم آموخت تا تغییری زیبا اما نامحسوس روی موهایتان ایجاد کنید.

حتما ببینید: روشن کردن مو با مواد طبیعی

مو جوگندمی چیست

مو جوگندمی چیست

مراحل جو گندمی کردن موها

  • رنگی متناسب با رنگ اصلی موهایتان انتخاب کنید (مشکی، قهوه‌ای تیره یا روشن).
  • اکسیدان ۶% مناسب برای رنگ‌تان را نیز تهیه کنید.
  • یک کاسه رنگ، یک براش رنگ مو، یک شانه و یک کاور پلاستیکی و دستکش (برای اینکه بدن یا لباستان رنگی نشود) تهیه کنید.
  • رنگ را به اندازه یک سوم درون کاسه رنگ بریزید و به اندازه کافی نیز به آن اکسیدان اضافه کنید.
  • مقدار بسیار کمی از رنگ را با براش یا فرچه رنگ آمیزی‌تان روی شانه بمالید و شانه را به آرامی روی قسمت ریشه تا انتهای ساقه موهایتان بکشید. این کار را در همان ناحیه دو الی سه بار انجام دهید تا رنگ اضافه‌ای روی موهایتان باقی نماند. بعد همین کار را دوباره روی سایر قسمت‌های موهایتان انجام دهید.
  • وقتی تمام موهایتان را با رنگ شانه کردید، باید منتظر بمانید تا ۳۰ دقیقه رنگ روی موهایتان به همان شکل بماند.
  • بعد موهایتان را با شامپو و کاندیشنر مخصوص‌تان کاملا بشویید و آبکشی نمایید.
  • بعد از اتمام کار موهایتان را خشک کنید و از نتیجه جذابی که این تکنیک روی موهایتان اجرا کرده‌اید، شگفت‌زده شوید.

حتما ببینید: درمان موخوره بدون کوتاهی

مو جوگندمی چیست

مو جوگندمی چیست

پیشنهاد کمدایی برای خرید رنگ مو با تخفیف ۵۰%

دنیای محصولات آرایشی آنقدر گسترده شده که برای خرید رنگ مو حالا هزاران گزینه جذاب خواهید داشت که می‌توانند انتخاب را کمی سخت‌تر کنند؛ اما آنچه باید در هنگام خرید رنگ مو به آن توجه داشته باشید کیفیت رنگ و میزان سازگاری ترکیبات آن با سلامت مو است. زیرا رضایت شما از نتیجه کار تا حد زیادی به کیفیت رنگی که انتخاب می‌کنید بستگی خواهد داشت. بنابراین در خرید رنگ مو کیفیت را اولویت قرار دهید. ما برای شما در این مقاله به صحبت درباره این که چگونه موهای خود را جو گندمی کنیم پرداختیم و به شما یک تکنیک کاربردی برای رنگ کردن موهایتان در خانه معرفی کردیم. حالا نیز پیشنهادهای جذابی برای خرید رنگ مو برای شما خواهیم داشت. شما می‌توانید خرید رنگ مو از اپلیکیشن پر از تخفیف کمدا را امتحان کنید. اگر هنوز کمدا را خوب نمی‌شناسید لازم است بگوییم که شما با نصب اپلیکیشن کمدا می‌توانید تمام کالاهای مورد نیازتان را با تخفیف‌های فوق‌العاده و همیشگی بخرید و خاطرتان جمع باشد که کمدا با گارانتی پرداخت، فضای امنی را برای خرید و فروش شما فراهم کرده است. کافی است در کمدا نام محصول و کالای مورد نیازتان را در قسمت جستجو سرچ کنید، تا صدها نمونه از آن کالا را با قیمت‌هایی باور نکردنی پیدا کنید. اما فراموش نکنید که شما در کمدا می‌توانید هم یک خریدار باشید و هم یک فروشنده! به این شکل که می‌توانید کالای نو و در حد نو خود را که دیگر در کمدتان جایی ندارد با قیمتی مناسب در کمدا بفروشید و هزینه‌اش را به راحتی دریافت کنید و به این ترتیب اشیای بلا استفاده‌تان را به پول تبدیل کنید. حالا با هم نمونه‌های از محصولات مربوط به رنگ مو موجود و قابل فروش در کمدا را خواهیم دید.

حتما ببینید: رنگ کردن مو با زردچوبه

خرید رنگ مو از کمدا

خرید رنگ مو از کمدا

خرید رنگ مو از کمدا

خرید رنگ مو از کمدا

خرید رنگ مو از کمدا

خرید رنگ مو از کمدا

آیا مقاله چگونه موهای خود را جو گندمی کنیم برای شما مفید بود؟

حالا شما با مطالعه مقاله چگونه موهای خود را جو گندمی کنیم یک تکنیک بسیار ساده اما جالب برای رنگ آمیزی موهایتان یاد گرفتید که می‌توانید به کمک آن کاملا طبیعی و نامحسوس در رنگ موهایتان تغییرات جزئی اما زیبایی به وجود آورید. آیا شما علاقه‌ای به جو گندمی کردن موهایتان دارید؟ پیشنهادتان را برای خرید رنگ مو و روش‌های ساده رنگ آمیزی موها، با ما در قسمت کامت‌ها در میان بگذارید.

مو جو گندمی به چه معناست؟

منظور از موهای جو گندمی موهایی است که در آن فقط رنگ سفید (یا نقره‌ای) با رنگ مشکی (یا خاکستری) به چشم می‌خورد و بسیار ترند و پرطرفدار است.

چگونه موهای خود را جو گندمی کنیم ؟

به اندازه یک سوم رنگ و به اندازه کافی نیز به آن اکسیدان را مخلوط کنید. مقدار بسیار کمی از رنگ را روی شانه بمالید و شانه را به آرامی روی قسمت ریشه تا انتهای ساقه موهایتان بکشید. دو الی سه بار این کار را انجام دهید تا رنگ اضافه‌ای روی مو باقی نماند. بعد از ۳۰ دقیقه مو را بشویید.

از کجا رنگ مو باکیفیت را ارزان‌تر از بازار بخرم؟

شما می‌توانید خرید رنگ مو از اپلیکیشن پر از تخفیف کمدا را امتحان کنید. با نصب اپلیکیشن کمدا می‌توانید تمام کالاهای مورد نیازتان را با تخفیف‌های فوق‌العاده و همیشگی بخرید و خاطرتان جمع باشد که کمدا با گارانتی پرداخت، فضای امنی را برای خرید و فروش شما فراهم کرده است.

درباره مینا تیزروی

من مینام، 6 سال روانشناسی خوندم و حالا می‌نویسم. یعنی بیشتر از قبل می‌نویسم، حتی بیشتر از وقتایی که کلاس قصه می‌رفتم. نوشتن واسه من یه دنیاست، یه دنیا که توش اجازه دارم تموم عواطف ساده و پیچیده انسانی رو جسورانه و مختص به خودم زندگی کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.