دسته‌بندی نشده

خرید مانتو و مدل مانتو مجلسی مناسب در مهمانی و مراسم‌های مورد نظر شما

مانتو و کاربردهای متنوع آن در موقعیت‌های مختلف سال‌هاست به بخشی از آیتم‌های همیشگی استایلِ خانم‌ها تبدیل شده؛ تا جایی که علاوه بر مواردی مثل مصرف روزانه، محیط کار، گردش و تفریح، از مانتو مجلسی برای مهمانی‌ها هم استفاده می‌شود. انتخاب این آیتم‌های فشن به‌ویژه برای مجالس و مهمانی‌ها حساسیت بالایی دارد و دقت زیادی می‌طلبد. این مورد به‌ویژه با توجه به نقشی که فُرم این لباس بر اندام خانم‌ها دارد، پررنگ‌تر شده و نیازمند بررسی بیشتر است. در این مطلب با معرفی تنوع مانتو مجلسی به بررسی و روش صحیح انتخاب آن متناسب با تناسب اندام هرکس می‌پردازیم.

مانتو: از تنوع و زیبایی تا کارایی و انتخاب مناسب!

مدل‌های مختلف مانتو با جنس، طرح و تنوع بالا در تولید همواره بخشی از استایل مجلسی خانم‌ها را تشکیل می‌دهند. این بخش از استایل به‌دلیل اینکه ظاهری‌ترین لایه از پوشاک زنانه است بیشتر به چشم می‌آید و نقش مهمی در فرم دادن به اندام خانم‌ها دارد.

برای همین لازمه موقعِ خرید مانتو از یک طرف به نوع برش و دوخت آن توجه شده و از طرف دیگر اندام فرد هم در نظر گرفته شود. به این ترتیب می‌توان با خیال راحت و مطمئن از آن به‌عنوان لباس مجلسی مناسب برای موقعیت‌ها و مجالس مهمانی استفاده کزد.

خرید مانتو: کدام مورد برای کدام اندام مناسب است؟

استایلِ افراد هنگام ظاهر شدن در مجالس و مهمانی‌ها می‌تواند تا حد زیادی نشانگر موقعیت اجتماعی آنها نیز باشد. نوع پوشش، بخش زیادی از این استایل و ظاهر را شامل می‌شود. در این بین انتخاب درست و مناسب لباس زنانه و به‌ویژه مانتو، نقش مهمی در زیبا، شیک پوشی دارد.

برای داشتنِ انتخابی درست در این مورد، لازمه قبل از هرکاری ظاهر اندامی خود را بررسی و سپس نسبت به انتخاب لباس مناسب اقدام کنید.

اولین مشخصه اندامی برای هر فرد، قد اوست؛ موردی که در اولین نگاه به چشم می‌آید و نقش مهمی در تعیین استایل به‌عهده دارد. اصولا افراد قدبلند بهتره تا از مانتوهای کوتاه صرف‌نظر و از مدل‌های زیر زانو و بلند استفاده کنند. در این صورت بلندی قد آنها کمتر به چشم آمده و تناسب بیشتری بین اندام و نوع پوشاک آنها پدید می‌آید.

درست به همین شکل مانتوهای بلند نیز برای افراد قدکوتاه مناسب نیست و بهتره از مدل‌های کوتاه استفاده کنند. این مورد در تجربه ثابت شده که مانتوهای کوتاه برای افرادی که قدبلند نیستند، بهتر و زیبا‌تر جلوه می‌کند.

مورد بعد فرم اندام بانوان است که شکل‌های زیادی دارد. در یک تقسیم‌بندی کلی اندام خانم‌ها به چاق و لاغر و متناسب تقسیم می‌شود. اما فرم چاق بودن خانم‌ها با هم فرق داشته و بسته به محل چاقی اندام‌ها، به شاخه‌های مختلفی تقسیم می‌شود. در هر مورد لازم است از دوخت ساده و راسته برای همان بخش استفاده شود.

برای مثال بانوانی با اندام گلابی شکل بهتره تا بخش پایین مانتو را ساده و بدون چین و پیلی انتخاب کنند. در این صورت اندام آنها متناسب دیده می‌شود. در مورد بالاتنه‌های درشت و چاق و فرم چاقی سیب نیز، انتخاب مدل‌های ساده، بدون یراق‌آلات و تزئینات گزینه مناسب‌تری است.

پارچه‌هایی که نقش‌های بزرگ و رنگ‌های روشن دارند، افراد را چاق‌تر نشان می‌دهد. برای همین بهتره تا کسانی که چنین اندامی دارند از مانتوهایی با ترکیب ساده و راسته‌دوز، با رنگ غالب تیره و بدون طرح‌های درشت استفاده کنند. خطوط عمودی نیز تاثیر زیادی در لاغر و قدبلند نشان دادن افراد دارند.

در مقابل این گروه، خانم‌هایی با اندام کشیده و لاغر، بهتر است از مانتوهای دارای برش و چین بیشتر استفاده کرده و در انتخاب رنگ‌های تیره که افراد را لاغرتر نشان می‌دهد محتاط باشند.

خری مانتو

نوع پارچه مانتویی و تاثیر آن بر فرم اندام!

انتخاب نوع لباس و تاثیر آن بر نشان دادن فرم اندام شما، نقش مهمی در شیک‌پوشی دارد. برای همین لازم است موقع خرید لباس‌های مجلسی به جنس پارچه و حالت آن توجه داشته باشید.

مانتوهای مجلسی با پارچه لطیف برای افرادی که بسیار چاق یا خیلی لاغر هستند خیلی مناسب نیست. بهتر است برای بهتر و زیباتر نشان دادن اندام از پارچه‌هایی باکیفیت و دارای الیاف منظم و قوی استفاده شود. در این صورت دوخت هم دقیق‌تر و ظریف‌تر است و نتیجه بهتری از آن خواهید گرفت.

اطلاع از سایز دقیق برای انتخاب مانتوی بهتر!

انتخاب بهتر و مناسب پوشاک با هر نوع اندامی، نیازمند آگاهی از سایز دقیق افراد است. اگر به‌درستی از سایز خود برای خرید مانتو مجلسی و دیگر آیتم‌های فشن زنانه خبر ندارید، بهتره قبل از خرید با فروشنده در این مورد مشورت کنید و راهنمایی بخواهید.

در خرید مانتو از کُمُدا از این مزایای زیادی مثل تنوع بالا و قیمت‌های منصفانه، پرداخت امن، امکان مرجوعی و تیم پشتیبانی قوی بهره‌مند شده و می‌توانید انتخابی بهتر و بر اساس اصول داشته باشید.

خرید مانتو

جمع بندی!

تهیه مانتو مناسب برای مجالس مهمانی از نظر هماهنگی با اندام اهمیت زیادی دارد. با انتخاب صحیح و خرید از فروشگاه‌های معتبر می‌توانید بهترین مدلی را که با اندام و تیپ شما هماهنگی داشته باشد تهیه کنید. خرید مانتو از کُمُدا این فرصت را در اختیار شما می‌گذارد تا با هر سلیقه‌ای که هستید، با استایلی زیبا، شیک و منحصر به‌فرد ظاهر شوید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.